Šta je novo?

Privatni prevoznici

Najbitnije je da ljudi prestanu da mrze nekoga ili nešto, jer mržnja je jako negativna emocija koja ne može stvoriti ništa pozitivno jer onaj koji mrzi će se zapravo oseĉati loše, a ne onaj ko je predmet mržnje. Strelu mržnja ne dotiče, dok ljude koji mrze Strelu ta jaka negativna emocija razara.

Najbolje je potpuno isključiti emocije i razmišljati u pravcu biznisa čisto racionalno. Ko god tako isključenih emocija razmišlja o Streli moći će da se ubaci u Streline cipele. A kad uđe u Streline cipele shvatiće da bi i on sam da je bio na Strelinom mestu postupio isto kao što je postupila i Strela kada joj se ukazala prilika da preuzme deo gradskog prevoza.

Jasno mi je da je u ljudima borba emocionalnog i racionalnog i da nije lako ući u recimo Strelinog Citara koji smo sanjali da vozi po BeGu, i biti srećan zbog toga, a sa druge strane te preplavljuje osećaj mržnje prema Streli, ali što pre se ljudi izvuku iz tih negativnih emocija, pre će im i život biti lepši, to jest moći će izistinski da uživaju dok se voze busem koji su sanjali da vozi BeGeom, i zavideli komšijama iz Zagreba i Budimpešte koji godinama uživaju i tim busevima.
Hahahahahaha....pa ti si kralj.....hahahahaha

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Od kog datuma počinje nov ugovor?
Interesuje me baš da vidim da li će povući solo 511 sa linije i ostaviti zglobne.
 
Koje tačno zglobne? Uključuju ih kako koji stigne, nevezano za datum. Ostaće do ko zna kad solo autobusi na gomili zglobnih linija.
Zar nije u prethodnom tenderu, (a verovatno i u ovom) bilo linija 511 bez solo buseva? Tako mali bus je beskoristan, predugačka linija, samo iz Sremčice mnogo njih ide do kraja.
Nebitno koji je zglobni, samo da nije solo.
 
Zar nije u prethodnom tenderu, (a verovatno i u ovom) bilo linija 511 bez solo buseva? Tako mali bus je beskoristan, predugačka linija, samo iz Sremčice mnogo njih ide do kraja.
Nebitno koji je zglobni, samo da nije solo.
Gomila zglobih MAZ-ova je u međuvremenu skinuta jer ne ispunjavaju uslove tendera ili prosto nisu više u voznom stanju. Stižu zglobni BMC-ovi, ali sporo ide za sad. Linija 511 jeste predviđena za zglob ugovorom, i prethodnim i ovim.
 
Зашто мисле људи даје то што им се смањују линије уништење, ја баш видим то као процват гсп јер ће моћи да се посвети најпрометнијим линијима и осталим линијама на којима вози. Само још да набавља боље аутобусе. Ето дупли БМЦ на ЦНГ нису лоши раде посао и надам се да ће соло Отокари дати неки нови сјај гсп-у.
Procvat da GSP manje linija od privatnika?Da nam je politika drugacija treba GSP gradske da ordzava, a Lasta prigradske.Kakav bre privatnik.
 
Gomila zglobih MAZ-ova je u međuvremenu skinuta jer ne ispunjavaju uslove tendera ili prosto nisu više u voznom stanju. Stižu zglobni BMC-ovi, ali sporo ide za sad. Linija 511 jeste predviđena za zglob ugovorom, i prethodnim i ovim.
Ne čudi me za MAZove... Bili su teški raspad...
 
E ovde se i ja slažem od reči do reči, smatram da je sve ovo sa Strelom moglo da se uradi u nekom dužem periodu, a ne da preko noći totalno nespremni uzmu tolike linije i time sami sebi ugaze ugled firme jer su na zglobne linije poslali solo vozila i doveli vozače koje nisu ozbiljno obučili. Ja koji polažem za D treba da idem na 7 casova teorije, onda na 25 casova vožnja i kada položim ispite, onda me čeka Cpc sa 140 casova, polaganje teorijskog ispita i onda me čeka polaganje vožnje za Cpc, dok neki Pakistanac dođe i odmah dobije sve kategorije i vozi nakon 3 dana obuke. Gsp je oduvek u kandžama svakog režima i jedini interes je bio ugradnja u svaku nabavku, nekada su tu bili Rusi, Belorusi i Ikarbus, a sada je to zamenjeno Turcima i opet smo na istom, osim što je ova vlast na nekom višem nivou po pitanju lopovluka i guranja svojih kadrova u Gsp i sve ostale drzavne firme. Radim u jednoj od drzavnih firmi i stvarno ne vidim izlaz iz ove situacije za Gsp, pa i kada se promeni vlast , jer za ovu situaciju su dobrim delom odgovorni i sami radnici izuzev vozača koji časno i pošteno rade svoj posao.
Јел планираш да радиш у градском превозу?
 
@Alex_BG
Apsolutno se slažem sa tobom. Lepo je što Strela nabavi i ponešto što se izdvaja iz gomile turskog šareniša, mada realno ekstremno je mali procenat ljudi koji će to primetiti. Velika većina teško da pravi razliku između Mercedesa, Otokara itd., jer niti znaju puno o markama, niti ih to realno zanima. Autobusi su to, nisu kola. Nas nekolicina entuzijasta smo nešto drugo.
@ivan79
Dal si stvarno ubeđen da se u GSP-u baš toliko krade gorivo. Misliš da je to lako, i da unutrašnja kontrola to ne češlja stalno. Bilo je naravno slučajeva, ne malo, al najviše se to dešavalo po zabačenim prigradskim terminusima, barem dok ih na kraju ne nahvataju, jer kad tad većinu provale, što po potrošnji, što po dojavama. Majstori mogu da kraduckaju na flašice koje uspeju da iznesu, mada ih proveravaju na kapijama, tako da su to jako retke pojave generalno gledano. Ne ide to baš tako kako mnogi misle. Plate nikako nisu bajne, pogotovo zadnjih nekoliko godina otkad je evidentan skok zarada u mnogim granama privrede, a GSP se uvek osnovicom niveliše sa minimalnom zaradom, pa na nju idu regres, topli obrok, pa se tu kao nešto primi. Vozače vade unapred ugrađene stimulacije, kao i delimično ljude u održavanju. Lažna bolovanja ne postoje, to je jako glup lokalno odomaćen termin. Zašto, pa zato što ne može radnik sam sebi da otvori bolovanje, za ono preko mesec dana mora se na komisiju. Znači, nema lažnih bolovanja već ima foliranja, i šta bi ti radio po tom pitanju? Firme su tu nemoćne. Lekari otvaraju bolovanja, i šta može tu posebno da radi poslodavac? Zakon o radu čak nekad i previše čuva zaposlene po državnim firmama. Više nego i u vreme SFRJ. Čak i kad pokušaš da šutneš neradnika i štetočinu, on tuži, pa mu spor pukne, on se žali, pa ga Apelacioni sud vrati. To kod privatnika ne funkcioniše tako, al to ne znači da zbog toga treba pogasiti državne firme, jer i kod namalog broja privatnika imamo neku drugu krajnost, što opet nije dobro.

Motor je normalan, standardan što bi se reklo, al kao što sam pisao već nekoliko puta, Turci verovatno koriste neke delove od domaćih kooperanata, tipa delove rashladnog sistema, hidropumpe, ventilatore itd. To pravi buku, ne sam motor.
Знам 2 радника одржавања који су узимали гориво у вредности своје плате кад га распродају! Један је добио отказ због огромне алавости јер је хтео још више био је у силним кредитима и после жалби не знам дал се вратио на посао овај други још ради колико знам. Јасно је да се у свакој фирми државној или приватној то ради али у некој нормалној мери ал ово је баш преко сваке мере.
 
Тако је али има и наших возача доста који су баш из ГСП прешли што због јаче плате што из разлога јер су тамо вишак после предаје потеза.
Не верујем да много људи одлази из гсп бар ја стичем такав утисак јер им је битније радно време од плате( можда они који су у кредитима иду јер им се пружа могућност да зараде више). Јел може неко да ми одговори ко се разуме у материју да ли неки возач може да оде код приватника(не битно ког) и да каже ја желим да возим 8 сати не више од тога или мора да вози 10 и више сати?
 
Ima i dobrih i losih privatnika.Negde su busevi losi,negde je problem lose odrzavanje.Negde se radi vise od 8 sati pa vozaci nisu odmorni i zato dolazi do sudara.
Zato sam ja kriticar po tom pitanju,jer znam da to niko ne kontrolise ni ovi iz grada sta i kako.Dzaba dobri busevi i odrzavanje ako se ugovor ne postuje.Mada i oni hoce da GSP stave pod katanac.Namerno daju velike plate da bi vozaci Gspa napustali.Sve u inat
 
Не верујем да много људи одлази из гсп бар ја стичем такав утисак јер им је битније радно време од плате( можда они који су у кредитима иду јер им се пружа могућност да зараде више). Јел може неко да ми одговори ко се разуме у материју да ли неки возач може да оде код приватника(не битно ког) и да каже ја желим да возим 8 сати не више од тога или мора да вози 10 и више сати?
Može, Strela nudi radno vreme od 6 dana po 7 sati, što je u skladu sa zakonom jer vozač gradskog prevoza po pravilu ne bi smeo da radi više od 8 sati. Takođe vozači ne smeju da rade više od 90 sati u roku od dve nedelje, a sa ovim radnim vremenom se kod Strele izlazi na 42 sata. I Gsp je godinama kršio taj pravilnik i terao vozače da svake nedelje rade 6 dana po 8 sati, čime se dolazi do 96 sati u roku od 2 nedelje.
 
Može, Strela nudi radno vreme od 6 dana po 7 sati, što je u skladu sa zakonom jer vozač gradskog prevoza po pravilu ne bi smeo da radi više od 8 sati. Takođe vozači ne smeju da rade više od 90 sati u roku od dve nedelje, a sa ovim radnim vremenom se kod Strele izlazi na 42 sata. I Gsp je godinama kršio taj pravilnik i terao vozače da svake nedelje rade 6 dana po 8 sati, čime se dolazi do 96 sati u roku od 2 nedelje.
То звучи примамљиво стварно да возачи пређу у стрелу нисам знао. Знам да сви упорно причају да се код приватника раде дупле смене и слично. Некако се у јавности стекао утисак да сви возачи код приватника раде не реалан број сати
 
То звучи примамљиво стварно да возачи пређу у стрелу нисам знао. Знам да сви упорно причају да се код приватника раде дупле смене и слично. Некако се у јавности стекао утисак да сви возачи код приватника раде не реалан број сати
Zvuci primamljivo ali nije to mnogo veća plata nego u Gsp-u kad pogledaš da im je satnica 700 dinara po satu za solo autobus, a 800 za zglobni koliko se sećam. Vozači Gsp-a imaju odmor od 33 dana, dok Strela daje zakonski minimum od 22 dana, plus vozači Gsp-a imaju plaćeno letovanje i jedan moj rođak je sa kolegama išao besplatno u Budvu.
 
Na nekoj od prethodnih strana videh slike Nis Ekspresa koji vrsi probne voznje sa zglobnim Mercedesima na liniji 56.
Neko od korisnika je naveo da su ti autobusi 2003/4 godiste.
Kako je moguce da ce saobracati autobusi stari 21 god., ako po tenderu 40% vozila mora biti 2023. ili 2024. godiste, a ostali ne stariji od 7-8 god?
 
Na nekoj od prethodnih strana videh slike Nis Ekspresa koji vrsi probne voznje sa zglobnim Mercedesima na liniji 56.
Neko od korisnika je naveo da su ti autobusi 2003/4 godiste.
Kako je moguce da ce saobracati autobusi stari 21 god., ako po tenderu 40% vozila mora biti 2023. ili 2024. godiste, a ostali ne stariji od 7-8 god?
Па и Ласта шаље Беркхофа старог 21 годину већ неколико месеци сваки дан на приградској линији за Лазаревац па ништа😂
 
pa nije ništa, jer to nije isto ja mislim. za prigradski saobraćaj važe drugačija pravila nego za gradski,.
 
Nijedan privatnik nema uslove kao Gsp. 33 dana godisnjeg, plus placeni dani plus bolovanje.
U streli inace imas smene od 6 ipo do 11 12 sati.
Па то су јако лепи услови. А већ раније сам поменуо неке ствари попут солидарне помоћи синдикатских бескаматних позајмица касе узајамне помоћи… Као што рекох70-75% људи у Србији нема такве услове
 
Na nekoj od prethodnih strana videh slike Nis Ekspresa koji vrsi probne voznje sa zglobnim Mercedesima na liniji 56.
Neko od korisnika je naveo da su ti autobusi 2003/4 godiste.
Kako je moguce da ce saobracati autobusi stari 21 god., ako po tenderu 40% vozila mora biti 2023. ili 2024. godiste, a ostali ne stariji od 7-8 god?

To je samk za obuku.
 
Ne znam kakve veze ima Lasta na prigradskim linijama??
Tender je raspisan za gradske linije. Koliko ja znam 56 je i te kako gradska linija i to jedina linija (+56L) na kojoj ce saobracati vozila Nis Ekspresa koji nikada do sada nije ucestvovao u prevozu Beogradjana.
 
Jel to sigurno??
Mislim, malo mi kretenski da doteraju buseve iz Nisa, samo da bi se obucavali na njima.
Nisu hteli u prvim nedeljama da diraju BMC-eve, a i taj Mercedes je odsvirao svoje u Nišu, pa je zato ovde, ali isključivo za obuke.
 
Vrh