Šta je novo?

Privatni prevoznici

Што се ариве тиче, онакву количину штроке у возилима, растрешеност, баш су ужасни по најјосновнијим питањима, а тек она једна мала кондуктерка што ради на 68Н млађа истетовирана, и ова нека друга, тешко и ретко ненормалне особе...
До пре 2 - 3 године били су превозник за пример, не знам шта им би одједном, све више личе на Космај... Мада им се не може оспорити да реагују на примедбе, ено на #П40065 су вратили возачево шибер - стакло на које сам недавно уложио примедбу. :wink:
Кад смо код Ариве, Темза #П40122 остала без оног точкића за закључавање врата (лево крило задњих врата гледано споља), и ту сад зјапи солидна рупчага... Надам се да ће је ускоро частити новим стаклом. А МАЗ #П40082 је остао без 2 седишта са десне стране између предњих и средњих врата. Нека их врате на место.
 
Gaspar18":sl4r52c3 je napisao(la):
Последње две мечке Бамирона, убедљиво уз Ман Јапанца, Солариса и Конекта Космаја, најбољи аутобуси икад !!! Онако префињено возило, удобност 10+, изолација салона добра, возачко место добро. Оба лепотана возе на 94, а са 94 се протерују Мегабусеви и Маз! Што се ариве тиче, онакву количину штроке у возилима, растрешеност, баш су ужасни по најјосновнијим питањима, а тек она једна мала кондуктерка што ради на 68Н млађа истетовирана, и ова нека друга, тешко и ретко ненормалне особе...

Koga ti ocenjuješ kao nenormalnu osobu krsta ti...


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
P41851 na liniji 35
d3ba558351a4f36122bf564b30177019.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Аривина Темза #П40115 јуче ујутру на 26, подолита без на рампи: :bash:
 
Рипањац 405":3qswefat je napisao(la):
Аривина Темза #П40115 јуче ујутру на 26, подолита без на рампи: :bash:
Pojavio se problem na još jednoj, sanirano na oba vozila.
487caaf61220d5632b30843c13595f0d.jpg


Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Лепо! :wink: А не као Космај, кад приметиш неки проблем на возилу пишеш и по 10 пута док одреагују. А некад не одреагују ни после толико... :kafa:
 
Ништа ново.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Rukohvati na Higeru su zakon, ima ih koliko hoćeš i pričvršćeni su, ti svakako ne znače ništa kad landaraju levo, desno

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Да ли је слика испала лоше, чак и у фотошопу и обради, али ја овде видим деформацију између дисплеја и других врата... А полако се види спуштање задњег препуста аутобуса на доле пред почетак трећих врата... Не да није раван, па 100Е да дам, да је у либели... Коме се ово уваљује и за које паре, са таквим системом размишљања, чак је и боље што нам ускоро стиже донација из Норвешке, барем није домаће!
 
Vesić: Vozači kod privatnika da imaju ista prava kao vozači GSP-a

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je večeras, gostujući u emisiji „Panorama” Studija B, da će nadležne gradske inspekcije i Komunalna milicija početi proveru rada privatnih prevoznika koji saobraćaju na delu linija javnog prevoza.

– Grad Beograd uredno ispunjava svoje obaveze prema svim prevoznicima, kako gradskom tako i prema privatnim, koji rade u sistemu javnog prevoza. Privatni prevoznici veoma lepo zarađuju radeći sa Gradom, a to pokazuje njihovo interesovanje za svaku novu liniju koja se dodeljuje na javnim tenderima. Poslednjih deset godina „tukli" su se za te linije. Pošto ispunjavamo svoje obaveze prema njima, u narednom periodu proveravaćemo kako oni ispunjavaju obaveze prema građanima Beograda koji ih uredno plaćaju – rekao je Vesić.

On je podsetio da je tokom letnjih meseci bilo problema sa klimama u javnom prevozu jer, kako je naveo, pokazalo se da neki privatni prevoznici nisu uključivali klime na plus 40 stepeni Celzijusa kako bi štedeli na gorivu.

– Posle rigorozne kontrole inspekcija i Komunalne milicije, naterali smo ih da klime u vozilima rade. Sada ćemo kontrolisati da li im radi grejanje u privatnim autobusima, da li naplaćuju karte, da li vozači imaju uniforme – ukazao je Vesić.

On je dodao da je Grad Beograd kupio pršle godine 244 nova autobusa i da kupuje još 100 autobusa. To znači, kako je istakao, da će prosečna starost autobusa u GSP-u biti manja od četiri godine.

– Sada očekujemo i da privatnici ulože u nove autobuse, jer neću da gledam kako voze evropske krševe koje su druge zemlje izbacile iz upotrebe. Nisu naravno svi privatni prevoznici takvi, ali ima ih koji jesu. Ne budu li to uradili, razmislićemo o nastavku saradnje kada im budu istekli ugovori. Ja ne krijem da je moj prioritet jačanje Gradskog saobraćajnog preduzeća kao državnog prevoznika – kazao je zamenik gradonačelnika.

Vesić je dodao da će posebna pažnja biti posvećena pravima zaposlenih kod privatnih prevoznika, posebno vozača jer, kako je rekao, oni voze građane.

– Grad Beograd je veoma mnogo uradio na poboljšanju materijalnog stanja zaposlenih u Gradskom saobraćajnom preduzeću. Desetog februara sa isplatom januarske zarade prosečna plata vozača u GSP-u biće oko 70 hiljada dinara. Svi zaposleni dobijaju jednom godišnje solidarnu pomoć u iznosu od 41.800 dinara, a od ove godine primiće i regres od 33 hiljade dinara godišnje. Prošlog meseca smo imali vozače koji su radeći više od drugih zaradili preko 800 evra, dok je 2013. godine prosečna plata vozača u GSP-u bila oko 48 hiljada dinara. Zato nama trenutno u GSP-u nedostaje oko 30 vozača od skoro 2.900, koliko ih imamo, a pre tri godine nedostajalo je njih oko 300–400 – objasnio je zamenik gradonačelnika Beograda.

Nažalost, prema njegovim rečima, vozači koji voze kod privatnih prevoznika nemaju ista prava.

– Nedavno sam primio pismo vozača koji rade kod privatnika i koji traže da im Grad Beograd pomogne da imaju ista prava kao vozači GSP-a. Žale se da polovinu plate primaju preko računa a ostatak „na ruke”, bez plaćenih poreza i doprinosa. Takođe, navode da rade od 9 do 14 sati dnevno, da imaju pravo na jedan slobodan dan nedeljeno, da rade skoro bez godišnjih odmora i da im se ne isplaćuje topli obrok i regres koji imaju vozači GSP-a. Takođe, ne plaća im se ni naknada za javni prevoz i nemaju procenat od naplaćenih karata u autobusu kao što to imaju vozači GSP-a – ukazao je Vesić.

On je poručio da je ovakvo ponašanje prema zaposlenima u privatnim kompanijama koje imaju ugovor sa Gradom Beogradom o obavljanju javnog prevoza nedopustivo.

– Ja ću dopise koje dobijam od tih vozača proslediti republičkoj inspekciji rada, kako bi ona kontrolisala uslove pod kojima ti ljudi rade. O tome sam već razgovarao sa ministrom Đorđevićem, koji je pokazao puno razumevanje da se zaštiti status ovih ljudi. Neću da dopustim privatnicima da vozače koji svakodnevno prevoze desetine hiljada građana tretiraju kao robove i da im uskraćuju prava na koje imaju po zakonu. Srbija, čiji je predsednik Aleksandar Vučić, pravno je uređena zemlja u kojoj njeni građani i zaposleni uživaju zaštitu koju im daju Ustav i zakoni. Vlasnici privatnih prevoznika to moraju da poštuju i Grad Beograd neće da dopusti da ih mi plaćamo, a da oni izrabljuju svoje zaposlene – zaključio je zamenik gradonačelnika.

izvor: beograd.rs
 
Хахаха па европски кршеви су измислили реч аутобус за руске, белоруске, турске, иранске и кинеске склепотине.
 
Preko 800 evra plata vozača u GSP-u, jako dobar vic
 
Pazi, bas sam razmisljao o tome. Jer su radili mnogo dana vozaci koji rade nedeljom, i jos je bio praznik. Da li je moguce da su namakli 200e razlike za tih par dana rada za vreme praznika? Mislim na razliku prave plate(600e) i tih nekoliko koji su imali preko 800e.
 
Nema teorije, evo bas mi je na slavi bio vozač sa 40 godina radnog staža (minuli staž uvećava platu), radi uvek naveče (noćni sati se više plaćaju), i ima prekovremenih sati dovoljno da se osloboditi čitav mesec (mesečno plaćaju najviše 15 ili 30 sati prekovremenog rada, pa se nakupi zaboravih tačno).
Plata mu je 67 hiljada u kešu + dobija 140 dinara dnevno za topli obrok koji može potrošiti samo u kuhinji.
Veću platu od toga mogu imati jedino parkireri, jer rade uglavnom noću. Vozači koji tek počinju imaju 45 hiljada dinara osnovnu platu i sa raznim bonusima jedva pređu 50...
 
Obicno ti koji tek pocinju rade ili krace smene, dopune itd. Pogotovo ovi koji su sad primljeni pre 6-7 meseci na onaj ugovor na 2 godine. Rekao mi je jedan vozac da je radio sad non stop za praznike jer mu je zapalo da radi nedeljom pa je radio dosta. Mada on iz garaze krece i ima celu smenu. Onaj sto vozi uvece na drzavni praznik ima vise od ovog ujutru zbog nocnih sati. Ali sve to da se uzme u obzir velika je razlika i dalje.
 
Praznikom jeste nedeljni red vožnje, ali vozači koji inače ne rade nedeljom traže raspored za taj dan.
 
Vrh