Šta je novo?

Privatni prevoznici

Доста нових Отокара од Транс Југа има неке фалинке, скоро је један возач радио следеће на окретници:
1) Крене из места
2) Угаси возило
3) Пређе неколико метара угашен
4) Упали возило поново
То је радио на окретници једно 6-7 пута да би након кретања са почетне у току вожње са путницима урадио исто то. Све то раде по упутству некога преко телефона, један са 302 је одбио да то ради јер му “не пада на памет да вози аутобус пун путника на леру” и спомињао је склопку. Једном новом је већ доказио сервис у помоћ код Петра Кочића, а барем 4 комада исто нова сам видео без путника поред пута. Такође имају проблеме са вратима и стоп дугмићима па поједини пиште и блинкају без престанка. Све у свему не видим по чему се Отокар издваја од остатка турских конзерви које се котрљају нашим улицама.
 
Samo zanemari to sa stop tasterima, jer se oni pale zato što se neko od putnika nasloni na ista i pritisne ih. Evo kako je to rešio Mt Tours i stavio ovaj oklop oko testera.
Izdvaja se po završnoj obradi jer su se njihova vozila super pokazala i kod najgorih prevoznika, nisu se uopšte raspala, očigledno im je i vešanje dobro rešeno, pa nema lupanja u trapu kao kod Cobri i Akia. Ta nova serija očigledno ima neki problem sa mehanikom, što me stvarno iznenađuje jer su mi delovali mehanički odlično. Izuzetno su startni i deluju mi odlično za vožnju.
8A77BE43-3A0F-4666-A31B-8512349A87CF.jpeg
 
Стрела тренутно има одличан возни парк, не знам о каквим возилима ниског квалитета се прича.
priča se o mercedesima turskim u kojim većini klima radi na kašičicu, čak i kad se odvrne do kraja, (mislim i na citaro i na connecto) pa više me je 892 raspali na 18 hladio leti...ovi stariji od godinu dana škripe i lupaju kao bmcovi kad nisu na autoputu, a i ovi noviji će se raskantati ubrzo. jeste, ima i dobrih koje su posade čuvale, ali većina starijih mercedesa pokazuju da neće držati duže od 10 godina čak i da se ukloni starosna granica.

ajde otokare da im progledamo kroz prste, oni deluju dobro, ali i ove poslednje serije kobri su po rečima mnogih dosta lošijeg kvaliteta od očekivanog. Za iveco penjalice neću da pričam, njima ipak nisam imao prilike da se vozim pa da ne pljujem ono što nisam iskusio.

da vidimo da li će ih izvaditi novi citari zglobovi i solaći koji dolaze, ali ne polažem previše nade. preveliki je ovo iskorak, nema dovoljno radnika da se održava više od 500 novih vozila ili koliko već imaju, ne znam podatak.

"famozni gsp koji dižemo u nebesa" je godinama, pa i decenijama gradio infrastrukturu i formirao radnu snagu koja će s tim količinama vozila da se nosi, pa mu je opet išlo teško. ajde baš da vidimo šta će ovi uraditi i kako misle da ih nadmaše osim da ih ukopaju u zemlju.
 
Poslednja izmena:
priča se o mercedesima turskim u kojim većini klima radi na kašičicu, čak i kad se odvrne do kraja, (mislim i na citaro i na connecto) pa više me je 892 raspali na 18 hladio leti...ovi stariji od godinu dana škripe i lupaju kao bmcovi kad nisu na autoputu, a i ovi noviji će se raskantati ubrzo. jeste, ima i dobrih koje su posade čuvale, ali većina starijih mercedesa pokazuju da neće držati duže od 10 godina čak i da se ukloni starosna granica.

ajde otokare da im progledamo kroz prste, oni deluju dobro, ali i ove poslednje serije kobri su po rečima mnogih dosta lošijeg kvaliteta od očekivanog. Za iveco penjalice neću da pričam, njima ipak nisam imao prilike da se vozim pa da ne pljujem ono što nisam iskusio.

da vidimo da li će ih izvaditi novi citari zglobovi i solaći koji dolaze, ali ne polažem previše nade. preveliki je ovo iskorak, nema dovoljno radnika da se održava više od 500 novih vozila ili koliko već imaju, ne znam podatak.

"famozni gsp koji dižemo u nebesa" je godinama, pa i decenijama gradio infrastrukturu i formirao radnu snagu koja će s tim količinama vozila da se nosi, pa mu je opet išlo teško. ajde baš da vidimo šta će ovi uraditi i kako misle da ih nadmaše osim da ih ukopaju u zemlju.
Свакако ће нови аутобуси што треба стигну зглобни бити додатно побољшање. Ал пази имај и увид куда су возили ти мерцедеси што су старији мало и поред тога су океј. Што се тиче осталих ипак Конектко не може се поред на пример са Акиом поготов старије оне или Хигером, Бмц соло... По мени су коректни бусеви у односу на укупан возни парк јавног превоза.

Што се тиче климе некад има и до возача, ја сам се возио у неким Конектима и било је пријатно баш. Док ми се десило да у зглобном на 611 ако се сећам летос клима није радила на баш високој температури што би било јасно јер су сви прозори били отворени. Питао сам возача шта је са климом, рекао ми је да треба да иде ја ремонт ал немају да убаце друго возило. Њему најгоре он смену ради у таквим условима.
 
Конектно је нижеразредни мерцедесов аутобус произведен у турској за потребе градова трећег света. За паре које град даје стрели (а она их жели још) мало би било и да је цео возни парк сачињен од цитара.
 
Конектно је нижеразредни мерцедесов аутобус произведен у турској за потребе градова трећег света. За паре које град даје стрели (а она их жели још) мало би било и да је цео возни парк сачињен од цитара.
Ништа му не фали у односу на возни парк у Београду. Што се тиче пара не знам тржиште аутобуса.
 
Pravo da vam kazem, zabole me uvo da se dopisujem sa direkcijom i da cekam njihove tipske odgovore uz copy-paste izvinjavanja. I tako od jutra do sutra.
2 puta sam pisala skrecuci paznju na liniju 59 i vozila koja i dalje bazaju prazna po ulicama, sa natpisom 60.
Ali kad stojim na okretnici 50 min i cekam autobus, dodju 3 busa sa te linije i svi pogase svetla, zatvore se unutra i dremaju, koga ja da idem da pitam kad ta vozila imaju nameru da krenu, kad su ukinuli i povukli sve dispecere sa okretnica??!!
Da idem da hvatam vozace za gusu?? Ili da u 8 uvece saljem mejl direkciji???
Само смарање мејловима помаже. После 5 мејлова су исправили ред вожње на сајту. Али не пишеш један мејл у неколико дана него сваки дан по 1-2 и сетиће се.
 
Провалио сам већима људи на форуму само чека нешто да критикује поготово код приватника, док се гсп-у гледа кроз прсте за свашта, ал добро. Послао је неко регистрације ознаке са аутобуса на 52 линији па пријавите да немају потребне ознаке.
Нису ни приватници ни ГСП мед и млеко. Али пре ћу бирати да се возим ГСП-ом јер не возе којекакви возачи са Сри Ланке, Индије, Пакистана, Кирибатија Вануатуа и осталих припиздина.

Пријавио сам да немају потребне ознаке. У ГСП-у барем још увек има возача који раде 20+ година у истој фирми за разлику од "превозника" којег заступаш.
 
I ovakav Gsp mi je bolji od privatnika..nek se ljuti ko god hoće,jednostavno prosto postoji kakav takav neki sistem...došli smo do dna,gore uvek može...nadam se da će jednog dana ovo ludilo da stane,ne moze sve u ovom zivotu da se privatizuje...ostao bi nam samo vazduh jos...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Нису ни приватници ни ГСП мед и млеко. Али пре ћу бирати да се возим ГСП-ом јер не возе којекакви возачи са Сри Ланке, Индије, Пакистана, Кирибатија Вануатуа и осталих припиздина.

Пријавио сам да немају потребне ознаке. У ГСП-у барем још увек има возача који раде 20+ година у истој фирми за разлику од "превозника" којег заступаш.
Ја немам ништа против тих страница, за доброг возача је потребно искуство. Брзо уче ови странци није то баш толико мрачно, свакоме потребна адаптација. Наш возач кад седне за волан који је из Београда треба му време да похвата све, а не људи који су први пут у Србији.
I ovakav Gsp mi je bolji od privatnika..nek se ljuti ko god hoće,jednostavno prosto postoji kakav takav neki sistem...došli smo do dna,gore uvek može...nadam se da će jednog dana ovo ludilo da stane,ne moze sve u ovom zivotu da se privatizuje...ostao bi nam samo vazduh jos...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ја нисам рекао да је гсп лош и ја сматрам да је најорганизованија фирма и да ће тек бити боља и боља.
 
priča se o mercedesima turskim u kojim većini klima radi na kašičicu, čak i kad se odvrne do kraja, (mislim i na citaro i na connecto) pa više me je 892 raspali na 18 hladio leti...ovi stariji od godinu dana škripe i lupaju kao bmcovi kad nisu na autoputu, a i ovi noviji će se raskantati ubrzo. jeste, ima i dobrih koje su posade čuvale, ali većina starijih mercedesa pokazuju da neće držati duže od 10 godina čak i da se ukloni starosna granica.

ajde otokare da im progledamo kroz prste, oni deluju dobro, ali i ove poslednje serije kobri su po rečima mnogih dosta lošijeg kvaliteta od očekivanog. Za iveco penjalice neću da pričam, njima ipak nisam imao prilike da se vozim pa da ne pljujem ono što nisam iskusio.

da vidimo da li će ih izvaditi novi citari zglobovi i solaći koji dolaze, ali ne polažem previše nade. preveliki je ovo iskorak, nema dovoljno radnika da se održava više od 500 novih vozila ili koliko već imaju, ne znam podatak.

"famozni gsp koji dižemo u nebesa" je godinama, pa i decenijama gradio infrastrukturu i formirao radnu snagu koja će s tim količinama vozila da se nosi, pa mu je opet išlo teško. ajde baš da vidimo šta će ovi uraditi i kako misle da ih nadmaše osim da ih ukopaju u zemlju.
Kojih 10godina liče na 500 000 se već raspadaju.
 
Доста нових Отокара од Транс Југа има неке фалинке, скоро је један возач радио следеће на окретници:
1) Крене из места
2) Угаси возило
3) Пређе неколико метара угашен
4) Упали возило поново
То је радио на окретници једно 6-7 пута да би након кретања са почетне у току вожње са путницима урадио исто то. Све то раде по упутству некога преко телефона, један са 302 је одбио да то ради јер му “не пада на памет да вози аутобус пун путника на леру” и спомињао је склопку. Једном новом је већ доказио сервис у помоћ код Петра Кочића, а барем 4 комада исто нова сам видео без путника поред пута. Такође имају проблеме са вратима и стоп дугмићима па поједини пиште и блинкају без престанка. Све у свему не видим по чему се Отокар издваја од остатка турских конзерви које се котрљају нашим улицама.
Ma što je najgore dosta toga od navedenog se dešava i jednom MAN-u i Mercedesu, a više početnih meseci rada Solarisa je takođe obeleženo raznim problemima sa elektrikom. Otokar, jedan od novih na liniji 59, ima očigledno problem sa tasterima vrata pošto svetle non stop. Verovatno ni razna upozorenja na tabli nisu retkost. No, što se tiče vešanja, osećaja čvrstine karoserije, pa i završna obrada sa najkvalitetnijim vratima među Turcima, Otokar se tu ipak izdvaja iz mase. Ne ostavlja utisak da će dotrajati za pet godina kao pojedini. Prelazak preko ležećih mu apsolutno ne predstavlja nikakav napor, što važi i za vrlo nezgodna ulegnuća na putu. Većina Turaka tresne samo tako, a Otokar pređe preko toga kao da ničeg nema na putu. Neko se očigledno potrudio da se taj autobus ipak malo više razvije tamo gde je to najbitnije. I prosto ne cvrči, ne uvija se nešto posebno i skoro ni jedan ne lupa u bilo kom smislu. Isuzu se isto može izdvojiti, tako da kad već imamo tolike Turke na ulicama, da bar nešto od njih može prići vodećim imenima evropske autobuske industrije.
 
Vrh