Barem su označili kod svakih vrata da se dodirne senzor i stop taster (jeste da bi to moglo da se možda bolje/lepše označiti, da je kod svih zglobova isto), tako da nema šta da putnik da misli nego da postupi ako ima nameru da uđe (ili ono "VUCI" - a ljudi uporno guraju vrata nekog lokla npr).
Lično mislim da je ovo otvaranje vrata od strane putnika odlična stvar, dosta rasterećuje vozače. Jeste da je malo gimnastika svaki put (stiska tri tastera umesto jednog - stanična, posle dozvoljava da se otvore vrata i sam taster za prva vrata) i da se zadržava nešto duže na prometnijim stajalištima, ali im mirna glava. Konekto ima loše retrovizore, naročito unutrašnji (usko staklo, kao da udaljavaju, neverovatno da dosta bolje ima Kobra), a kod nas je i tradicija da putnici utrčavaju/istrčavaju dok se vrata zatvaraju, tako da je sada situacija "sam pao - sam se ubio". Primetio sam da strani vozači kod Mercedesa uglavnom isključe stanične kočnice, čak i kod zglobova skinu blokadu a da ne uklone plombu, pa onda se dešava da neki zglobovi posle imaju problema sa vratima kada se aktivira.