Ma neće biti baš da je sve slizano, i opet se gura sve u isti koš, potpuno različite delatnosti, javni interes i posao koji direktno finansiramo svi mi, a preko gradske kase u vidu delatnosti od javnog značaja i interesa, pa se to poredi sa lancem prodavnica koje posluju po zakonima tržišne ekonomije, a još je dosta tu reč i o stranim firmama, koje odavno posluju u Srbiji. Ovde je reč o usponu firme čiji je posao samo da kupi vozila, ostalo dobija na tacni, i to zagarantovano na deset godina. Košta nas dosta, bitno je odakle je kapital, jer je uspon munjevit taman koliko i proces dobijanja posla. Samo se njima odobrava gomila linija preko noći. Tako moja baba može uspešno da posluje. Sisaju pare, Grad gubi kontrolu nad javnim prevozom na duže staze, potencijalno prevoz postaje sve skuplji, a za razliku od mnogih usluga, ovde konkurencija ne donosi bolji kvalitet. Naravno, daleko ja usluga GSP-a od idealne, a jel to ne može Grad da reši da hoće? Što se uporno kupuje ono najlošije za GSP? Što se nabavke otežu u nedogled? Zašto se kao nešto najhitnije prema potrebama grada ne širi tramvajska infrastruktura? Što se ne omogući rast zarada dovoljno da zadrži kadar, vozače teže, al nije lako naći ni majstore za pare koje primaju u GSP-u. Koliko godina dovlače raznog nepotrebnog kadra, žuti, napredni.... Onda se pojavi tamo neka firma, dođe kod aktuelne garniture, pa kažu e daj mi ti toliko i toliko linija, a ja ću da se pripremam polako. Nije sporno pustiti ni sve te privatnike, al pod uslovom da to ne znači dvostruko povećanje troškova javnog prevoza, na primer, i da je Grad prethodno uložio u šinske sisteme, doveo sopstvenu firmu u red, odnosno da je istrošio svoje resurse u optimalnoj meri, pa da jedino i ostaje da se drugima dodeli posao kroz privatno-javno partnerstvo. Šta mi konkretno dobijamo od svih tih silnih privatnika? Pozitivne stvari su potencijalno pojačanje linija, uvođenje novih, mogućnost uvoza polu legalnog kadra, pošto je vrlo diskutabilno dovlačenje ovolike radne snage iz trećeg sveta, a bez da su prošli neke ozbiljnije obuke, a još manje savladali makar najniži mogući oblik sporazumevanja na srpskom jeziku. GSP nema mogućnost da tako popunjava svoje redove. Rad bez kontrole kod ti istih privatnika, dokaz u vidu rada i duplih smena po potrebi, a to se vrlo pozitivno odražava na ukupnu bezbednost saobraćaja, pa otud ovi silni udesi u zadnjih nekoliko meseci. O teškoj gerijatriji za volanom tek da se ne troše reči. Jel sad shvataš zašto tvoje pisanje vređa malo inteligenciju, a ako ti ovo sve nije bar malo raširilo sliku, možda i jesi omašio forum ili barem temu, mada nije na meni da ti to kažem.