Šta je novo?

Privatni prevoznici

20241122_144508.jpg

Trans Jug na 25P
 
Iako se trenutno kritikuje vožnja Šrilančana, ja želim da pohvalim njih sa 52ke. Skroz usredsređeni na vožnju, obe ruke na volanu, koriste retarder za razliku od nekih i izbegavaju rupe. Nikakav telefon okolo, ništa da ih "ometa". Čak i redovno pomeraju putnike kako bi redovno mogli da vide retrovizor, ali istovremeno koriste i kamere.
U decembru je bio sudar između dve 52ke u Zmijici na Ceraku (solo Cobra i zglob Conecto), gde je brže bolje optužen Šrilančanin iako je naš vozač sa prikolicom uleteo njemu u traku.
 
Да видите шта Крш Спораћеви раде, не бисте ми веровали, нарочито током вечерњих полазака.
 
Niš Ekspresovi samo gas do daske. Kod njih je 70/80 km/h u gradskoj sredini sasvim normalno. Doslovno voze reli sa zglobovima.
nije tema za ovo, ali plavi gspovi nemaju blokade, preko mosta ga razlupaju kad mu daju 80...viđao sam da oduvaju kola na mostu, naročitom vikendom...
 
što bi se otvarala sva vrata ako nema ko da izađe. Ako su ljudi mogli da se naviknu na takav sistem kod tramvaja, moći će i na citaro. Na potezu 600 već svi znaju kad dođe zglob, da moraju da pritisnu taster. ;)
Путници нису дужни да разликују различите аутобусе - цитаро, соларис, БМЦ, кобре итд. Правило отварања врата треба да буде јединствено на свим градским линијама. Кроз Трговачку, Пожешку, Кнеза Милоша пролази много линија, путници не треба да размишљају на којој линији и у ком моделу аутобуса се како отварају врата.
 
Barem su označili kod svakih vrata da se dodirne senzor i stop taster (jeste da bi to moglo da se možda bolje/lepše označiti, da je kod svih zglobova isto), tako da nema šta da putnik da misli nego da postupi ako ima nameru da uđe (ili ono "VUCI" - a ljudi uporno guraju vrata nekog lokla npr).
Lično mislim da je ovo otvaranje vrata od strane putnika odlična stvar, dosta rasterećuje vozače. Jeste da je malo gimnastika svaki put (stiska tri tastera umesto jednog - stanična, posle dozvoljava da se otvore vrata i sam taster za prva vrata) i da se zadržava nešto duže na prometnijim stajalištima, ali im mirna glava. Konekto ima loše retrovizore, naročito unutrašnji (usko staklo, kao da udaljavaju, neverovatno da dosta bolje ima Kobra), a kod nas je i tradicija da putnici utrčavaju/istrčavaju dok se vrata zatvaraju, tako da je sada situacija "sam pao - sam se ubio". Primetio sam da strani vozači kod Mercedesa uglavnom isključe stanične kočnice, čak i kod zglobova skinu blokadu a da ne uklone plombu, pa onda se dešava da neki zglobovi posle imaju problema sa vratima kada se aktivira.
 
По ослобођењу Београда то предузеће мора бити ликвидирано а одговорни процесуирани.

Чак да се то и не деси, овако на брзину скрпљено мафијашко предузеће за извлачење пара из градске касе ће се по промени власти једноставно урушити, под условом да следећа власт није подједнако корумпирана, што је тешко замислити.
 
Poslednja izmena:
Vrh