Šta je novo?

Privatni prevoznici

1. Da li su sva vozila vidjljiva na aplikaciji da možemo da dajemo ovakve zaključke.
2. Prva slika prikazuje situaciju sa pravilnim razmakom intervala (nije baš jedan za drugim kao što se spominje), jedno vozilo očigledno fali između kod Sajma otp. (možda nije u sistemu praćenja)
Gde vi gledate....u nebo ili na trasu....nedelja je druže nedelja...pa nije to 26 da jedan stize drugog po Vračaru...ja ne znam koja je potreba da se brani nešto što realno ni na šta ne liči...ovako Solarisi nisu išli nedeljom...a suprotan pravac jedva jedan bus...kome bre ovo treba ovo stizanje i druženje po okretnicama,otpravnici rade samo za GSP na Zelenjaku to mi je jasno,ali šta je bre ovo...koji je bre ovo cirkus,ovo bre pišanje po prevozu i putnicima...nemojte mi vredjati inteligenciju...kome bre ovo treba,kome...kakav bre pravilan razmak intervala,logično je da čekam nedeljom malo duže bus,a ne da mi dodju tri u roku od 5 min...aman bre....ovo bre treba neko da izadje na ulicu i piše kazne da je ovo neki sistem...a samo nije sistem...cirkus je i nije smešno..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ti druže moj živiš u nekom paralelnom univerzumu, potpuno si odvojen od realnosti.
Вероватно живим, ал нови погон на Новом Београду и обнављање возног парка ми делује да нико не гаси гсп. Што се тиче квалитет возила коју град набавља за гсп дупли бмц који су по мени коректи видећемо колико ће издржати. Али конфорни бусеви имају доста места имају мане али уз добро одржавање ценим да могу да догурају неких 7-8 година. Отокари ће бити освежење за гсп у односу на бмц соло који се није показао и Хигери који је ту негде ни тамо ни вамо. Нови трмаваји какви год да су биће бољи од ових који су стари две деценије, плате возачима добре, услови су солидни итд... Не видим зашто се гсп урушава и зашто то неко мисли.
Како оно беше "раде нормално"?
Вероватно се не види на апликацији можда. Идите да се возите па реците колико сте чекали аутобус, апликација није мерило никакво кад знамо да сва возила немају уграђене апарате и гпс систем.
 
Вероватно живим, ал нови погон на Новом Београду и обнављање возног парка ми делује да нико не гаси гсп. Што се тиче квалитет возила коју град набавља за гсп дупли бмц који су по мени коректи видећемо колико ће издржати. Али конфорни бусеви имају доста места имају мане али уз добро одржавање ценим да могу да догурају неких 7-8 година. Отокари ће бити освежење за гсп у односу на бмц соло који се није показао и Хигери који је ту негде ни тамо ни вамо. Нови трмаваји какви год да су биће бољи од ових који су стари две деценије, плате возачима добре, услови су солидни итд... Не видим зашто се гсп урушава и зашто то неко мисли.

Вероватно се не види на апликацији можда. Идите да се возите па реците колико сте чекали аутобус, апликација није мерило никакво кад знамо да сва возила немају уграђене апарате и гпс систем.

mnogo ovde toga ne valja u tvom iskazu.
ал нови погон на Новом Београду и обнављање возног парка ми делује да нико не гаси гсп.
da li ti deluje to što im je uzeto 60% linija, što u jednom trenutku zamalo nije prekinuto snabdevanje gorivom i što se kupuju konzerve i zaprege za gsp a za određene mercedesi i kojekakve perverzije? zamolio bih za malo manje pristrasna mišljenja ubuduće.

Што се тиче квалитет возила коју град набавља за гсп дупли бмц који су по мени коректи видећемо колико ће издржати
korektni su, ako izuzmemo to da samo kod mene na 65 budu po dva koja imaju odvaljene šipke/šipku u zglobu, o ostalim linijama da ne spekulišem, a da 95% bruji gore od raskantanog ikarbusa iz 2008, plus očajno rešeno vešanje gde autobus poskakuje po brankovom mostu kao da je na trambolini, i naravno, užasan kvalitet završne obrade, da 80% ima neke raskantane panele a da skoro svaki (a možda čak i svaki) lupa i treska sve u 16.

али уз добро одржавање ценим да могу да догурају неких 7-8 година.
mogu ali da prvo pola ode u rashod kao kod ikarbusa 2008. u tom su rangu. da ne kažem da neki i izgore, pošto imam jako dobre veštine predskazivanja pa da ne proklem gsp, tek su se otarasili gorućih vozila pre par godina.

Не видим зашто се гсп урушава и зашто то неко мисли.
kupi bolje naočare onda, šta da ti kažem, pri čemu to nije uvreda već savet. jer ili se ne baviš tim problemom (uopšte) ili se ne baviš dovoljno dugo, pa da vidiš šta se dešava narodu pred očima. ta firma je pristojno (namerno sam to podvukao i naglasio, jer će neki reći da nije i da favorizujem gsp) funkcionisala sa ovim brojem zaposlenih godinama pa i decenijama pre ove poslednje garniture, a sad se odjednom oslobađaju viškova i "loše održavanih linija". slažem se, ima i takvih linija, ali to nije 60% gspa.
 
Ne znam da li je neko javio, ali 2 Strelina solo Iveca na 52.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241117_145224_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20241117_145224_Samsung Internet.jpg
    33,3 KB · Pregleda: 165
Uh što bih voleo jedan takav da vidim i radnim danima od okretnice Zeleni venac na primer.
Ide se na sve samo da ne budu soc crveni busevi.
 
Bukvalno kao da se zaje*******avaju u nekoj igrici. Samo što nije igrica već glavni grad države.
 
Video sam novu kolor semu vozila, sveze pocesana Nemanjicko plava boja. U pitanju je nista drugo no Strelin zglobni Mercedes.:)
 
Ајде ти лепо опет погледај Кешину фотографију па онда суди. Неће то смеће издржати 7 година. Верујем да ниси трипут ушао у то ђубре.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Возим се констано са дуплим бмц бусевима на линији 17, 88, 65, 23...
mnogo ovde toga ne valja u tvom iskazu.

da li ti deluje to što im je uzeto 60% linija, što u jednom trenutku zamalo nije prekinuto snabdevanje gorivom i što se kupuju konzerve i zaprege za gsp a za određene mercedesi i kojekakve perverzije? zamolio bih za malo manje pristrasna mišljenja ubuduće.


korektni su, ako izuzmemo to da samo kod mene na 65 budu po dva koja imaju odvaljene šipke/šipku u zglobu, o ostalim linijama da ne spekulišem, a da 95% bruji gore od raskantanog ikarbusa iz 2008, plus očajno rešeno vešanje gde autobus poskakuje po brankovom mostu kao da je na trambolini, i naravno, užasan kvalitet završne obrade, da 80% ima neke raskantane panele a da skoro svaki (a možda čak i svaki) lupa i treska sve u 16.


mogu ali da prvo pola ode u rashod kao kod ikarbusa 2008. u tom su rangu. da ne kažem da neki i izgore, pošto imam jako dobre veštine predskazivanja pa da ne proklem gsp, tek su se otarasili gorućih vozila pre par godina.


kupi bolje naočare onda, šta da ti kažem, pri čemu to nije uvreda već savet. jer ili se ne baviš tim problemom (uopšte) ili se ne baviš dovoljno dugo, pa da vidiš šta se dešava narodu pred očima. ta firma je pristojno (namerno sam to podvukao i naglasio, jer će neki reći da nije i da favorizujem gsp) funkcionisala sa ovim brojem zaposlenih godinama pa i decenijama pre ove poslednje garniture, a sad se odjednom oslobađaju viškova i "loše održavanih linija". slažem se, ima i takvih linija, ali to nije 60% gspa.
Којих бре 60% линија, не рачунам потезе који су приватизовани причам о линијама од 3А,15.. 95, 96... Што се тиче шипки то је лоше одржавање, што се тиче зујања то је просто тако, верватно неко зна шта се то чује и због чега ко се разуме у механику. Нисам рекао да су најбољи него солидни и коректни, не могу парирати Соларису наравно.
 
"Којих бре 60% линија, не рачунам потезе који су приватизовани причам о линијама од 3А,15.. 95, 96..."

pa hajde sad, tako i ja mogu reći da autobus nije krš, al samo brunda i raspada se iznutra...

" не могу парирати Соларису наравно."

ne mogu parirati ni zemunovim lešinama... da su bar kupljeni u isto vreme kao one, pa da vidite da su čak i od njih lošiji..razlika je samo u estetici...al hajde, da mi ne kažu posle da mračim ko na sahrani..

biće nama lepo još 10+ godina sa ovima.
 
@nikola novi bg
Problem je što nisu niti solidni, niti korektni, to može da se pripiše samo Otokaru i Anadolo Isuzuu. Ti možda i ne primećuješ neke detalje vezano za BMC buseve, al pisao sam ja u više navrata, a nisam jedini, da u GSP-u apsolutno niko ko direktno radi sa tim autobusima nema lepo mišljenje, niti iskustva sa njima. Problem je doći do ljudi koji treba da se staraju da se garancija ispoštuje, a za razliku od Higera, gde su bar koliko toliko uslužni. Šipke ne smeju da otpadaju na tako mladim vozilima, a ove na bokovima kod harmonike, bukvalno su gurnute u mekane šine od dve lajsne. To bi dete otkinulo za tri meseca, a ne gomila putnika od 7 do 77 godina. Zuje zbog ventilatora rashladnog sistema, tj HPV-a, koliko ja mogu da čujem. Imaju izgleda samo jedan veliki umesto više manjih, a slično se, uz nešto manje buke doduše, čuju i mnogi drugi Turci, pa kao da sam čuo sličan zvuk par puta i kod zglobnog Conecta. Verovatno svi oni koriste slične komponente iz matične zemlje. Conecto na kraju krajeva ne bi bio jeftiniji od Citara da ga ne opremaju dobrim delom turski kooperanti. Razlike su mnoge među turskim autobusima, al opet dosta toga dele, jer Turska ima kooperante za apsolutno sve delove za autobus, sem motora, menjača i osovina.
 
Kakav baksuz. Doba Strele nije gore moglo da počne.

Nova "incognito" Cobra P70436 na 52 (na aplikaciji jeste ali bez ikakvih oznaka na vozilu osim grbova). Prvo vozilo koje mi naišlo i to nedeljom jeste solo i to Cobra već po dolasku iz fabrike raštimovana. Da je bar solo Conecto pa i da kažeš. Šta će sutra radnim danom da bude ne smem ni da pomislim.

Bilo 15 putnika u 10:30, a u suprotnom smeru kod Ruske Conecto G s duplo više ljudi.

Već u Paštrovićevoj ljudi počeli da gunđaju kolko krči, međutim do Zelenjaka su već počeli da se puše od iritacije. Šapićštajn ne mora da veruje ali dovoljno se toga promrnilo da je narod počeo odavno da oseća razliku i da ga vidno nervira sve živo u vezi partijskog posla pod nazivom (beo)gradski (nazovi) prevoz.

Hoće vozač da sačeka putnike koji potrče kad stane pre stajališta ako se kola ispreče ali zato preskače i otvara vrata 50m posle stajališta samo u slučaju da putnici viknu (nema nikakvu aktivaciju vrata na stop dugme, da li su se "Strelci" navikli na seljobuse pa sad maltretiraju grad ili su izgubljeni slučajevi s drugog kraja sveta to najbolje zna menadžment).

Otvorio u Sarajevskoj prva vrata ženi, druga čoveku s spakovanom violinom otvorio i zatvorio ispred nosa nakon što je zakoraknuo. Otrčao na prednja da bi ovaj otvorio druga i treća kad su svi izašli. Divlja i to gubeći vreme.
 
Kakav baksuz. Doba Strele nije gore moglo da počne.

Nova "incognito" Cobra P70436 na 52 (na aplikaciji jeste ali bez ikakvih oznaka na vozilu osim grbova). Prvo vozilo koje mi naišlo i to nedeljom jeste solo i to Cobra već po dolasku iz fabrike raštimovana. Da je bar solo Conecto pa i da kažeš. Šta će sutra radnim danom da bude ne smem ni da pomislim.
O ovome sam ja pisao još prvog dana kad su Cobre dosle na 307. Veliko, veliko razočaranje i nama od 7 vozila nisu mogli da daju bar jednog Otokara ili Conecta.
 
Izgleda da imaju više posla nego što realno mogu da odrade, pa su ih sklapali kao Ikarbus žalosnu N seriju. Sve će to da se vidi kroz par godina. Sad je sve novo, pa i nekako, al kad to počne da propada u približno vreme, ima svima nama da bude veselo. Kod onih malo boljih prevoznika to verovatno neće biti toliko alarmantno, al kod ovih kilavijih biće situacija negde u rangu problema sa trolejbusima. Retko šta ispadne dobro kad se sprovodi brzo i naglo. Strela će tek da vidi sa sve njenim korisnicima kako će to na kraju da izgleda. Ima da skupljaju autobuse po ulicama kamionima za vuču samo tako. Verovatno će onda GSP da bude dobar, da žargonski gasi vatru.
 
Evo na primer Conecto(nova i starija serija) se vozi u Budimpešti. Tamo ima i manova i citara. U Poljskoj je većinski Solaris (logično) , ali drugi najbrojniji bus je Conecto, pored MAN-a .
A verovali ili ne, u Poljskoj se vozi i pokoja Temsa Avenue. Ovo su zemlje koje itekako mogu da imaju sve buseve citaro, ali zašto bi kad i conecto obavlja isti posao, a košta manje .
 
Poslednja izmena:
Pravo da vam kazem, zabole me uvo da se dopisujem sa direkcijom i da cekam njihove tipske odgovore uz copy-paste izvinjavanja. I tako od jutra do sutra.
2 puta sam pisala skrecuci paznju na liniju 59 i vozila koja i dalje bazaju prazna po ulicama, sa natpisom 60.
Ali kad stojim na okretnici 50 min i cekam autobus, dodju 3 busa sa te linije i svi pogase svetla, zatvore se unutra i dremaju, koga ja da idem da pitam kad ta vozila imaju nameru da krenu, kad su ukinuli i povukli sve dispecere sa okretnica??!!
Da idem da hvatam vozace za gusu?? Ili da u 8 uvece saljem mejl direkciji???
Nista novo za transprodukt...pokazali su se i na 57 vec
 
O ovome sam ja pisao još prvog dana kad su Cobre dosle na 307. Veliko, veliko razočaranje i nama od 7 vozila nisu mogli da daju bar jednog Otokara ili Conecta.
Imaju poseban pogon/plac u Kumodražu negde odakle šalju vozila na 307. Možda je taj pogon i za 34, ali nisam siguran u to. Tu verovatno ni nemaju ništa sem Cobri pa je zato to i jedini model na 307 za sada.
Verujem da će možda biti Conecta i Otokara kad im stignu zglobovi, jer su trenutno 73, 101, 704, 706 i 707 preplavljene solo vozilima. Odatle bi trebalo viška Conecta da ostane. 101 ne znam dal ukupno ima tri zgloba, a treba cela da bude zglobna.
 
@nikola novi bg
Problem je što nisu niti solidni, niti korektni, to može da se pripiše samo Otokaru i Anadolo Isuzuu. Ti možda i ne primećuješ neke detalje vezano za BMC buseve, al pisao sam ja u više navrata, a nisam jedini, da u GSP-u apsolutno niko ko direktno radi sa tim autobusima nema lepo mišljenje, niti iskustva sa njima. Problem je doći do ljudi koji treba da se staraju da se garancija ispoštuje, a za razliku od Higera, gde su bar koliko toliko uslužni. Šipke ne smeju da otpadaju na tako mladim vozilima, a ove na bokovima kod harmonike, bukvalno su gurnute u mekane šine od dve lajsne. To bi dete otkinulo za tri meseca, a ne gomila putnika od 7 do 77 godina. Zuje zbog ventilatora rashladnog sistema, tj HPV-a, koliko ja mogu da čujem. Imaju izgleda samo jedan veliki umesto više manjih, a slično se, uz nešto manje buke doduše, čuju i mnogi drugi Turci, pa kao da sam čuo sličan zvuk par puta i kod zglobnog Conecta. Verovatno svi oni koriste slične komponente iz matične zemlje. Conecto na kraju krajeva ne bi bio jeftiniji od Citara da ga ne opremaju dobrim delom turski kooperanti. Razlike su mnoge među turskim autobusima, al opet dosta toga dele, jer Turska ima kooperante za apsolutno sve delove za autobus, sem motora, menjača i osovina.
Ето ти се разумеш и лепо си објаснио, али видећемо кроз неколико година каква су инвестиција бмц на цнг погон и ови што су стигли и ови што ће стићи тек. Слажем се да гсп нема доброг искуства са соло бмц и да није требало сва дупла возила да се сведу на једну марку... Мени као кориснику не смета то зујане некад је иритантно, ал ми је на пример да ради клима/грејање и да аутобус исправан технички и одржаван. Верујем да свакој марки може се нађе нека замерка, али стврано мислим да нису толики очај аутобуси. Време ће показати дал је ово добро инвестиција. Не бирнем се и да оду после 7+ година замениће их надам се са другом марком. Свима њима су у интересу тендери чешћи, него да купе возило попут Солариса који толико траје.
"Којих бре 60% линија, не рачунам потезе који су приватизовани причам о линијама од 3А,15.. 95, 96..."

pa hajde sad, tako i ja mogu reći da autobus nije krš, al samo brunda i raspada se iznutra...

" не могу парирати Соларису наравно."

ne mogu parirati ni zemunovim lešinama... da su bar kupljeni u isto vreme kao one, pa da vidite da su čak i od njih lošiji..razlika je samo u estetici...al hajde, da mi ne kažu posle da mračim ko na sahrani..

biće nama lepo još 10+ godina sa ovima.
Не делим мишљење ови бар имају климу/грејање које је исправно. Икербуси земунови су ужас...
Kakav baksuz. Doba Strele nije gore moglo da počne.

Nova "incognito" Cobra P70436 na 52 (na aplikaciji jeste ali bez ikakvih oznaka na vozilu osim grbova). Prvo vozilo koje mi naišlo i to nedeljom jeste solo i to Cobra već po dolasku iz fabrike raštimovana. Da je bar solo Conecto pa i da kažeš. Šta će sutra radnim danom da bude ne smem ni da pomislim.

Bilo 15 putnika u 10:30, a u suprotnom smeru kod Ruske Conecto G s duplo više ljudi.

Već u Paštrovićevoj ljudi počeli da gunđaju kolko krči, međutim do Zelenjaka su već počeli da se puše od iritacije. Šapićštajn ne mora da veruje ali dovoljno se toga promrnilo da je narod počeo odavno da oseća razliku i da ga vidno nervira sve živo u vezi partijskog posla pod nazivom (beo)gradski (nazovi) prevoz.

Hoće vozač da sačeka putnike koji potrče kad stane pre stajališta ako se kola ispreče ali zato preskače i otvara vrata 50m posle stajališta samo u slučaju da putnici viknu (nema nikakvu aktivaciju vrata na stop dugme, da li su se "Strelci" navikli na seljobuse pa sad maltretiraju grad ili su izgubljeni slučajevi s drugog kraja sveta to najbolje zna menadžment).

Otvorio u Sarajevskoj prva vrata ženi, druga čoveku s spakovanom violinom otvorio i zatvorio ispred nosa nakon što je zakoraknuo. Otrčao na prednja da bi ovaj otvorio druga i treća kad su svi izašli. Divlja i to gubeći vreme.
Возач би требало и да поред тастера стоп ако функцишоне у тој Кобри новој колико сам сконтао да погледа јер има неког на вратима и на станици, прилагоди брзину ако нико не прилази вратима са спољашње или унутрашње стране може наставити. По мени ово нема смисла за прометне линија попут 52, јер малетне све станице имају излаз/улаз, ал ајде можда нема у вечерњим сатима или ван шпицева.
Izgleda da imaju više posla nego što realno mogu da odrade, pa su ih sklapali kao Ikarbus žalosnu N seriju. Sve će to da se vidi kroz par godina. Sad je sve novo, pa i nekako, al kad to počne da propada u približno vreme, ima svima nama da bude veselo. Kod onih malo boljih prevoznika to verovatno neće biti toliko alarmantno, al kod ovih kilavijih biće situacija negde u rangu problema sa trolejbusima. Retko šta ispadne dobro kad se sprovodi brzo i naglo. Strela će tek da vidi sa sve njenim korisnicima kako će to na kraju da izgleda. Ima da skupljaju autobuse po ulicama kamionima za vuču samo tako. Verovatno će onda GSP da bude dobar, da žargonski gasi vatru.
Истина је да су ови аутобуси урађени на брзину због велике потребе овде, наравно не сви. Ал ето Кобре као да су мало посустале.
Imaju poseban pogon/plac u Kumodražu negde odakle šalju vozila na 307. Možda je taj pogon i za 34, ali nisam siguran u to. Tu verovatno ni nemaju ništa sem Cobri pa je zato to i jedini model na 307 za sada.
Verujem da će možda biti Conecta i Otokara kad im stignu zglobovi, jer su trenutno 73, 101, 704, 706 i 707 preplavljene solo vozilima. Odatle bi trebalo viška Conecta da ostane. 101 ne znam dal ukupno ima tri zgloba, a treba cela da bude zglobna.
Тако је, само да стигну више ти зглобови и да све дође на своје што се тиче броја соло/зглобних на линијама као и марки.
 
O ovome sam ja pisao još prvog dana kad su Cobre dosle na 307. Veliko, veliko razočaranje i nama od 7 vozila nisu mogli da daju bar jednog Otokara ili Conecta.
307 је такође и једина линија која није добила нова возила, него су сва возила скинута са неких потеза, чак је првог дана радио и чини ми се 70180 на коме је дисплеј био 604, а на папиру 307.
 
Vrh