Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi
Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne...www.danas.rs
Trebalo bi da imaju barem oznaku “Bg Bus prevoz” kao što su na starom tenderu pojedini privatnici imali natpis “Beobus”Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.
Ne dramite, Gsp se neće gasiti, poenta je da se prikrije koji prevoznik vozi na kojoj linijiKuda ovo vodi? Ka gašenju GSP?
To je druga strana medalje o kojoj sam pisao.Ovo što se radi nije u interesu građana koji finansiraju javni prevoz. Ovo je plan da se izbriše granica između GSP-a i privatnih prevoznika.
Ili logo sekretarijata.Trebalo bi da imaju barem oznaku “Bg Bus prevoz” kao što su na starom tenderu pojedini privatnici imali natpis “Beobus”
Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.Neće se ugasiti GSP, taman su izabralni sindikalce za najveći sindikat prošli vikend od kojih su pola penzioneri. Moraju ljudi da žive od nečega, mala je penzija...
Jedina linija koja ne izlazi iz kruga dvojke je Vrabac. I možda 22A/L.Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.
Preteruje se tu, rečeno više puta. Preživeo je GSP i 1993 i 1997 godinu. Mada, ruku na srce, i da se ugasi jednog dana sumnjam da bi to potreslo veći broj beograđana, bez obzira na posledice.Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.
Начуо сам да имају проблем са возачима, пре свега мањком људства.Што се тиче рада линија приватних превозника приметио сам ових дана да се сви редом жале на линију 46 да је катастрофа и да се поласци не реализују.Који је разлог тога?
Није лоша идеја да стоје називи групе превозника конретно Бг бус превоз или превозника Стрела и Гсп.. али не превише упадљиво на пример код спољне стране врата возача и на стаклу у дну првих врата као код Стреле што је тренутно.
Баш прелеп аутобус поготово ова плаво црна шема и наравно марка и одлично место за ознаке.Pogledajte prilog 220869
Evo kako je u Budimpešti. Oznaka grada, sekretarijata za javni prevoz (BKK) i naziv prevoznika u zoni prednjeg desnog točka uz natpis tipa "za BKK vozi VT-Arriva" kao što je ovde na slici. Isto tako je označen i gradski prevoznik (BKV) i Volanbusz kad je u gradskoj konfiguraciji.
Сгурно ће постијати начин за пријаву преко секретаријата и још се не зна шта ће бити са гаражним бројевима и да се они укину постоји опција таблица увек то ваљда неће укинутиTako se to radi u normalnim gradovima.
U Beogradu se garažni brojevi i nazivi prevoznika na vozilima ukidaju iz dva razloga.
Prvi razlog je jer su privatni prevoznici shvatili da imaju ogroman broj prijava od strane gradjana na kvalitet njihove usluge, a budući da do poboljšanja neće dolaziti, ovako gradjani neće moći da ih prijavljuju kad neće ni znati ko ih vozi.
Drugi razlog je onaj koji ide u korist gradskoj vlasti, a to je da će sa svim ovim novim autobusima bar 60/70% gradjana (što je njima sasvim dovoljno) misliti da su ovo sve GSP-ova vozila i da su silne pare uložene u gradsko preduzeće. Farbanjem starijih vozila i ona će izgledati kao nova te će gradjani dobiti u njihovim očima potpuno nov gradski prevoz, i u novoj boji jel, veliki broj će misliti da je sve to uloženo u gradsko saobraćajno preduzeće, a ne u privatne kompanije.
Brisanjem garažnih brojeva i naziva prevozničke kompanije, briše se i opcija razlikovanja GSP-a od privatnih prevozničkih firmi.
Jedino da počnu da voze i bez tablica.Prvi razlog je jer su privatni prevoznici shvatili da imaju ogroman broj prijava od strane gradjana na kvalitet njihove usluge, a budući da do poboljšanja neće dolaziti, ovako gradjani neće moći da ih prijavljuju kad neće ni znati ko ih vozi.
Da bi mogao da misli da je uloženo u GSP prvo mora da zna da postoje privatnici i GSP i da su to dve različite stvari.Drugi razlog je onaj koji ide u korist gradskoj vlasti, a to je da će sa svim ovim novim autobusima bar 60/70% gradjana (što je njima sasvim dovoljno) misliti da su ovo sve GSP-ova vozila i da su silne pare uložene u gradsko preduzeće.
Redovan već mesec dana sigurno, radi i vikendom.Sagin MAZ #25 na 33.
Iznajmljen od strane Linee. Njihovi vozači ga duže.Sagin MAZ #25 na 33.