Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jutros je napr(e)dnjački talog oteo i upropastio još jednu liniju javnog prevoza:
1. Nijedno vozilo na liniji 52 nije obeleženo, niti nazivom prevoznika, niti garažnim brojem.
2. Ide se u "vozićima" od po 2-3 autobusa, dok se posle toga čeka na sledeći i po 45 minuta.
3. Više od pola vozila na liniji nema uključeno praćenje, te se autobus uglavnom čeka na slepo.

Zamolio bih sve koji su u mogućnosti da izdvoje par minuta svog vremena i prijave ovaj bezobrazluk Sekretarijatu za javni prevoz. Obzirom da bahat, mafijaški prevoznik nije obeležio nijedno vozilo kako ne bi dolazilo do prijava, poslaću vam ovde tablice svih vozila na koja naiđem. Nijedno od njih ne ispunjava ugovorne obaveze, koje su, između ostalog, istaknut naziv prevoznika i garažni broj.

BG-2757-HD
BG-2757-HE
BG-2761-ZD
BG-2755-AF
BG-2783-TM
BG-2968-VC
BG-2968-VE
BG-2968-VG

Za liniju 52 ovo jednostavno nije tačno. Mozda im nije obeleženo svako vozilo, ali 52 od jutros mnogo bolje funkcioniše i to prvog dana nakon preuzimanja, nego dok je na liniji radio GSP. To je moj utisak, ali zaključak se svakako ne može doneti nakon jednog prepodneva. Hajde bar malo objektivnosti. Kakve crne prijave i kakvo čekanje od po 45 minuta? To nije tačno.
 
Ja konvoje ne vidim, ali je pri tom tačno da postoje neobeleženi autobusi tako da ih ima još na trasi. Celo pre podne sam napolju i 52 je bila najčešća linija u kraju.
Screenshot_2024-11-16-13-05-07-135_buslogic.beogradplus.jpg
Screenshot_2024-11-16-13-05-54-090_buslogic.beogradplus.jpg
 
Ja sam koristio 52-jku pre nekih pola sata od Jablaničke do okretnice na Ceraku. Išla su dva busa jedan za drugim. Zglobni Conecto nije bio baš u nekom stanju. Iskreno, dosta ofucan po pitanju enterijera, a i prljav. E sad nisam čekao bus dugo to stoji, a ima gužve standardno oko Jablaničke. Verujem da neće 52-jka loše funkcionisati, jer je i 56 bio ubi bože u početku, pa je sad sasvim ok. Nije mi se skoro desilo da sam je čekao duze od pet šest minuta, a najveća zamerka ide na same autobuse. Zglobni BMC baš ima loše rešeno oslanjanje, po ugledu na građevinska kolica izgleda. Gužve su standardno uvek prisutne, al na redovnost nemam zamerki trenutno. Obeležavanje vozila stvarno jeste problem, pogotovu nedostatak broja Direkcije, a naziv prevoznika realno je manje bitan. Praćenje tek, prosto neshvatljivo da ne mogu to da reše već jednom. Zar je toliko teško da sva vozila imaju sve što je potrebno od opreme po puštanju u saobraćaj.
 
Јаке су ове линије за Стрелу требали су преузети неке слабије попут нпр. 60,67,68,76,82.
 
Јаке су ове линије за Стрелу требали су преузети неке слабије попут нпр. 60,67,68,76,82.
Nije trebalo ništa da otimaju, već da se zadrže na potezu 800 za koji su imali adekvatne kapacitete. Našim parama koje su im ilegalno date na nameštenim tenderima, mogao je da se obnovi ceo vozni park GSP-a.

Streli je povereno održavanje ~150 polazaka na potezima 100 i 700 za 54 milijardi dinara, i to pretežno vozilima niskog kvaliteta. GSP je za istu cifru mogao da naruči preko 1000 novih zglobnih Citara. To su sve javno dostupne informacije, proveri ako ne veruješ. I to je ako ne računamo ostale krađe, poput krađe poteza 600 i sad ovih linija u gradu, kao i uništavanja Laste koje će isto ići u njihovu korist.
 
Naziv prevoznika navodno više ne sme da se lepi, mada je Trans-Jug zalepio na svom plavom Otokaru sve propisno. Banbus na sva vozila lepi brojeve direkcije samo pozadi, tako i na ovom, samo što se ne vidi jer su ostavili nalepnicu crne boje... SNStrela nije uradila ni toliko, te im sva plava vozila rade potpuno neobeležena, a imaju ih 15-ak. Takođe, zanimljivo je da su im posle farbanja već dvaput lepili grb Beograda, jer je Gangul-paši odjednom svanulo da na autobuse mora da ide Veliki grb.
Zašto, i kome je to palo na pamet, pa zar nije po zakonu obavezno da bude nalepljen naziv prevoznika, o brojevima direkcije da ne pričamo, valjda se podrazumeva. Šta ćemo još da vidimo od ovih diletanata koji vode grad.
 
Па биће да ће оне пријаве и на апликацији и Секретаријату бити бескорисне јер се неће знати који је гб возила да би пријавио возило или возача нпр.
 
Јаке су ове линије за Стрелу требали су преузети неке слабије попут нпр. 60,67,68,76,82.
I šta onda da voze ljudi u Gsp-u, sve najgore i najteže linije? Zato mi ne želim da se zaposlim u Gsp-u, a neću vala ni kod privatnika, oni ipak traže iskusne vozače, pa nek im je sa srećom sa crncima. Više će me ceniti poslodavci u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, nego u svojoj zemlji.
 
Pravo da vam kazem, zabole me uvo da se dopisujem sa direkcijom i da cekam njihove tipske odgovore uz copy-paste izvinjavanja. I tako od jutra do sutra.
2 puta sam pisala skrecuci paznju na liniju 59 i vozila koja i dalje bazaju prazna po ulicama, sa natpisom 60.
Ali kad stojim na okretnici 50 min i cekam autobus, dodju 3 busa sa te linije i svi pogase svetla, zatvore se unutra i dremaju, koga ja da idem da pitam kad ta vozila imaju nameru da krenu, kad su ukinuli i povukli sve dispecere sa okretnica??!!
Da idem da hvatam vozace za gusu?? Ili da u 8 uvece saljem mejl direkciji???
 
Ovo na 52 je zaista nesto sto samo sve nas podseca gde zivimo....56 je isto pocela,sad 52...sta li tek ceka 88....voleo bih da gresim,ali pocetak i ovoliko bezimenih autobusa bez garaznog broja ne sluti na dobro...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Nije trebalo ništa da otimaju, već da se zadrže na potezu 800 za koji su imali adekvatne kapacitete. Našim parama koje su im ilegalno date na nameštenim tenderima, mogao je da se obnovi ceo vozni park GSP-a.

Streli je povereno održavanje ~150 polazaka na potezima 100 i 700 za 54 milijardi dinara, i to pretežno vozilima niskog kvaliteta. GSP je za istu cifru mogao da naruči preko 1000 novih zglobnih Citara. To su sve javno dostupne informacije, proveri ako ne veruješ. I to je ako ne računamo ostale krađe, poput krađe poteza 600 i sad ovih linija u gradu, kao i uništavanja Laste koje će isto ići u njihovu korist.
Стрела тренутно има одличан возни парк, не знам о каквим возилима ниског квалитета се прича.
 
Провалио сам већима људи на форуму само чека нешто да критикује поготово код приватника, док се гсп-у гледа кроз прсте за свашта, ал добро. Послао је неко регистрације ознаке са аутобуса на 52 линији па пријавите да немају потребне ознаке.
 
Je l' barem sa šunkom?
Ко тачно? Немам никакве користи ни од једног приватника, а камоли странке владајуће. Ја сам само корисник улсуга и трудим се да будем реалан и објективан као и да на овом форуму и нешто научим корисно и да будем обавештен о теми која ме занима.

Што се тиче сендвича волим их, ал своје кад направим и од својих пара које сам зарадио. 😋
 
Bez uvrede, pitam samo zato što je svaki, ali baš svaki tvoj post na ovom forumu ili pljuvanje GSP-a ili hvalospev Streli. Nešto mi tu ne štima, i u tome nema ni "o" od objektivnosti.
Никад нисам пљувао ГСП, а о Стрели се не прича објективно него са предубеђењем због начина добијања посла на који нико од нас не може утиче. Понављам то је могла бити и нека друга фирма и опет би пљували исто. Гсп по мени треба да ради на најпрометнијим линијима јер има најискусније возаче. Свима је у интресу да на таквим линијама буде државни превизник који ваља и које се надам да ће бити бољи и бољи.

На пример Ниш екпрес на 56 возио сам се јуче, странац возио иде преко рупа као да вози кромпире и аутобус бруји ненормално. Жао ми што та линија отишла у руке приватнику и ако се Ниш екпрес поправио од самог почетка, ал опет. Једино што би било исто је врста аутобуса на 56 (ал возачи сз сигурно бољи) пошто ће ускоро гсп имати само дупле бмц аутобусе кад остану без Солариса и Икербуса. Премда научуће се и ови ал тај што је возио не штеди ново возило ни мало.. не кажем да су остали такви на 56 линији.
 

BMC jedan i nizu na 56-ici baš dobro cvrči kod trećih vrata. Metalni zvuk. Toliki udarci nema šanse da ne ostavljaju posledice na karoseriju. Pukla guma ispod stakla i to se fino razdvojila. Nema im ni tri meseca.
Pogledajte prilog 219968
Ето ко поручена објава на моју причу од јуче за 56 линију, можда је то баш тај аутобус...
 
Ma svi dobrano udaraju i crvče na više mesta, neki malo više neki malo manje, al neće oni dugo. Kvalitet i konfiguracija oslanjanja su osnov trajanja svakog autobusa, a i prvi pokazatelj stepena kvaliteta, kao i umeća inženjera. Otokar ima bolje rešeno vešanje i od nekih evropljana, iako je i tu vidljiv osrednji kvalitet na pojedinim mestima.
 
Vrh