Šta je novo?

Privatni prevoznici

Стрелини Спринтери 70029 и 70034 су на 313 били пре једно месец дана не знам за 70034 шта је са њим.
Tako je, primetio sam isto slomljeno sediste na sredini.

Inace sam video da se Iveco koriste za prevoz Deleze radnika, nije ni cudo sto je u apsolutno najgorem stanju od svih vozila koje sam koristio u gradu u skorije vreme, cak i od ceskih tramvaja...
 
Ово што Стрела ради на потезу 700 је тежак криминал са слањем соло аутобуса на 73, 704, 706 када је већи број путника присутан ка Земуну и Новом Београду
 
Ako sam razumeo po informaciji Bobana drestate koji je u streli (jedva da naviknem a do nedavno u GSP vozio), možda će uskoro strela da dobije još 40 zglobnih autobusa. E sad da li konekta ili citara nisam siguran.
 
Već je jedan "sitaro" stigao u Krnješevce. Krajem godine navodno neki od njih i u redovima "Laste".

Zglobni "konekto" 70226 na prevozu vojnika.

1758030676259.jpeg
 
Od kako je Strela preuzela 88 itekako. Vozači su međusobno u nekim "ne salaganjima", pa jedan krene na vreme, drugi odmah minut posle njega (otprilike 3-4 minuta), treći odvozao ceo pravac bez stajanja na stajalištima i onda posledično rupa od 15 minuta i opet u krug...
 
Opa Ćurda se popravio, novajlija u prevozu П26624. Električni otokar pretpostavljam.
 
nije se smrda popravio, vozači su im jedni od najgorih, isključujući Naprednjačkog Prevoznika Obrenovac, a i te električne kvadre na točkovima su već rastresli dobro.
 
Изгласан је на скупштини Града анекс уговора за потезе 300,400,500. Разлог за то је како наводе одборници из власти је поскупљење дизела од 5%, а гаса за 9%.
 
P**** vozač na 604 P70507 nam rekao sad da izađemo ako nam ne odgovara što skreće levo da sipa gorivo. I morao sam da izađem, inače bi po normalnom režimu išao ka bloku 45 okretnici.
Naš vozač, što je najluđe.

1000016306.jpg

Usput već izljuštena šipka nov plavi konekto 70507 😡
Losa slika, ali najbolji prikaz mogući kakvi su to loš kvalitet odjednom.
 
U Železniku viđena 2 zglobna Conecta iz Budimpešte 2015. godište, navodno su za aerodrom. Na slici se vidi NCA 491 od njihove Arrive.
 
Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
 
Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
Nece biti kompletno zglob, ali bi trebalo da imaju zglobova koliko je predviđeno ugovorom. Ipak i to je znak pitanja, jer se ocekuje da će deo zglobova poslati u Lastu, čak možda budu neki Citari i za njih jer imaju dosta profitabilnih linija poput 493.
 
70186 jel menjala garazni posto je nema u sistemu ni laste ni strele a bila je sad na 922
 
Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
Veće šanse su da će citare prebaciti na ove jače gradske dvocifrene linije 52, 73, 88, možda i na 706.
Potez 600 će pre dobiti starije razdrndane konekte što se voze na 52, 73 i 88.
 
Veće šanse su da će citare prebaciti na ove jače gradske dvocifrene linije 52, 73, 88, možda i na 706.
Potez 600 će pre dobiti starije razdrndane konekte što se voze na 52, 73 i 88.
Stavljace i na potezu 600 na jačim polascima, naročito na 611 koja ima odličnu kilometražu. Na 52,73,88 i tim linijama ih stavljaju obično na slabije polaske koji im donose manje para. Kod Strele ne sve u profitu i samo tako posluju.
 
Imam informaciju od vozača Strele da stiže veći broj zglobnih citara (ne znam tačan broj), ali znam da kad dođu 601, 610 i 611 postaju komplet zglob.
što bi rekao Đ.P: imaš nekog kome nečiji neko radi u streli pa ti preneo.

čekamo da vidimo pa da se uverimo. ja ne bih isključio ni zglobne kobre (koje ne postoje) da će da nabave. 😂
 
što bi rekao Đ.P: imaš nekog kome nečiji neko radi u streli pa ti preneo.

čekamo da vidimo pa da se uverimo. ja ne bih isključio ni zglobne kobre (koje ne postoje) da će da nabave. 😂
Citari već pristižu tako da je to istima i nije nikakvo iznenađenje. Guraju Mercedes, a i skontali su da je Conecto teška kanta i da je za solo bolje uzimati Cobre, a od hybrida Iveco, a za zglobove hybrid Citaro. Još za Citara uzmu najveći klot od opreme da bude što jeftniji, a sam bus je izuzetno kvalitetan i odradiće im fino tih 5 godina za koliko je planiran, plus će ga posle dati nekom drugom gradu, ili prodati dalje.
 
Vrh