Na ovoj je pisalo a ali opet velike su guzve i problem se ne resava imao sam traume kad sam se penjao tramvajem kod mosta na adi iz njega varnici sve i zice stareВероватно су све те L линије последица гужви услед затварања Старог савског моста, пошто је у последње време неподношљиво кретање по граду
Danas bio i 52L do Banovog brda.Вероватно су све те L линије последица гужви услед затварања Старог савског моста, пошто је у последње време неподношљиво кретање по граду
Zeleni venac - Banovo ili Banovo - Cerak?Danas bio i 52L do Banovog brda.
Te linije su samo u gsp, kada se uklapamo u red voznje nakon ispadanja, uveli su da ne idemo prazni vec da se obrce pun pun jer im grad placa samo kad voze putnike. To kod privatnika nema, gsp je dao linije i sad svaki km gledaju.Вероватно су све те L линије последица гужви услед затварања Старог савског моста, пошто је у последње време неподношљиво кретање по граду
Sve više sam mišljenja da namerno zanemaruju 57-icu, jer žele da je se oslobode. Pošto tu stvarno nije tako teško raditi po kakvom takovm redu vožnje. No, trasa linije jeste kriminal. Znam sve ulice napamet i ono je klanica za autobuse. Ležeći sa sve rupama pride. Shvatam da se saobraćaj mora usporiti na nekim kritičnim deonicama, al ležećim pandurima su mnoge ulice u Beogradu potpuno nefunkionalne za saobraćaj. Privatnik nije GSP, pa da ga baš boli uvo za svoja vozila, a svako ko iole hoće da ih sačuva, apsolutno će bežati od linije kao što je 57. 59-tku drže dobro spram užasnih gužvi na trasi, a vozila održavaju vrlo korektno. Žao mi je korisnika 57-ice, al ja da sam privatnik ne bi je uzeo u rad nikad, al bukvalno nikad. Kolima izbegavam mnoge od tih ulica, iako su odlične za kraćenje, al moj auto je u sportskoj opremi, pa je pravo mučenje i za njega i za mene.Mogao je 57 opet kosmaj ali nemaju toliko higera,bolje i ovo nego nepostovanje od transprodukta danas su upalali lrijavu jer je neko reagovao ali sad dzabe i daleko im lepa kuca...
Vrlo moguće da je tako jer su na 49 sad skroz okej i ja sam zadovoljan sa njima jer im je Maz 45409 odlično očuvan bus i uz to se vidi na aplikaciji. Ono što sam primetio da rade na 59 je to da prečesto krate i samo stave na displeju broj 60 i voze prazni.Sve više sam mišljenja da namerno zanemaruju 57-icu, jer žele da je se oslobode. Pošto tu stvarno nije tako teško raditi po kakvom takovm redu vožnje. No, trasa linije jeste kriminal. Znam sve ulice napamet i ono je klanica za autobuse. Ležeći sa sve rupama pride. Shvatam da se saobraćaj mora usporiti na nekim kritičnim deonicama, al ležećim pandurima su mnoge ulice u Beogradu potpuno nefunkionalne za saobraćaj. Privatnik nije GSP, pa da ga baš boli uvo za svoja vozila, a svako ko iole hoće da ih sačuva, apsolutno će bežati od linije kao što je 57. 59-tku drže dobro spram užasnih gužvi na trasi, a vozila održavaju vrlo korektno. Žao mi je korisnika 57-ice, al ja da sam privatnik ne bi je uzeo u rad nikad, al bukvalno nikad. Kolima izbegavam mnoge od tih ulica, iako su odlične za kraćenje, al moj auto je u sportskoj opremi, pa je pravo mučenje i za njega i za mene.
Ima i te kako veze što je trasa teška, jer verovatno im je uvaljena mimo njihove volje, pa sad gledaju da je se oslobode pošto poto, a u smislu da ne vide isplativost ako troše 60 litara nafte na 100 kilometara i rade trapove na 15000. Ja to apsolutno i razumem. Jer, ne može biti slučajno toliko iskakanje iz reda vožnje. Neka vrate GSP-u i ćao, i ovako smo firma za uvalu najgorih u najopterećenijih linija.Овде се стално прича како је 57 тешка линија, али какве везе то има? Ко год је одржавао, биће плаћен и ту се подразумева да ће се ред вожње поштовати и да ће путници бити безбедни. Супер што је Транспродукт ,,добар’’ превозник, али шта то значи људима који живе на траси 57, па чекају аутобус ко зна колико да два дођу један за другим ван реда вожње.
Зар није гсп најбољи превозник и уједно државна фирма, том логиком и треба да одржава најоптрећиније линије или оне са тежим трасама.@Vinča307
Da da video sam i ja juče, al nažalost to izgleda mora tako. Gužve su nesnosne, i mnogo se često dešava gomilanje, pa verovatno nemaju drugog izbora nego da krate, a van većih gužvi su dosta tačni i vrlo pristojni, a vozila su im većinom za pohvalu. Od Autokomande mislim cele Ljutice Bogdana prema Hramu, preko Dragiša Mišovića, Pet solitera, Kanarevog brda, pa i Vidikovca na kraju, svuda su juče bile nemoguće kolone. Tako da mi je jasno zašto je nemoguće održati ikakav tu red vožnje u vreme špica koji traje maltene neprekidno sa par pauza u toku dana.
Ima i te kako veze što je trasa teška, jer verovatno im je uvaljena mimo njihove volje, pa sad gledaju da je se oslobode pošto poto, a u smislu da ne vide isplativost ako troše 60 litara nafte na 100 kilometara i rade trapove na 15000. Ja to apsolutno i razumem. Jer, ne može biti slučajno toliko iskakanje iz reda vožnje. Neka vrate GSP-u i ćao, i ovako smo firma za uvalu najgorih u najopterećenijih linija.
Prosto ih parkiraju gde stignu, neki ih vozi i kući i onda možemo videti ovo. Isto se desavalo trolama kad su ih parkirali na Medaku. Ja svoj bus u životu ne bih ostavio na ulici, pa i da mi gazda dozvoli.Conecto B 247 dobio veliki grafiterski "tag" (EZB) pozadi.
Ne deluje mi da je izbor firme i autobusa slučajan.
Samo nek oni odu na svoju 59 i daleko im lepa kuća...trasa jeste zahtevna i teža zbog ležećih ali oni nisu bili u stanju da skoro 2 meseca prijave nijedno vozilo sto je bezobrazluk,kad pitas vozaca zašto on kaze tako su mi reklitakodje idalje nisu zalepili nice garazne i voze pod P45 sa mazovima koji jedva idu uzbrdo,sad nek ih salju na 59Sve više sam mišljenja da namerno zanemaruju 57-icu, jer žele da je se oslobode. Pošto tu stvarno nije tako teško raditi po kakvom takovm redu vožnje. No, trasa linije jeste kriminal. Znam sve ulice napamet i ono je klanica za autobuse. Ležeći sa sve rupama pride. Shvatam da se saobraćaj mora usporiti na nekim kritičnim deonicama, al ležećim pandurima su mnoge ulice u Beogradu potpuno nefunkionalne za saobraćaj. Privatnik nije GSP, pa da ga baš boli uvo za svoja vozila, a svako ko iole hoće da ih sačuva, apsolutno će bežati od linije kao što je 57. 59-tku drže dobro spram užasnih gužvi na trasi, a vozila održavaju vrlo korektno. Žao mi je korisnika 57-ice, al ja da sam privatnik ne bi je uzeo u rad nikad, al bukvalno nikad. Kolima izbegavam mnoge od tih ulica, iako su odlične za kraćenje, al moj auto je u sportskoj opremi, pa je pravo mučenje i za njega i za mene.
Nema šansi da su je tek tako uvalili u paketu sa ostalim linijama ako je na 87 ostao kosmaj pa mogao je i na 57?Trapove ne bi radili da šalju akiu ili otokara vozila me je akia,i potpuno normalno prelazi lezeće dok maz jedva,ali oni ne žele da šalju novo iskakanje iz reda voznje na tako prostoj liniji koja ide na 20 minuta sa gspom nikada nije bilo osim ako se autobus ne pokvari,dok od dana kada su je preuzeli idu oba na razlici od 2 minuta skroz van vremena i nisu bili prijavljeni tek od pre nekih par dana jesu i idu u vremenu,jer su za to morali da se kontakriraju veoma,bitni ljudi i od tada sve poštuju i prijavljeni su tako da ne vidim problem oko reda voznje.Sada imje to postovanje ne bredi nek to rade na 59.Ima i te kako veze što je trasa teška, jer verovatno im je uvaljena mimo njihove volje, pa sad gledaju da je se oslobode pošto poto, a u smislu da ne vide isplativost ako troše 60 litara nafte na 100 kilometara i rade trapove na 15000. Ja to apsolutno i razumem. Jer, ne može biti slučajno toliko iskakanje iz reda vožnje. Neka vrate GSP-u i ćao, i ovako smo firma za uvalu najgorih u najopterećenijih linija.
Sve bi ja to vratio na gibnjeve tvrdo al trajeJa sam lepo izneo svoje mišljenje, i ne mora biti da sam u pravu, al opet ostajem pri svom. Oni ne mogu otići tek tako u Direkciju i reći e mi ipak ne bismo da radimo na 57-ici, već lepo je namerno zanemaruju u nadi da će im je oduzeti. To koj bus kako prelazi preko neravnina, zavisi isključivo od konfiguracije i artikulacije vešanja i čisto je ličnog utiska kad govorimo o udobnosti. Ne možeš da znaš po tome koje je vešanje otpornije na naše oranice, a Akia ima verovatno najlošije trapove među silnim turskim autobusima, dok je vešanje najlošije odrađeno na zglobnim BMC autobusima, a kad govorimo o čistoj udobnosti za putnike. Opet, kako sam i pre napisao, liniju 57 kao privatnik nikada ne bi uzeo u rad, pa sve da mi je i duplo plate. Nisu samo ležeći kojih ima više nego u nekoj evropskoj metropoli ukupno, nego i usponi, i prilično male srednje brzine, pa i zbog ležećih, koji zasigurno teraju potrošnju u nebo. Sama linija mi ima retardiranu trasu, mada je to druga tema. Pisao sam i sam da treba nešto poslati što će putnike i vraćati u Požešku, a ne samo odvoziti gore, verovatno u očekivanju da stanovnici Golf naselja treba sa obiđu pola Čukarice ne bi li se dočepali Banovog brda. Što se MAZ autobusa od Transprodukta tiče. Ima ih na liniji 59. Viđam ih redovno i uopšte mi ne smetaju. Kod njih i kod Barbadosa sa Sagom su u dosta dobrom stanju, sem jednog kod TP-a sa narandžastim šipkama koji je zasigurno rashodovan. Idu jako dobro, bar su išli, nema tu ni slova T od tromosti, i pored malenog mečkinog motora. Na jednoj nimalo naivnoj liniji, kao što je 59-tka, TP se pokazao dobrim i meni je to svakako merilo, a i 42-jku je Dumeco podigao na viši nivo definitivno, iako su im vozači u dosta slučajeva spori, no higijena je besprekorna, a vozila kakva god bila ipak nova, i ovaj prevoznik se visoko kotira kad je održavanje u pitanju, pa verujem da neće doći u fazu raspadanja i posle višegodišnjeg rada, iako su očigledno kilavi ukupnim kvalitetom i Cobre i BMC. Za liniju 57 jedino dobro rešenje, dok god ima ovakvu trasu, jeste samo GSP, i verujem da će nam uskoro biti ponovo dodeljena, a kako Higeri i inače imaju nešto mekše oslanjanje, korisnici će koliko toliko lakše podnositi ležećim upropašćene ulice.
To si u pravu. Što se estetike tiče TP nije nešto vau. Nisu ti MAZ-evi ni unutra baš u top stanju, al suštinski gledano i te kako se vidi da su paženi i održavani. Ništa se tu ne klati, ne raspada, a mehanički su im vozila najčešće u top stanju uključujući tu i trapove koje mislim da nikada nisam čuo da klaparaju. Ja bar to mogu i da čujem i da vidim. Iskreno, kod mene taj prevoznik uživa poverenje, jer su dobri tamo gde je to najvažnije, dok mi je Barbados nestvaran po pitanju održavanje. Za njih kapa dole, i mogu im samo poželeti srećan i dug rad i svaka im čast stvarno. Autobusi kao pokretne apoteke, pa neka je i BMC. Kad bi svi pazili autobuse kao oni Beograd bi drugačije izgledao.Sagin Maz 24003 na 33 je pun putnika vukao kao od šale kod Karađorđevog Parka i na onoj uzbrdici nakon Slavije ka Pravnom. Bus je perfektan i deluje mi bolje čak i od njihovih Cobri. Vozio sam se i Tp Mazom 45409 na 49 i bus je stvarno dobar, a takođe se vozim redovno i Barbadosovim na 308 i nemam nikakve zamerke na te buseve, svi su odlično očuvani, samo Tp-ovi estetski izgledaju najlošije i možda je to jedan od razloga zašto se ljudima ne sviđaju.