Стрелини Спринтери 70029 и 70034 су на 313 били пре једно месец дана не знам за 70034 шта је са њим.Vidjen Strelin Sprinter 70029 na lastinoj liniji 313.
Стрелини Спринтери 70029 и 70034 су на 313 били пре једно месец дана не знам за 70034 шта је са њим.Vidjen Strelin Sprinter 70029 na lastinoj liniji 313.
Jedan je pokvaren, verovatno taj 034, drugi saobraca redovnoСтрелини Спринтери 70029 и 70034 су на 313 били пре једно месец дана не знам за 70034 шта је са њим.
Tako je, primetio sam isto slomljeno sediste na sredini.Стрелини Спринтери 70029 и 70034 су на 313 били пре једно месец дана не знам за 70034 шта је са њим.
Koja je to linija?Ćurdićev Maz 203 P22601 izgleda redovan na Zvezdara - Kovilovo
Nece biti kompletno zglob, ali bi trebalo da imaju zglobova koliko je predviđeno ugovorom. Ipak i to je znak pitanja, jer se ocekuje da će deo zglobova poslati u Lastu, čak možda budu neki Citari i za njih jer imaju dosta profitabilnih linija poput 493.Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
Veće šanse su da će citare prebaciti na ove jače gradske dvocifrene linije 52, 73, 88, možda i na 706.Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
Stavljace i na potezu 600 na jačim polascima, naročito na 611 koja ima odličnu kilometražu. Na 52,73,88 i tim linijama ih stavljaju obično na slabije polaske koji im donose manje para. Kod Strele ne sve u profitu i samo tako posluju.Veće šanse su da će citare prebaciti na ove jače gradske dvocifrene linije 52, 73, 88, možda i na 706.
Potez 600 će pre dobiti starije razdrndane konekte što se voze na 52, 73 i 88.
što bi rekao Đ.P: imaš nekog kome nečiji neko radi u streli pa ti preneo.Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
Citari već pristižu tako da je to istima i nije nikakvo iznenađenje. Guraju Mercedes, a i skontali su da je Conecto teška kanta i da je za solo bolje uzimati Cobre, a od hybrida Iveco, a za zglobove hybrid Citaro. Još za Citara uzmu najveći klot od opreme da bude što jeftniji, a sam bus je izuzetno kvalitetan i odradiće im fino tih 5 godina za koliko je planiran, plus će ga posle dati nekom drugom gradu, ili prodati dalje.što bi rekao Đ.P: imaš nekog kome nečiji neko radi u streli pa ti preneo.
čekamo da vidimo pa da se uverimo. ja ne bih isključio ni zglobne kobre (koje ne postoje) da će da nabave.![]()