Šta je novo?

Privatni prevoznici

Stepenik jeste problem, al on zavisi isključivo od opreme, a u smislu položaja motora. Manji sanduk, tj više mesta za stolice i prostor oko zadnje platforme, al zato komponente traže dodatni prostor ispod pod vozila za neveliki OM936. Ide oni i sa tim motorom zadovoljavajuće. 48V-ltni sistem očigledno pomaže koliko treba, mada po meni OM470 je daleko bolji izbor za zglob.
 
No, činjenica ostaje da je autobus uzet sa najjefitnijom mogućom opremom, konfiguracija totalno ignoriše potrebe linije 88 i ono najbitnije GSP je oteta još jedna linija
Štedelo se maksimalo manji disolej od fabričkog otvora žice koje vire,zadnji nepristupačan deo hodnik koji je mnogo uži nego kod solarisa...
 
Nije nego su citari na 101
70522 na 706, 70523 i 70526 na 101, a 70537 na 73. Neki vozači sa 88 traže da im ostave Conecte, verovatno zbog toga što Conecto ima staklo kod kabine i jači motor zbog kojeg bolje vuče. Po meni i Citaro ima sasvim dovoljno snažan motor, samo je mali i to će mu smanjiti životni vek, ali iskreno me za to briga, Strela je samim tim sebi pucala u noge i dugorocno napravila veće troškove.
 
70522 na 706, 70523 i 70526 na 101, a 70537 na 73. Neki vozači sa 88 traže da im ostave Conecte, verovatno zbog toga što Conecto ima staklo kod kabine i jači motor zbog kojeg bolje vuče. Po meni i Citaro ima sasvim dovoljno snažan motor, samo je mali i to će mu smanjiti životni vek, ali iskreno me za to briga, Strela je samim tim sebi pucala u noge i dugorocno napravila veće troškove.
Dzabe sto ce vozac nesto da trazi kad ce linija biti skroz u citarima da bi se pokazali a ti conecti kada puste sve citare idu na linije gde su privremeno bili solo autobusi umesto zglobova(ti conecti ovo je samo privremeno verovatno će za koji dan biti svi pušteni na 88 i taj na 706 koji će ostati, a conecti idu na druge linije)
 
Neće svi na 88, ostaje 7 "Konekta" na 88, tj. u kumodraškoj bazi. Konekto 70253 i 70272 su prebacili iz Krnjače na tu bazu (radiće na 88 i 52). Trebalo bi još 10 komada da stigne ubrzo i time da povećaju udeo zglobnih autobusa na linijama na kojim su se obavezali.









Novo je novo. Lepo ide i greje, ima razlike što se tiče opreme i raspodele prekidača u odnosu na Konekta (kamere iznad vrata, senzori za uglove i čitanje znakova, magnenta brava za vratanca kod vozača, elektro zavesica, pomeranje instrument table zajedno sa volanom i sl). Nema ni 1000 km, tj. nisu došli na točkovima iz fabrike već su ih dovozili.
 
Poslednja izmena:
Ja samo ne znam gde stavljaju te buseve u Kumodraškoj, ovako je izgledala garaža pre tačno 10 dana.
EBC7B18B-5065-4C65-BCBF-D22B21895459.jpeg
DD4AA694-37E5-4432-864D-AFBFDBA21145.jpeg
084D95FA-7FB2-4195-B511-5260E469F4F3.jpeg
6BEB1863-D293-4940-9C3C-053AA3E74805.jpeg
0EF895EA-B007-409F-B665-3052FAEA33D1.jpeg
 
Veliki je broj gradova sa privrno javnim partnerstvom u Evropi, neki među njima su čist primer izuzetno uređenog prevoza.
U Pragu privatnici drže ceo prigrad (100 linija), i nekolicinu gradskih manje frekventnih. DPP tj. njihov GSP drži samo jake zglobne linije i po koju solo. Znači privatnici drže negde 80% linija. Inače kod njih su sve stanice "na zahtev", a interesantna činjenica je da su DPP-u su prvi Sorovi sa klimom došli 2016. (do tad nijedno vozilo u DPP-u nije imalo klimu, a nisu bili u obavezi da je imaju).
 
Samo su tamo preuzele ozbiljne firme prevoz, a ne štap i kanap koji je do juče jedva držao neke ozbiljnije linije. 🥲
 
I red je više bio da na ovu liniju izađe nešto sem Cobre...
Strelin Otokar #70476 na 307 pred izlazak na liniju. Ovo je ujedno i prvi put da je Strela na ovu liniju poslala neko vozilo mimo Cobre još od preuzimanja u oktobru.
20250218_054518.jpg
20250218_055120.jpg
 
I red je više bio da na ovu liniju izađe nešto sem Cobre...
Strelin Otokar #70476 na 307 pred izlazak na liniju. Ovo je ujedno i prvi put da je Strela na ovu liniju poslala neko vozilo mimo Cobre još od preuzimanja u oktobru.
Pogledajte prilog 229673Pogledajte prilog 229674
Је л могуће да су послали неко друго возило коначно, лепо му стоји 307, а овај дисплеј је мало другачији у односу на кобре и конекте или ја трипујем?

Едит: Дуго је издржао 😂
 

Prilozi

  • IMG_1056.png
    IMG_1056.png
    127 KB · Pregleda: 103
Poslednja izmena:
Је л могуће да су послали неко друго возило коначно, лепо му стоји 307, а овај дисплеј је мало другачији у односу на кобре и конекте или ја трипујем?

Едит: Дуго је издржао 😂
Išao je prazan sa Ustaničke, uklapa se u vreme, nije nikakav kvar, ni isključenje. Ranije su vozači Gsp-a uvek tu kod Tri tiganja pravili krug nazad za Ustaničku.
 
Strela stavila svoje krševe sa poteza 100 i 700 (70121,70149,70257,70269,70272,70113)pola citara sklonjeno bili su svi tu na 1 dan samo da zamažu oči ljudima,i idalje voze u kolonama😍.
 
Poslednja izmena:
A šta je problem da na šihtama i slabijim polascima budu Conecti, a na jačim polascima Citari. Zašto su ljudi sa poteza 100 i 700 manje vredni od vas gospođe sa 88 i oni ne zaslužuju da se voze Citarima?
 
Eh da su samo konekte zglobne pokupovali, a ne da se vuku i čekaju dugo te dragocene citare. Gubljenje vremena.
Ništa, neka daju te citare malo i na 52, sad kad već daju po jedan na 101, 706 i 73.

A situacija vožnje u kolonama, IH to nije ništa. Redovna pojava postala kod njih, nije im uspeo plan za kraćenje linija 704, 706 i 707. Vožnja u kolonama je češća zbog sistema tastera za ulaz/izlaz iz zglobnog i trošenje vremena na svakoj stanici i zato se takve stvari dese.
Citaro je sinonim za ozbiljan autobus, ali nisu ako nemaš neku poštenu garažu sa odgovarajućom servisnom mrežom u istoj ili u blizini.
Ona garaža u Krnješevcima i u još jednoj su najbolje mesto za držanje takvih citara.
 
Poslednja izmena:
A šta je problem da na šihtama i slabijim polascima budu Conecti, a na jačim polascima Citari. Zašto su ljudi sa poteza 100 i 700 manje vredni od vas gospođe sa 88 i oni ne zaslužuju da se voze Citarima?
iskreno ako mene pitaš, trebalo bi da bude obrnuto. već smo diskutovali da citari imaju slabiji motor i sa više ljudi (jači polasci) će lošije vući, trpeti veće opterećenje i biće više kvarova.
 
A situacija vožnje u kolonama, IH to nije ništa. Redovna pojava postala kod njih, nije im uspeo plan za kraćenje linija 704, 706 i 707. Vožnja u kolonama je češća zbog sistema tastera za ulaz/izlaz iz zglobnog i trošenje vremena na svakoj stanici i zato se takve stvari dese.
Citaro je sinonim za ozbiljan autobus, ali nisu ako nemaš neku poštenu garažu sa odgovarajućom servisnom mrežom u istoj ili u blizini.
Ona garaža u Krnješevcima i u još jednoj su najbolje mesto za držanje takvih citara.
...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250218_130643.jpg
    Screenshot_20250218_130643.jpg
    45,6 KB · Pregleda: 66
Vrh