Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 841
- Pohvaljen
- 1.068
otokar kent na 860i.Kobra na 860E
otokar kent na 860i.Kobra na 860E
ima i senzor mrtvog ugla.No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.
Danas kad sam se vozio s njim, sve vreme sam mislio da se vozim u Konektu.kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Imala je najava danas u jednom citaru (ja mislim da je bio 70524), ali problem što ima samo zvučnik kod vozača, pa vozač mora da pojača do kraja ne bi li se čula i to samo u prednjem delu busa.Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
lepo je izvukao uspon kod Lole.ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.
I na 860uotokar kent na 860i.
Svaka cast na reportaziEvo i nekih mojih utisaka.
Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo.
Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.
Ovo je P 70536
Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373
Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375
P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377
P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378
Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380
Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383
Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382
Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386
Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388
U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391
Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392
Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.
P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to.
Pogledajte prilog 229395
Kao prvo i prvo, ja GSP volim više nego što ti misliš, i duša me boli za GSP, jer me ta firma me podseća na detinjstvo, i svakodnenvnu vožnju sa 1352 do škole. Druga stvar, šta tebi smeta što ja volim da se vozim citarom. Podjednako volim da se vozim i sa Solarisom, i sa Ikarbusom. I šta sad ne treba da se vozim sa 711, (jer moram svaki vikend) jer zaboga, tu liniju drži Strela. Pravo da ti kažem, ja svoje mišljenje ne planiram da promenim zato što se ono nekome ne sviđa. @Vinča307 nadam se da delimo isto ili slično mišljenje.Nego sta nego podrzavas strelu, cim se radujes otimanju 88. Zasto ne pljujem ostale privatnike, osim dodatno Nis Ekspresa zbog 56? Zato sto su onu tu "100 godina". A GSP nije kriv sto je gangula omogucio tj. namestio tender za firmu sumnjivog porekla. O streli mnogi misle isto kao ja, a to je suprotno tvom misljenju
Pa kako ne znaš, Dobano je levo od Surčija. Surči dobio činiju 6O pre dve godineP.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to.
Pogledajte prilog 229395
taj ima takav displej od kako je došao.Pa kako ne znaš, Dobano je levo od Surčija. Surči dobio činiju 6O pre dve godine
takođe.no volim i autobuse, šta da radim.
Ja sam upravo u Železniku i evo Citaro vuče svuda bez nekih problema i na autoputu stvarno ide bez problema, jedino što skoro nikad ne ubacuje u šestu brzinu, verovatno zbog podešene blokade koju ima.Evo i nekih mojih utisaka.
Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo.
Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.
Ovo je P 70536
Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373
Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375
P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377
P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378
Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380
Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383
Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382
Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386
Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388
U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391
Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392
Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.
P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to.
Pogledajte prilog 229395
Moj utisak je Man zglob, Citaro solo. Možda neko misli drugačije, ali je ovo moje mišljenje.MAN vs Mercedes pitanje je sad.![]()
mercedes je mercedes. Nema govora. Mada ni MAN nije loš.MAN vs Mercedes pitanje je sad.![]()
ovo je Territo 70473. Bio je jednom na 73.Ovo je novi Iveco Crossway
U sitna crevca..Evo i nekih mojih utisaka.
Citaro je korektan, ništa manje ništa više od toga.
Praktično Conecto presvučen u dresu Citara, toliko da kada sam izleteo iz Solarisa u njega, u prvi mah sam mislio da je bio Conecto dok nisam video onaj glupavo rešen zadnji deo.
Čak iskren da budem nisam ni znao da Mercedes daje u ponudi ovoliko "siromašan" Citaro.
Definitivno "najklot" Citaro kojim sam se vozio u životu, a nije ih baš bilo malo.
Spolja Citaro ko Citaro, lepo mu je legla nova kolor šema.
Odmah se po klasičnim retvizorima i ne originalnom displeju vidi da se štedelo na svakom koraku. Novatronicov displej je manji od originalnog predviđenog za ovo vozilo, iskreno užasno izgleda.
Inače, se i slabiji motor oseti, nije nešto startan previše, ne znam kakva je situacija u Železniku i Banovom gde ima uspona, verujem da ide gore nego Solaris.
Ovo je P 70536
Pogledajte prilog 229371
Pogledajte prilog 229372
Pogledajte prilog 229373
Još par Fotki iz eksploatacije. Isti P 70536
Pogledajte prilog 229374
Pogledajte prilog 229375
P 70490
Pogledajte prilog 229376
Pogledajte prilog 229377
P 70531 ??? Nisam siguran da li mu je to P.
Pogledajte prilog 229378
Unutra krećem od famoznih 4. Vratiju, ovaj neniskpodni deo mi je stvarno neverovatan. Stepenik je solidno visok.
Pogledajte prilog 229379
Pogledajte prilog 229380
Ovako je "kreativno" rešen problem otvaranja vrata, čim vozač zatvori vrata, odmah se pali STOP obaveštenje i mehanizam detektuje izlaz, ne verujem da je vozač presrećan što mora zvuk slušati na svakih 3-4 minuta.
Najava ne postoji, jedan Ruski par je bio zbunjen gde se nalazi.
Pogledajte prilog 229383
Zadnja platforma i definitivno u prigradskoj varijanti. Fali dosta šipka, pogotovo vertikalnih, a pošto je u Beogradu ulaz i na 4. vratima, ovo će biti problematično za putnike. U špicu valja izbegavati zadnja vrata po svaku cenu.
Pogledajte prilog 229381
Pogledajte prilog 229382
Sedišta su ona najjeftinija koja Mercedes nudi, doduše jesu sa štofom što daje komfornost, kao što vidite na prvu ruku bi se reklo da se radi o Conectu unutra.
Jako je klaustrofobično, opet još jedna mana unutra, stajaći kapcitet je manji nego kod Solarisa, što i ne čudi
Pogledajte prilog 229384
Pogledajte prilog 229386
Harmonika, može da se nalegne dok se vozite, dopadaju mi se šipke i kako je to rešeno.
Pogledajte prilog 229388
U prednjem delu dosta je isforsiran sedeći kapacitet, stojeći deo je OK, ništa više od toga, mogao je da se komotno još jedan red sedišta oduzme za veći kapcitet stajanja.
Vozač autobusa nema pregradno staklo, potpuno je otvoren ka putnicima, eto nama još jedne "glupe" uštede.
Pogledajte prilog 229390
Pogledajte prilog 229391
Nije mi baš jasna uloga ove žutog naslona, u stvari jasno mi je za šta služi kao pomoć starijim osobama kao naslon, ali mislim da je za Beogradsku upotrebu promašaj.
Pogledajte prilog 229392
Sama vožnja je korektna i udobna, ogibljenje je odlično, milenijumima ispred novog BMC-a za GSP.
Već ima delova gde kvrcka plastika, ništa strašno, al eto da se pomene. Kao što sam i napisao dođe mi više Conecto nego Citaro unutra.
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna liniju.
P.S. Zaboravih na fotku sa Solo Citarom. Koji je na liniji 61 DOBANO, ne znam gde je to.
Pogledajte prilog 229395
Aha, ali video sam slike i Iveca bez ikakvih oznaka, samo što je tek registrovan. Navodno ih je stiglo još 5 komada i videćemo da li za Lastru, ili Strelu.ovo je Territo 70473. Bio je jednom na 73.