"Narodu nije bitno ko ce da ih vozi" - je nametnut transparent uz mazanje ociju novim privatnim autobusima, a eto - crnci gaze pesake po banovom brdu na 57, a na 47 i 56 po nekoliko njih stoji na okretnicama...crnci ne znaju ni da citaju ni da govore nas jezik, ne znaju ulice i samim tim nema komunikacije izmedju njih i otpravnika da se ubrzaju ili skrate donekle. Problem jesu guzve i mala turaza na mnogim linijama i ispada se iz vremena. Sto se strele tice generalno bacaju pik na sve dugacke linije, jer se placaju po kilometru (vise km - vise para), a oni ce lako da ubace koje vozilo vise da bi rasteretili vozila poput linija 610, 611 i 703. A gangula ide na to da unisti GSP da bi sebi u dzep stavio sto vise masne provizije od privatnika za nove linije i buseve. Kad bi se ulagalo u GSP po pitanju svega - bilo bi i novih kvalitetnih autobusa i odrzavanje bi bilo u fulu, a tada bi privatnici vremenom iscezli. Ajde forumasi, kazite iskreno...jel GSP ne zna da vozi sve linije? Kako je bilo kad su 2012, 2013 i 2015 dosla nova vozila Solarisi, Ikarbusi LE, 218M? Besprekorno je fukcionisao gradski prevoz, a tad je GSP bio na svim linijama izmesan sa privatnicima do 2016. Desi se svakome kvar na vozilu, iskljuci se za garazu, pa dobije starog IK-201, IK-218N ili Japanca (sto se mnogim putnicima tad nije svidelo), ali sustinski je 95% bilo ostvarenih polazaka, nije se cekalo po pola sata i vise - osim jace sile poput guzvi u spicu, zastoja ili sudara na trasi...ali i tada se najbezbolnije resavao problem, zove se otpravnik i on jednog uklopi u vreme za smenu, a ostali skupljaju putnike, pa kad prodju guzve onda uklopi i ostala vozila u red voznje, a to cesto bude umesto npr. 7 minuta cekanja, ceka se 15 min. Boze zdravlja kad bi pala ova vlast, GSP bi stao na noge, jer bi svi stetni ugovori bili automatski ponisteni - sto je rekao Nikola Jovanovic iz centra za lokalnu samoupravu, sto znaci da bi poceo da se obnavlja GSP sa novim vozilima, vracanjem linija koje su otete i da bi privatnici ili otisli u istoriju ili bi oni dobili najgore linije,pa u fazonu "ako hoces radi, a ako neces i to ce preuzeti GSP". Takodje je GSP-u nudjeno da se svih 199 Solarisa generalno remontuje, sto u prevodu znaci da bi minimum 5 godina jos radili besprekorno, a u nasim uslovima i duze. Ali GSP je to odbio po nalogu gangule zbog "starosne granice". Znam da ovde ima ljubitelja privatnika, ali u to necu da zalazim.
@Alex_BG je lepo pojasnio kakvi su uslovi u GSP-u, a meni naravno ne pada na pamet da napustam firmu za koju znam da nikad nece propasti ma koliko god to vlast htela. I kad bi se desilo da se stavi katanac na GSP, jednostavno ne bih vozio autobus ni kod jednog privatnika - iz principa. Trebace dug vremenski period da se oporavi GSP, a oporavice se kao sto rekoh cim se vlast promeni. Nicija nije do zore gorela, pa nece ni njihova, a da privatnici puknu tada bi mnogi hteli ili ne presli u GSP, jer im je volan jedini zanat. Pisao bih jos ohoho, ali mislim da sam dovoljno izlozio cinjenice.