Šta je novo?

Privatni prevoznici

Што се тиче рада линија приватних превозника приметио сам ових дана да се сви редом жале на линију 46 да је катастрофа и да се поласци не реализују.Који је разлог тога?
 
Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.
 
Ja sam uvek bio za to, jer me natpisi privatnih prevoznika podsete na period kad su počinjali da rade i kad je bilo milion firmi i kad su vozili svašta od Den Oudstena do turističkog visokopodnog Neoplana. Smatram da je uz grb dovoljan P broj koji je identifikacija prilikom prijava i slično. E sad, postoji opasnost da je kao što piše u ovom tekstu i da hoće da sve stave u isti koš, što je druga strana medalje.
Trebalo bi da imaju barem oznaku “Bg Bus prevoz” kao što su na starom tenderu pojedini privatnici imali natpis “Beobus”
 
Neće se ugasiti GSP, taman su izabralni sindikalce za najveći sindikat prošli vikend od kojih su pola penzioneri. Moraju ljudi da žive od nečega, mala je penzija...
 
Neće se ugasiti GSP, taman su izabralni sindikalce za najveći sindikat prošli vikend od kojih su pola penzioneri. Moraju ljudi da žive od nečega, mala je penzija...
Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.
 
Неће се угасити али ће да их сведу на просјачки штап да не возе изван круга двојке.
Preteruje se tu, rečeno više puta. Preživeo je GSP i 1993 i 1997 godinu. Mada, ruku na srce, i da se ugasi jednog dana sumnjam da bi to potreslo veći broj beograđana, bez obzira na posledice.
 
Што се тиче рада линија приватних превозника приметио сам ових дана да се сви редом жале на линију 46 да је катастрофа и да се поласци не реализују.Који је разлог тога?
Начуо сам да имају проблем са возачима, пре свега мањком људства.

Није лоша идеја да стоје називи групе превозника конретно Бг бус превоз или превозника Стрела и Гсп.. али не превише упадљиво на пример код спољне стране врата возача и на стаклу у дну првих врата као код Стреле што је тренутно.
 
Poslednja izmena:
Није лоша идеја да стоје називи групе превозника конретно Бг бус превоз или превозника Стрела и Гсп.. али не превише упадљиво на пример код спољне стране врата возача и на стаклу у дну првих врата као код Стреле што је тренутно.
IMG_3694.jpeg


Evo kako je u Budimpešti. Oznaka grada, sekretarijata za javni prevoz (BKK) i naziv prevoznika u zoni prednjeg desnog točka uz natpis tipa "za BKK vozi VT-Arriva" kao što je ovde na slici. Isto tako je označen i gradski prevoznik (BKV) i Volanbusz kad je u gradskoj konfiguraciji.
 
Tako se to radi u normalnim gradovima.
U Beogradu se garažni brojevi i nazivi prevoznika na vozilima ukidaju iz dva razloga.
Prvi razlog je jer su privatni prevoznici shvatili da imaju ogroman broj prijava od strane gradjana na kvalitet njihove usluge, a budući da do poboljšanja neće dolaziti, ovako gradjani neće moći da ih prijavljuju kad neće ni znati ko ih vozi.
Drugi razlog je onaj koji ide u korist gradskoj vlasti, a to je da će sa svim ovim novim autobusima bar 60/70% gradjana (što je njima sasvim dovoljno) misliti da su ovo sve GSP-ova vozila i da su silne pare uložene u gradsko preduzeće. Farbanjem starijih vozila i ona će izgledati kao nova te će gradjani dobiti u njihovim očima potpuno nov gradski prevoz, i u novoj boji jel, veliki broj će misliti da je sve to uloženo u gradsko saobraćajno preduzeće, a ne u privatne kompanije.
Brisanjem garažnih brojeva i naziva prevozničke kompanije, briše se i opcija razlikovanja GSP-a od privatnih prevozničkih firmi.
 
Pogledajte prilog 220869

Evo kako je u Budimpešti. Oznaka grada, sekretarijata za javni prevoz (BKK) i naziv prevoznika u zoni prednjeg desnog točka uz natpis tipa "za BKK vozi VT-Arriva" kao što je ovde na slici. Isto tako je označen i gradski prevoznik (BKV) i Volanbusz kad je u gradskoj konfiguraciji.
Баш прелеп аутобус поготово ова плаво црна шема и наравно марка и одлично место за ознаке.
Tako se to radi u normalnim gradovima.
U Beogradu se garažni brojevi i nazivi prevoznika na vozilima ukidaju iz dva razloga.
Prvi razlog je jer su privatni prevoznici shvatili da imaju ogroman broj prijava od strane gradjana na kvalitet njihove usluge, a budući da do poboljšanja neće dolaziti, ovako gradjani neće moći da ih prijavljuju kad neće ni znati ko ih vozi.
Drugi razlog je onaj koji ide u korist gradskoj vlasti, a to je da će sa svim ovim novim autobusima bar 60/70% gradjana (što je njima sasvim dovoljno) misliti da su ovo sve GSP-ova vozila i da su silne pare uložene u gradsko preduzeće. Farbanjem starijih vozila i ona će izgledati kao nova te će gradjani dobiti u njihovim očima potpuno nov gradski prevoz, i u novoj boji jel, veliki broj će misliti da je sve to uloženo u gradsko saobraćajno preduzeće, a ne u privatne kompanije.
Brisanjem garažnih brojeva i naziva prevozničke kompanije, briše se i opcija razlikovanja GSP-a od privatnih prevozničkih firmi.
Сгурно ће постијати начин за пријаву преко секретаријата и још се не зна шта ће бити са гаражним бројевима и да се они укину постоји опција таблица увек то ваљда неће укинути 😂

Од старијих возила конкретно ГСП-А ће се фарбати једино дупли БМЦ који је стигао пре две године. Остали ће сви временом (по мени до краја 2026) у расход или донирани негде.
Сад по новом тендеру и то стиже следеће године биће нових 100 БМЦ дуплих возила на гас колико сам разумео и 50 соло Отокара. Док би крајем наредне године требало се распише тендер за 100 трмаваја и још 250 аутобуса за гсп ако је веровати градоначелнику и тиме би гсп стварно обновио возни парк. Поставља се питање квалитета возила (поготов БМЦ кога ће бити бар до краја следеће године бројчано навијше на улицама што се тиче дуплих возила), ал то не знамо у напред. Отокари ће бити освежење у односу на Хигере и Бмц соло који се нису покзали толико. Остаје питање шта ће се расписати на том великом тендеру следеће године, такође помињу се и троле. Видећемо.
 
Prvi razlog je jer su privatni prevoznici shvatili da imaju ogroman broj prijava od strane gradjana na kvalitet njihove usluge, a budući da do poboljšanja neće dolaziti, ovako gradjani neće moći da ih prijavljuju kad neće ni znati ko ih vozi.
Jedino da počnu da voze i bez tablica.

Drugi razlog je onaj koji ide u korist gradskoj vlasti, a to je da će sa svim ovim novim autobusima bar 60/70% gradjana (što je njima sasvim dovoljno) misliti da su ovo sve GSP-ova vozila i da su silne pare uložene u gradsko preduzeće.
Da bi mogao da misli da je uloženo u GSP prvo mora da zna da postoje privatnici i GSP i da su to dve različite stvari.
 
Vrh