Šta je novo?

Privatni prevoznici

Neka im uzmu, sve nek im uzmu kad su dozvolili nekom Ganguli da im kroji sudbinu. Ej čovek predstavlja autobuse privatnog prevoznika u depou GSPa, uzima i deli linije kako hoće, a onoliki kolektiv GSPa ćuti. Samo neka mi ćutimo, tako će i litijum sutra da kopaju i nikom ništa. Sve im prolazi.
 
Prosečan Banetov bus bez tablica.

20241011_214750.jpg
 
Besprekorno? Potez 300 nikad gori u tom periodu, bukvalno je bio neviđeni raspad i rasulo od 1.1.2016. kad je Gsp preuzeo ceo potez od privatnika i na linije stavio najveće krseve poput starih Ik 103, mutanta, fapova i starih istrosenih Conecta, a skoro sve Ik 112le su stavili na linije 27E,53,83 i 89. Nama na 307 jedno 2 godine nije izlazila šihta na liniju, jer nisu imali koji autobus da izbace, pa čak ni stari Ik 101 gb 2. koji je neko vreme radio, ali su ga onda sklonili i radio je na drugim linijama. Uz sve to, Gsp nije imao ni vozače jer su tad svi masovno odlazili zbog jako malih plata.
Da je grad ulagao u GSP, kao sto sad ulaze u privatnike - svaki bi autobus bio ispravan i poslat u saobracaj da odradi celu smenu i sihtu u svakom pogonu. Ja se iskreno ne vozim po selima, to znas i sam...potezi 300 i 400 su bili zanemareni odnosno stavljali su krseve, a znamo koliko ih je izgorelo - bas zato sto odrzavanje nije imalo sa cime da odrzava vozila, ali sam figurativno rekao sto se tice bas gradskih dvocifrenih linija da je funkcionisao bez vecih problema kad su dosla nova vozila. Eto npr. linije koje idu na 5-6 minuta...tu ako se ne pojavi sihtas ili vozilo ispred ostane u kvaru, tu je vozilo iza koje ce podeliti svoje vreme i vreme vozila ispred (krenuti 3 minuta ranije) i nece se osetiti da fali vozilo, e sad druga je prica sto trocifreni potezi redje idu, pa se oseti svaki polazak manje. Ali opet podeljena su misljenja. Eto, dok je GSP drzao 511, nije bilo vecih problema...tacno je da su tu zbog pruznog prelaza stavljali krseve i japance, ali su bili redovni polasci. Svaki je zimi imao grejanje, a mana jeste bilo leto. Mestani Sremcice su trazili privatnike i dosli su CLC i Dumeko sa zglobovima novim, a zbog njih je morao da se odradi pruzni prelaz - znaci sabotaza GSP-a. Da su ga odavno odradili isli bi tamo i Solarisi. I? Jel su zadovoljni sad sa privatnicima na 511? Protestovali su na ulicama da se vrati GSP, ali malo morgen. Gde god su sada dosli privatnici, tu je nastao problem. Videces kako ce biti na tvom potezu...Ni jedno novo vozilo ne moze biti doveka novo, pogotovo ako nema odrzavanje...strela sad ima nova vozila, ali nema vozace...a koliko je njihovih vozila slupano otkad su preuzeli mnoge linije? Cak im je i jedan zglob izgoreo. E moj Nemanja...imaj ti slobodno svoje misljenje, ali veruj mi na rec da nece cvetati ruze sa privatnicima ni na jednoj liniji. To moze da bude eventualno trenutno zadovoljstvo, ali kratkog je to daha.
 
Lako je muljati sa Turcima nebitno dal je privatnik ili GSP. Pošto smo ispoštovali Kineze, (o)krenuli smo se Turcima i za GSP.​
 
Lako je muljati sa Turcima nebitno dal je privatnik ili GSP. Pošto smo ispoštovali Kineze, (o)krenuli smo se Turcima i za GSP.​
Opet treba da prođe vreme za nabavku, tender, žalbe i još je cena javna, ovako dogovor ispod žita sa privatnicima i to je to. Ovo što priča @HADZIJA282 je većinom tačno i ja bih voleo da se pojavi jedna vlast koja bi podigla Gsp na viši nivo, ali ne tako da se potpuno ukinu privatnici jer imamo primer iz Novog Sada i Zagreba gde situacija uopšte nije sjajna i gde imaju velikih problema u održavanju svih linija i vozila. Ima prevoznika koji su radili i rade svoj posao kako treba, dok one koji nisu je trebalo izbaciti i zabraniti im da voze u Beogradu.
 
Besprekorno? Potez 300 nikad gori u tom periodu, bukvalno je bio neviđeni raspad i rasulo od 1.1.2016. kad je Gsp preuzeo ceo potez od privatnika i na linije stavio najveće krseve poput starih Ik 103, mutanta, fapova i starih istrosenih Conecta, a skoro sve Ik 112le su stavili na linije 27E,53,83 i 89. Nama na 307 jedno 2 godine nije izlazila šihta na liniju, jer nisu imali koji autobus da izbace, pa čak ni stari Ik 101 gb 2. koji je neko vreme radio, ali su ga onda sklonili i radio je na drugim linijama. Uz sve to, Gsp nije imao ni vozače jer su tad svi masovno odlazili zbog jako malih plata.
Кад ти дође стрела па ти 3 аутобуса (возачи црнци обавезно) буду блејали на једној окретници и кад буду ишли у колони тако по два-три аутобуса питаћу те да ли ти је било боље са ГСП-ом или са стрелом. нишекспрес исто ужас. Стане црнац са 56 на станицу 52 на Зеленом венцу, овај 52 иза њега труби, овај ни да се помери, не зна шта је погрешио, да ли је погрешио, ко зна да ли је знао да њему труби. Чујем ови са Петловог брда се константно жале на нишекспрес на 56. стрела је пре пар месеци имала случај да су или на 704 или 707 послали возача који није знао где је Земун поље (каже возач једва је дошао до тамо), а камоли трасу да зна. Возачи са 53 не знају које су њихове станице, видим да стају на станицу ,Адмирала Гепрата у Кнеза Милоша. На 57 није било гажења док је био ГСП, сад кад је линију узео приватник није ни месец дана прошло и ето. Неко ће рећи ,,десило се''. Можда се и десило, али има мање шансе то да се деси возачу који је прошао психо тест за ГСП и који има смену макс. 8 сати, а више шансе црнцу који је све категорије положио у једном дану или неком нашем или исто црнцу који ради по 12 сати и више, чак и цео дан. Кукаћеш за ГСП-ом кад ти буде дошла стрела, кад будеш видео каква је заправо. Ал џабе. Хоћеш стрелу, е добићеш стрелу.
 
Opet treba da prođe vreme za nabavku, tender, žalbe i još je cena javna, ovako dogovor ispod žita sa privatnicima i to je to. Ovo što priča @HADZIJA282 je većinom tačno i ja bih voleo da se pojavi jedna vlast koja bi podigla Gsp na viši nivo, ali ne tako da se potpuno ukinu privatnici jer imamo primer iz Novog Sada i Zagreba gde situacija uopšte nije sjajna i gde imaju velikih problema u održavanju svih linija i vozila. Ima prevoznika koji su radili i rade svoj posao kako treba, dok one koji nisu je trebalo izbaciti i zabraniti im da voze u Beogradu.
Због дебилне градске власти која намерно руши ГСП куповином турских гована. Ето у НС су довели оне половне аутобусе намерно да би стрела могла да улети. Е ГСП вала неће срушити. Преживео је и 90-те, преживеће и гангулу.
 
Кад ти дође стрела па ти 3 аутобуса (возачи црнци обавезно) буду блејали на једној окретници и кад буду ишли у колони тако по два-три аутобуса питаћу те да ли ти је било боље са ГСП-ом или са стрелом. нишекспрес исто ужас. Стане црнац са 56 на станицу 52 на Зеленом венцу, овај 52 иза њега труби, овај ни да се помери, не зна шта је погрешио, да ли је погрешио, ко зна да ли је знао да њему труби. Чујем ови са Петловог брда се константно жале на нишекспрес на 56. стрела је пре пар месеци имала случај да су или на 704 или 707 послали возача који није знао где је Земун поље (каже возач једва је дошао до тамо), а камоли трасу да зна. Возачи са 53 не знају које су њихове станице, видим да стају на станицу ,Адмирала Гепрата у Кнеза Милоша. На 57 није било гажења док је био ГСП, сад кад је линију узео приватник није ни месец дана прошло и ето. Неко ће рећи ,,десило се''. Можда се и десило, али има мање шансе то да се деси возачу који је прошао психо тест за ГСП и који има смену макс. 8 сати, а више шансе црнцу који је све категорије положио у једном дану или неком нашем или исто црнцу који ради по 12 сати и више, чак и цео дан. Кукаћеш за ГСП-ом кад ти буде дошла стрела, кад будеш видео каква је заправо. Ал џабе. Хоћеш стрелу, е добићеш стрелу.
Srecom pa na 18 ne ide po 5 autobusa u roku od 10 minuta i onda ga nema po pola sata, kao i na 78 koju su sad preuzeli. U petak proslo 3 25ice ka Kumodrazu u roku od 5 minuta, a verujem da je posle nije bilo bar pola sata. A što se tiče 307, Gsp je godinama malo po malo zakidao polaske i sada imamo za barem 30% manje polazaka nego 2015 kada je na liniji bio privatnik. Strela će doneti nova vozila koja su sigurno bolja od raspalih Higera i Ik 112le i uz to će linija imati više polazaka vikendom, nego što sada ima radnim danima. Cena jesu lošiji vozači bez nekog preteranog iskustva, ali i oni će se privići na trasu i ne bi trebalo da bude problema. Primer je 50-ica gde su vozači bili loši i nesigurni, a evo sad i ti crnci voze bez ikakvih problema i ne vidim neku razliku u odnosu na naše vozače. Ako ti misliš da bi Gsp mogao da obezbedi vozače za 1300 vozila i da sam drži ceo grad, onda ne znam šta da ti kažem osim da je realnost drugačija. Mnoge stvari o kojim vi pričate su samo pusti snovi, a ovo je realnost koja mora da se prihvati.
 
18ca ide odlično, koristim je svaki dan, u špicu je problem, jer se nakupe zbog gužvi od Arene do Autokomande, ali ovako van zadovoljavajuće.
Problem je što loše održavaju vozila, upadaju solo Higeri, van toga nemam zamerki, vozači su prijatni, večito trčim kod Visoke škole i uvek su me sačekali.

Očekivao sam da će biti rasulo sa njima na 18, ali ono nije toliko strašno, samo kada bi malo više vodili računa o vozilima...
 
18ca ide odlično, koristim je svaki dan, u špicu je problem, jer se nakupe zbog gužvi od Arene do Autokomande, ali ovako van zadovoljavajuće.
Problem je što loše održavaju vozila, upadaju solo Higeri, van toga nemam zamerki, vozači su prijatni, večito trčim kod Visoke škole i uvek su me sačekali.

Očekivao sam da će biti rasulo sa njima na 18, ali ono nije toliko strašno, samo kada bi malo više vodili računa o vozilima...
Interval je dobar, al džaba kad ide po 5 autobusa jedan za drugim i onda ga nema pola sata, koristim i ja svaki dan i vidim kako kod SC Sport eko ljudi čekaju na 18 i 50 po pola sata. Ali slažem se da Zemun nije toliko loš koliko se priča i nije ni upola loš koliko je Kosmaj bio u raspadu sve do 2019 i dolaska Higera.
 
Кад ти дође стрела па ти 3 аутобуса (возачи црнци обавезно) буду блејали на једној окретници и кад буду ишли у колони тако по два-три аутобуса питаћу те да ли ти је било боље са ГСП-ом или са стрелом. нишекспрес исто ужас. Стане црнац са 56 на станицу 52 на Зеленом венцу, овај 52 иза њега труби, овај ни да се помери, не зна шта је погрешио, да ли је погрешио, ко зна да ли је знао да њему труби. Чујем ови са Петловог брда се константно жале на нишекспрес на 56. стрела је пре пар месеци имала случај да су или на 704 или 707 послали возача који није знао где је Земун поље (каже возач једва је дошао до тамо), а камоли трасу да зна. Возачи са 53 не знају које су њихове станице, видим да стају на станицу ,Адмирала Гепрата у Кнеза Милоша. На 57 није било гажења док је био ГСП, сад кад је линију узео приватник није ни месец дана прошло и ето. Неко ће рећи ,,десило се''. Можда се и десило, али има мање шансе то да се деси возачу који је прошао психо тест за ГСП и који има смену макс. 8 сати, а више шансе црнцу који је све категорије положио у једном дану или неком нашем или исто црнцу који ради по 12 сати и више, чак и цео дан. Кукаћеш за ГСП-ом кад ти буде дошла стрела, кад будеш видео каква је заправо. Ал џабе. Хоћеш стрелу, е добићеш стрелу.
Стрелини возачи не белје на окретници, баш сам причао са једним возачем 611 који је каснио због неке гужве, одмах су га звали из неке њихове контроле да питају зашто касни... За сваку линију је потребно прилагођавање, није ни гсп сваку линију коју је преузео одлично радио од почетка (исто их нема на апликацији и не ради дисплеј, дуже се чека). Друго незгоде су саставни део саобраћаја, дешавају се и гсп и приватницима. Сад коме више вероватно приватницима, али најважније је да буде што мање незгода са фаталним исходима.
 
Srecom pa na 18 ne ide po 5 autobusa u roku od 10 minuta i onda ga nema po pola sata, kao i na 78 koju su sad preuzeli. U petak proslo 3 25ice ka Kumodrazu u roku od 5 minuta, a verujem da je posle nije bilo bar pola sata. A što se tiče 307, Gsp je godinama malo po malo zakidao polaske i sada imamo za barem 30% manje polazaka nego 2015 kada je na liniji bio privatnik. Strela će doneti nova vozila koja su sigurno bolja od raspalih Higera i Ik 112le i uz to će linija imati više polazaka vikendom, nego što sada ima radnim danima. Cena jesu lošiji vozači bez nekog preteranog iskustva, ali i oni će se privići na trasu i ne bi trebalo da bude problema. Primer je 50-ica gde su vozači bili loši i nesigurni, a evo sad i ti crnci voze bez ikakvih problema i ne vidim neku razliku u odnosu na naše vozače. Ako ti misliš da bi Gsp mogao da obezbedi vozače za 1300 vozila i da sam drži ceo grad, onda ne znam šta da ti kažem osim da je realnost drugačija. Mnoge stvari o kojim vi pričate su samo pusti snovi, a ovo je realnost koja mora da se prihvati.
Апослутно се слажем, навикне се свако на трасу. Па нису ни ти странци никад сели за волан, само треба да се навикну на наш град и улице. Баш се често возим Стрелом и возе бар већина странаца одлично...
 
18ca ide odlično, koristim je svaki dan, u špicu je problem, jer se nakupe zbog gužvi od Arene do Autokomande, ali ovako van zadovoljavajuće.
Problem je što loše održavaju vozila, upadaju solo Higeri, van toga nemam zamerki, vozači su prijatni, večito trčim kod Visoke škole i uvek su me sačekali.

Očekivao sam da će biti rasulo sa njima na 18, ali ono nije toliko strašno, samo kada bi malo više vodili računa o vozilima...
Линија 18 надам се само да је што пре узима Нови Београд и надам се да ће на линију искључиво Солариси и нови БМЦ који стигну.
 
Na temu privatnici vs GSP, juče sam išao do Makedonske, jednu stanicu 79-kom do Gradske bolnice, pa na 77 i mogu reci voznja u ta 2 busa je bila nebo i zemlja. Na 79 je bio korektan bus, otokar, gužva kao i uvek u 79, ali vozač crnac je tu jednu stanicu kroz Batutovu jedno 5 puta cimnuo i naglo kocio, pa naglo krenuo, znaci stojim na vratima držeći obe ruke za vrata i svejedno sam uspeo da se preturim kad je skretao iz Batutove u Dimitrijalu. o.č.a.j.
Posle u 77 u Solarisu milina od voznje, kao u limuzini, vozač profesionalac
 
Ma i to varira. Pisao sam o našem vozaču na 25ici koji je bio spreman da samelje pešaka kod Vuka iako je ovaj uredno prelazio na pešačkom i na zeleno.

Dobra stvar kod ovih stranih vozača je što hoće da sačekaju putnika i da ponekad otvore van stajališta. I ne svađaju se u saobraćaju kao mnogi naši.

Ali naravno da bih više voleo da su sve domaći vozači, jer sam i inače protiv tih papazjanija sa masovnim uvoženjem radne snage.
 
Ma i to varira. Pisao sam o našem vozaču na 25ici koji je bio spreman da samelje pešaka kod Vuka iako je ovaj uredno prelazio na pešačkom i na zeleno.

Dobra stvar kod ovih stranih vozača je što hoće da sačekaju putnika i da ponekad otvore van stajališta.

Ali naravno da bih više voleo da su sve domaći vozači, jer sam i inače protiv tih papazjanija sa masovnim uvoženjem radne snage.
Apsolutno se slažem, strani vozači su mnogo korektniji od naših i takođe bolje podnose sve ove gužve i haos u saobraćaju jer je to njima normalno i navikli su na mnogo gore od ovog. Problem je sto dosta njih nije dovoljno obučeno sa našim vozilima i generalno saobraćajem, privatnici ih bukvalno bacaju u vatru i tu nastaje problem dok ne steknu sigurnost sa autobusom. Vozim se 50icom svaki dan i stvarno nemam nikakve zamerke na njih.
 
Vrh