N
nikola novi bg
Guest
Какве ботове не контам, причам своје мишљење ово је форум не разумем...Je l ima ovde neki admin da reaguje na ove botove? Ovo je postalo toliko providno i smešno, da ne kažem žalosno
Какве ботове не контам, причам своје мишљење ово је форум не разумем...Je l ima ovde neki admin da reaguje na ove botove? Ovo je postalo toliko providno i smešno, da ne kažem žalosno
Вози док се не угради.Vozi bez gps-a?
Негде сам видео да Стрела узима зглбоне отокаре као што има Ласта, јел има ту истине?Neće biti zglobni conecti na 52 i 88, već zglobni citari (ako nisu otkazani svi) i zglobni iveci koji su poručeni jer mercedes kasni sa rokovima, samim tim ne verujem da će biti toga sa vratima, jer bi to bila doslovna smrt za te dve linije.
Све највеће у овој земљи је силзано за снс, иначе не би имала успеха у свом послу, од превоза па до свега и то је чињеница.Ма пустих брате ми боље приватнике немамо људи не капирају. Острвили су се нас неколико који подржавамо приватне превознике сажалили се шатро над судбином гсп. Нико од њих не пита одакле Дису, Максију лова како су стекли капитал па купују масовно храну тамо то им не смета. Све може да пропадне само гсп не сме а гласали смо промене 5 октобра и за то да држава не држи монопол у пружању неких услуга. Ја мрзим снс најгора власт у историји ове земље није спорно али конкретно у превозу било који други приватник да је учествовао на тендеру рекли би да је снс фирма а сви највећи привредници у држави су се слизали са снс то је тако јбг..
Druže,mislim da si pogrešio forum....ako ti nije problem da ne vredjaš inteligenciju članova ovog foruma...Све највеће у овој земљи је силзано за снс, иначе не би имала успеха у свом послу, од превоза па до свега и то је чињеница.
Зашто сам погрешио форум, причам чињенице. Ја бих да се на форму пише реално и објективно.Druže,mislim da si pogrešio forum....ako ti nije problem da ne vredjaš inteligenciju članova ovog foruma...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ma neće biti baš da je sve slizano, i opet se gura sve u isti koš, potpuno različite delatnosti, javni interes i posao koji direktno finansiramo svi mi, a preko gradske kase u vidu delatnosti od javnog značaja i interesa, pa se to poredi sa lancem prodavnica koje posluju po zakonima tržišne ekonomije, a još je dosta tu reč i o stranim firmama, koje odavno posluju u Srbiji. Ovde je reč o usponu firme čiji je posao samo da kupi vozila, ostalo dobija na tacni, i to zagarantovano na deset godina. Košta nas dosta, bitno je odakle je kapital, jer je uspon munjevit taman koliko i proces dobijanja posla. Samo se njima odobrava gomila linija preko noći. Tako moja baba može uspešno da posluje. Sisaju pare, Grad gubi kontrolu nad javnim prevozom na duže staze, potencijalno prevoz postaje sve skuplji, a za razliku od mnogih usluga, ovde konkurencija ne donosi bolji kvalitet. Naravno, daleko ja usluga GSP-a od idealne, a jel to ne može Grad da reši da hoće? Što se uporno kupuje ono najlošije za GSP? Što se nabavke otežu u nedogled? Zašto se kao nešto najhitnije prema potrebama grada ne širi tramvajska infrastruktura? Što se ne omogući rast zarada dovoljno da zadrži kadar, vozače teže, al nije lako naći ni majstore za pare koje primaju u GSP-u. Koliko godina dovlače raznog nepotrebnog kadra, žuti, napredni.... Onda se pojavi tamo neka firma, dođe kod aktuelne garniture, pa kažu e daj mi ti toliko i toliko linija, a ja ću da se pripremam polako. Nije sporno pustiti ni sve te privatnike, al pod uslovom da to ne znači dvostruko povećanje troškova javnog prevoza, na primer, i da je Grad prethodno uložio u šinske sisteme, doveo sopstvenu firmu u red, odnosno da je istrošio svoje resurse u optimalnoj meri, pa da jedino i ostaje da se drugima dodeli posao kroz privatno-javno partnerstvo. Šta mi konkretno dobijamo od svih tih silnih privatnika? Pozitivne stvari su potencijalno pojačanje linija, uvođenje novih, mogućnost uvoza polu legalnog kadra, pošto je vrlo diskutabilno dovlačenje ovolike radne snage iz trećeg sveta, a bez da su prošli neke ozbiljnije obuke, a još manje savladali makar najniži mogući oblik sporazumevanja na srpskom jeziku. GSP nema mogućnost da tako popunjava svoje redove. Rad bez kontrole kod ti istih privatnika, dokaz u vidu rada i duplih smena po potrebi, a to se vrlo pozitivno odražava na ukupnu bezbednost saobraćaja, pa otud ovi silni udesi u zadnjih nekoliko meseci. O teškoj gerijatriji za volanom tek da se ne troše reči. Jel sad shvataš zašto tvoje pisanje vređa malo inteligenciju, a ako ti ovo sve nije bar malo raširilo sliku, možda i jesi omašio forum ili barem temu, mada nije na meni da ti to kažem.Све највеће у овој земљи је силзано за снс, иначе не би имала успеха у свом послу, од превоза па до свега и то је чињеница.
Поштујем мишљење, једна ствар само није тачно ако причамо конкретно о Стрели сви страници су прошли обуке и искрено нисам приметио да је Стрела имала неке озбиљне сударе на овим потезима што води. Што се тиче питања везано за гсп, то су питања за град они одлучују шта ће бити са тим и зашто све раде да гсп губи на значају у јавном превозу... Све се врти око пара, само да капље са свих страна и да је свима лепо. То како приватници добијају послове за који новац и под којим условима и ко се колико уграби нажалост се људи не питају и свака власт је таква. Нама остаје да видимо шта добијамо од свега тога...Ma neće biti baš da je sve slizano, i opet se gura sve u isti koš, potpuno različite delatnosti, javni interes i posao koji direktno finansiramo svi mi, a preko gradske kase u vidu delatnosti od javnog značaja i interesa, pa se to poredi sa lancem prodavnica koje posluju po zakonima tržišne ekonomije, a još je dosta tu reč i o stranim firmama, koje odavno posluju u Srbiji. Ovde je reč o usponu firme čiji je posao samo da kupi vozila, ostalo dobija na tacni, i to zagarantovano na deset godina. Košta nas dosta, bitno je odakle je kapital, jer je uspon munjevit taman koliko i proces dobijanja posla. Samo se njima odobrava gomila linija preko noći. Tako moja baba može uspešno da posluje. Sisaju pare, Grad gubi kontrolu nad javnim prevozom na duže staze, potencijalno prevoz postaje sve skuplji, a za razliku od mnogih usluga, ovde konkurencija ne donosi bolji kvalitet. Naravno, daleko ja usluga GSP-a od idealne, a jel to ne može Grad da reši da hoće? Što se uporno kupuje ono najlošije za GSP? Što se nabavke otežu u nedogled? Zašto se kao nešto najhitnije prema potrebama grada ne širi tramvajska infrastruktura? Što se ne omogući rast zarada dovoljno da zadrži kadar, vozače teže, al nije lako naći ni majstore za pare koje primaju u GSP-u. Koliko godina dovlače raznog nepotrebnog kadra, žuti, napredni.... Onda se pojavi tamo neka firma, dođe kod aktuelne garniture, pa kažu e daj mi ti toliko i toliko linija, a ja ću da se pripremam polako. Nije sporno pustiti ni sve te privatnike, al pod uslovom da to ne znači dvostruko povećanje troškova javnog prevoza, na primer, i da je Grad prethodno uložio u šinske sisteme, doveo sopstvenu firmu u red, odnosno da je istrošio svoje resurse u optimalnoj meri, pa da jedino i ostaje da se drugima dodeli posao kroz privatno-javno partnerstvo. Šta mi konkretno dobijamo od svih tih silnih privatnika? Pozitivne stvari su potencijalno pojačanje linija, uvođenje novih, mogućnost uvoza polu legalnog kadra, pošto je vrlo diskutabilno dovlačenje ovolike radne snage iz trećeg sveta, a bez da su prošli neke ozbiljnije obuke, a još manje savladali makar najniži mogući oblik sporazumevanja na srpskom jeziku. GSP nema mogućnost da tako popunjava svoje redove. Rad bez kontrole kod ti istih privatnika, dokaz u vidu rada i duplih smena po potrebi, a to se vrlo pozitivno odražava na ukupnu bezbednost saobraćaja, pa otud ovi silni udesi u zadnjih nekoliko meseci. O teškoj gerijatriji za volanom tek da se ne troše reči. Jel sad shvataš zašto tvoje pisanje vređa malo inteligenciju, a ako ti ovo sve nije bar malo raširilo sliku, možda i jesi omašio forum ili barem temu, mada nije na meni da ti to kažem.
Ma gsp bas jaka firma prepolovljavaju im se autobusi pitanje je kako prolaze tehnicki uopste. Gsp ne bi i ovako mogao da pokrije ceo grad jer nema vozaca a i vozila a i ovo sto ima uvek im je 25-30% na laznim bolovanjimaПоштујем мишљење, једна ствар само није тачно ако причамо конкретно о Стрели сви страници су прошли обуке и искрено нисам приметио да је Стрела имала неке озбиљне сударе на овим потезима што води. Што се тиче питања везано за гсп, то су питања за град они одлучују шта ће бити са тим и зашто све раде да гсп губи на значају у јавном превозу... Све се врти око пара, само да капље са свих страна и да је свима лепо. То како приватници добијају послове за који новац и под којим условима и ко се колико уграби нажалост се људи не питају и свака власт је таква. Нама остаје да видимо шта добијамо од свега тога...
evo i botovi ti lajkuju poruke, presmesnoКакве ботове не контам, причам своје мишљење ово је форум не разумем...
A privatni autobusi su ti ispravni svi 100%, al to kad Srbija bude ekonomski jača od Francuske. Samo dok im vozila budu u prve tri godine starosti, a posle ih i više skupljaju po ulicama nego GSP, čast izuzecima.Ma gsp bas jaka firma prepolovljavaju im se autobusi pitanje je kako prolaze tehnicki uopste. Gsp ne bi i ovako mogao da pokrije ceo grad jer nema vozaca a i vozila a i ovo sto ima uvek im je 25-30% na laznim bolovanjima
I ti vozaci u gsp bi prvi voleli da gsp izgubi sve linije oni dobiju debele otpremnine i odu kod privatnika da voze za jos vece pare![]()
То што Ви одвајате странце и наше возаче је толико без смисла. Постоји добар и лош возач и то је то, небитно које је боје коже или који језик говори. Возим се Стрелом редовно, а причао сам о великим сударима где би неко настрадао не дај боже. О чукањима и ситуацијама где возач не може избећи незгоду због туђе немарности није ни он крив, а управо су то најчешћи случајеви.A privatni autobusi su ti ispravni svi 100%, al to kad Srbija bude ekonomski jača od Francuske. Samo dok im vozila budu u prve tri godine starosti, a posle ih i više skupljaju po ulicama nego GSP, čast izuzecima.
I opet se priča o nekom monopolu u javnom prevozu, a opet ponavljam da se ne posluje po pravilima tržišne ekonomije, jer se radi po unapred potpisanim ugovorima. Niko ovde i na zagovara da se privatnici komplet izbace, niti je to više moguće, jer i GSP nema kapaciteta da pokrije ceo Beograd. Al ovo što rade već spada u domen iživljavanja od strane gradskih struktura. I da, imala je Strela dosta udesa zbog ovih šarenih vozača, pisalo se i ovde na forumu o tome.
Ne kazem da su ispravni sta vise oni su imali vise nesreca nego gsp ali to se mora polako dovesti u red i dovodi se. A to sto oni imaju vise nesreca najveci krivac je radno vreme vozaci gsp rade 6-7 sati najvise a privatnici ne retko preko 10 aj ti drzi volan 10 sati i budi pribran u svakom trenutku tim ljudima svaka sastA privatni autobusi su ti ispravni svi 100%, al to kad Srbija bude ekonomski jača od Francuske. Samo dok im vozila budu u prve tri godine starosti, a posle ih i više skupljaju po ulicama nego GSP, čast izuzecima.
I opet se priča o nekom monopolu u javnom prevozu, a opet ponavljam da se ne posluje po pravilima tržišne ekonomije, jer se radi po unapred potpisanim ugovorima. Niko ovde i na zagovara da se privatnici komplet izbace, niti je to više moguće, jer i GSP nema kapaciteta da pokrije ceo Beograd. Al ovo što rade već spada u domen iživljavanja od strane gradskih struktura. I da, imala je Strela dosta udesa zbog ovih šarenih vozača, pisalo se i ovde na forumu o tome.
E nemoj mi molim te sa tom patetikom, kao ja sam rasista sad. Ako si iole ispratio neke stvari, trebalo bi da znaš odakle dolaze ti tvoji mili stranci. Iz sredina gde je saobraćaj haotičan kao svemir posle velikog praska. Zar zaista misliš da ih ne treba dodatno obučiti za rad u našim uslovima, ili ih treba samo pustiti tako da u papučama kose drveće, kola usput, i daleko bilo pešake. A pride, ako ti misliš da nije sramota da vozač gradskog autobusa u Beogradu ne zna ni reč srpskog da bekne, vidiš ja ne mislim. Znaš kad može naš vozač odavde da zapali put Nemačke, a da ne polaže poznavanje jezika, zna se i koji nivo mora da se poseduje, apsolutno nikad. To što kod nas voze tako kao pali sa Marsa, veruj mi teško da ćeš igde još u Evropi naći. Bar mi ovde to ne moramo da podržavamo, ako već ne možemo ništa posebno da učinimo.То што Ви одвајате странце и наше возаче је толико без смисла. Постоји добар и лош возач и то је то, небитно које је боје коже или који језик говори. Возим се Стрелом редовно, а причао сам о великим сударима где би неко настрадао не дај боже. О чукањима и ситуацијама где возач не може избећи незгоду због туђе немарности није ни он крив, а управо су то најчешћи случајеви.
То што Ви одвајате странце и наше возаче је толико без смисла. Постоји добар и лош возач и то је то, небитно које је боје коже или који језик говори. Возим се Стрелом редовно, а причао сам о великим сударима где би неко настрадао не дај боже. О чукањима и ситуацијама где возач не може избећи незгоду због туђе немарности није ни он крив, а управо су то најчешћи случајеви.
Slazem se sa vama najbolje bi bilo da budu isti uslovi za sve ne samo u javnom prevozu nego i u ostalim firmama u zemlji. U normalnim zemljama je tako. Ja sam se druzio sa jednim deckom iz Lestana ciji je cale vozio nzm tacno dal za Sagu ili neku drugu firmu radio je bas udarnicki vozio duple smene i na kraju mu je pozlilo za volanom posle toga se tesko razboleo ne znam dal je ziv sad uopste sad. Radno vreme vozaca se mora divesti u redI to što tako rade ti vozači ti ne govori nešto o tim privatnim prevoznicima? Oni trebaju sa takvim radom da budu u istoj ravni sa GSP-om? Za privatne Zakon o bezbednosti saobraćaja ne važi jel? Mada se ne ubiše ni oko poštovanja Zakona o radu.
E nemoj mi molim te sa tom patetikom, kao ja sam rasista sad. Ako si iole ispratio neke stvari, trebalo bi da znaš odakle dolaze ti tvoji mili stranci. Iz sredina gde je saobraćaj haotičan kao svemir posle velikog praska. Zar zaista misliš da ih ne treba dodatno obučiti za rad u našim uslovima, ili ih treba samo pustiti tako da u papučama kose drveće, kola usput, i daleko bilo pešake. A pride, ako ti misliš da nije sramota da vozač gradskog autobusa u Beogradu ne zna ni reč srpskog da bekne, vidiš ja ne mislim. Znaš kad može naš vozač odavde da zapali put Nemačke, a da ne polaže poznavanje jezika, zna se i koji nivo mora da se poseduje, apsolutno nikad. To što kod nas voze tako kao pali sa Marsa, veruj mi teško da ćeš igde još u Evropi naći. Bar mi ovde to ne moramo da podržavamo, ako već ne možemo ništa posebno da učinimo.
da ne pominjemo sto stranci dolaze iz zemalja gde se vozi suprotnom stranom. Ja ih volim inace sumpaticni su mi ali iskreno nije to taj nivo kao nasi vozaci bilo u drzavnom ili kod privatnika. Ali to je resenje vozaci su nam u deficitu sta je alternativa da prisiljavamo ljude da polazu za D ne razumem? A ne znam za sta ce im jezik kad vise nema prodaje karata kod vozaca treba im par recenica bukvalnoI to što tako rade ti vozači ti ne govori nešto o tim privatnim prevoznicima? Oni trebaju sa takvim radom da budu u istoj ravni sa GSP-om? Za privatne Zakon o bezbednosti saobraćaja ne važi jel? Mada se ne ubiše ni oko poštovanja Zakona o radu.
E nemoj mi molim te sa tom patetikom, kao ja sam rasista sad. Ako si iole ispratio neke stvari, trebalo bi da znaš odakle dolaze ti tvoji mili stranci. Iz sredina gde je saobraćaj haotičan kao svemir posle velikog praska. Zar zaista misliš da ih ne treba dodatno obučiti za rad u našim uslovima, ili ih treba samo pustiti tako da u papučama kose drveće, kola usput, i daleko bilo pešake. A pride, ako ti misliš da nije sramota da vozač gradskog autobusa u Beogradu ne zna ni reč srpskog da bekne, vidiš ja ne mislim. Znaš kad može naš vozač odavde da zapali put Nemačke, a da ne polaže poznavanje jezika, zna se i koji nivo mora da se poseduje, apsolutno nikad. To što kod nas voze tako kao pali sa Marsa, veruj mi teško da ćeš igde još u Evropi naći. Bar mi ovde to ne moramo da podržavamo, ako već ne možemo ništa posebno da učinimo.
Za male pare su kupili te ikare, mafijaZar banbus nije vozio to?