Šta je novo?

Privatni prevoznici

Evo i nekih mojih utisaka.

Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo. :)

Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.

Ovo je P 70536

20250215_162359.JPG

20250215_162403.JPG

20250215_162313.JPG


Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
20250215_162529.JPG

20250215_162532.JPG


P 70490
20250215_162927.JPG

20250215_162944.JPG


P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
20250215_163244.JPG


Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
20250215_162020.JPG

20250215_162025.JPG


Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
20250215_162112.JPG


Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
20250215_162008.JPG

20250215_162011.JPG


Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
20250215_162015.JPG

20250215_162035(0).JPG


Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
20250215_162133.JPG


U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
20250215_162128.JPG

20250215_162153.JPG


Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
20250215_162147.JPG


Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.

P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to. :ROFLMAO:
20250215_162328.JPG
 
Poslednja izmena:
Evo i nekih mojih utisaka.

Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo. :)

Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.

Ovo je P 70536

Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373

Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375

P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377

P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378

Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380

Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383

Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382

Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386

Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388

U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391

Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392

Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.

P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to. :ROFLMAO:
Pogledajte prilog 229395
Svaka cast na reportazi
 
Nego sta nego podrzavas strelu, cim se radujes otimanju 88. Zasto ne pljujem ostale privatnike, osim dodatno Nis Ekspresa zbog 56? Zato sto su onu tu "100 godina". A GSP nije kriv sto je gangula omogucio tj. namestio tender za firmu sumnjivog porekla. O streli mnogi misle isto kao ja, a to je suprotno tvom misljenju
Kao prvo i prvo, ja GSP volim više nego što ti misliš, i duša me boli za GSP, jer me ta firma me podseća na detinjstvo, i svakodnenvnu vožnju sa 1352 do škole. Druga stvar, šta tebi smeta što ja volim da se vozim citarom. Podjednako volim da se vozim i sa Solarisom, i sa Ikarbusom. I šta sad ne treba da se vozim sa 711, (jer moram svaki vikend) jer zaboga, tu liniju drži Strela. Pravo da ti kažem, ja svoje mišljenje ne planiram da promenim zato što se ono nekome ne sviđa. @Vinča307 nadam se da delimo isto ili slično mišljenje.
 
@Jelancha
Slični su nam utisci😁 Bio na Banovom brdu, pa rekoh da se malo i njima provozam kad već nije bilo gužve. Svakako da su iznad bilo kog Turčina, tu dileme nema, al isto tako i ne oduševljava nešto specijalno. Čime sam se i ja i sve vozio u inostranstvu😁 Udobnost fina, klizi nekako, Merdža je to😁, utisak solidnosti je svakako tu, a za konfiguraciju enterijera nemam šta da dodam, a da ti nisi već napisao, kao i za sitno krckanje. Pošto sam i ja pomalo zaluđenik, što se verovatno da i videti po mojim pisanjima, više me je interesovala mehanika. Pa i bolje nego što sam očekivao, s tim što je bio praznjikav, tj. oba busa u koje sam ušao. Povlači lagano, s tim što se vidi da tu rezerve snage nema, odnosno nema tu onog ubrzanja kad se ima ozbiljna snaga u repu. BMC dizel čupa bukvalno, i tu nema šta. To bi i laik osetio, al aj ne mari, idu oni i sa tim motorom, čak imaju i prijatan zvuk kad se zalete do nekih šezdesetak kilometara na čas. Inače, izgleda da smo bili i istom busu, jer sam i ja na jednom video to seljačko zaglavljivanje STOP dugmeta, dok na drugom toga nije bilo. Ostajem pri ranije rečenom da je to nepraktično za naše uslove, a i nepotrebno. Kako god, opet mi je drago da ih vidim, iako mi je Strela izuzetno mrska, no volim i autobuse, šta da radim.
 
Evo i nekih mojih utisaka.

Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo. :)

Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.

Ovo je P 70536

Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373

Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375

P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377

P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378

Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380

Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383

Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382

Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386

Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388

U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391

Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392

Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.

P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to. :ROFLMAO:
Pogledajte prilog 229395
Ja sam upravo u Železniku i evo Citaro vuče svuda bez nekih problema i na autoputu stvarno ide bez problema, jedino što skoro nikad ne ubacuje u šestu brzinu, verovatno zbog podešene blokade koju ima.
Bus je stvarno kvalitetan i nema tu šta da se zameri, prosto se vidi velika razlika u odnosu na bilo kog Turčina. Nemam onaj strah da će se odvaliti autobus ako udari u neku veću rupu jer preko svake prođe bez problema, a u Železniku ima dosta rupa i put sve do autoputa uopšte nije sjajan. Bus ima malih problema sa senzorima trećih i četvrtih vrata gde ista znaju da se otvore iz čista mira, ali to nije ništa strašno i isto se dešavalo i kod Zagrebačkih Citara kad su stigli kod njih.
Takođe su tapaciri odlični, model sedišta je isti kao kod novosadskih Conecta, osim što je kod ovog Citara deblji sunđer i samim tim je sedište dosta mekše, ali je najbitnije da se tapacir ne otkida tako lako kao kor Strelinih Conecta gde možeš jednim prstom da otkineš ceo tapacir.
U odnosu na Conecta se takođe vidi razlika u vratima kona su kvalitetnije odrađena i nema onog lupanja u staklo.
Sve u svemu je vozilo odlično i nekih vecih zamerki nemam, snimio sam vožnju i otvaranje vrata, pa možete pogledati:
 
Bogami MAN me je i u inostranstvu skoro uvek više fascinirao ponašanjem tokom vožnje, naravno sa aspekta putnika. Mercedes uvek dobar, al MAN još bolji, čak i po dosta lošim ulicama. Performanse takođe, s tim što je eCitaro stvarno baš dobar po tom pitanju, al i krcka fino. Odlični i jedan i drugi u svakom slučaju.
 
Ovo je novi Iveco Crossway koji još nije ni izašao na liniju, miting mu je debitantska vožnja. Osim njih je vozio C&LC, Transprodukt, Gsp, Lasta, Lastra i mnogi drugi.
 
Priča mi kolega sinoć (angažovan da baci turu) da je procenjeno oko 1000 buseva da se juče skrcalo u Mitrovicu (nema prevoznika kog nisu angažovali). On je pokupio grupu u 17.30, došao kući tek u ponoć (pri tom mu otkazao kompresor i izbacio vodu, pa je čekao šlepanje - smrzao se pošteno). Više vremena je stajao u koloni nego što je vozio.

Da ne bude OT, jedina Cobra u redovima LDM-a, P23504, nekada P42713 koji je špartao na 26 i 71. Ugl. kao rezervu je koriste zbog starosti.

IMG_20250216_115625.jpg
 
Evo i nekih mojih utisaka.

Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo. :)

Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.

Ovo je P 70536

Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373

Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375

P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377

P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378

Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380

Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383

Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382

Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386

Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388

U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391

Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392

Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.

P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to. :ROFLMAO:
Pogledajte prilog 229395
U sitna crevca.. :)
Gledam,koliko su ojadjene ove ulice,to je jezivo.
 
Vrh