Šta je novo?

Privatni prevoznici

Što se tiče vozača sa istoka, oni imaju manje "nepravilnosti" u poređenju sa našim vozačima. Samo ću vam dati primer, uzmite bilo koju liniju i poslednji polazak nekog vozila (a da je u toku dana), kao neko ružno pravilo ili gledaju da zakasne ili samo odu prazni sa ugašenim svetlima. A da ne pominjem razna zabušavanja, kraćenja i ostalo.
Moje mišljenje je da ili se uvede stroža kontrola i ti "naši" koje branite dobiju lepo novčanu kaznu za bežanje s polaska i ostalo (pri čemu isti iznos je i za vozače sa istoka) i lepo bi se napravila selekcija
 
I to što tako rade ti vozači ti ne govori nešto o tim privatnim prevoznicima? Oni trebaju sa takvim radom da budu u istoj ravni sa GSP-om? Za privatne Zakon o bezbednosti saobraćaja ne važi jel? Mada se ne ubiše ni oko poštovanja Zakona o radu.

E nemoj mi molim te sa tom patetikom, kao ja sam rasista sad. Ako si iole ispratio neke stvari, trebalo bi da znaš odakle dolaze ti tvoji mili stranci. Iz sredina gde je saobraćaj haotičan kao svemir posle velikog praska. Zar zaista misliš da ih ne treba dodatno obučiti za rad u našim uslovima, ili ih treba samo pustiti tako da u papučama kose drveće, kola usput, i daleko bilo pešake. A pride, ako ti misliš da nije sramota da vozač gradskog autobusa u Beogradu ne zna ni reč srpskog da bekne, vidiš ja ne mislim. Znaš kad može naš vozač odavde da zapali put Nemačke, a da ne polaže poznavanje jezika, zna se i koji nivo mora da se poseduje, apsolutno nikad. To što kod nas voze tako kao pali sa Marsa, veruj mi teško da ćeš igde još u Evropi naći. Bar mi ovde to ne moramo da podržavamo, ako već ne možemo ništa posebno da učinimo.
Не можемо се поредимо са Европом и озбиљним државама, али ја немам ништа против тих странаца, доста њих одлично возе. А што се тиче језика, боље да не зна срспки него да имамо мањак возача и полазака. За радно време се слажем треба увести ред и контороле за поласке, временом ће и то доћи на своје.
 
Što se tiče vozača sa istoka, oni imaju manje "nepravilnosti" u poređenju sa našim vozačima. Samo ću vam dati primer, uzmite bilo koju liniju i poslednji polazak nekog vozila (a da je u toku dana), kao neko ružno pravilo ili gledaju da zakasne ili samo odu prazni sa ugašenim svetlima. A da ne pominjem razna zabušavanja, kraćenja i ostalo.
Moje mišljenje je da ili se uvede stroža kontrola i ti "naši" koje branite dobiju lepo novčanu kaznu za bežanje s polaska i ostalo (pri čemu isti iznos je i za vozače sa istoka) i lepo bi se napravila selekcija
Апослутно се слажем са Вама, надам се да ће приватници порадити на томе у будућем периоду.
 
Tu je problem što privatnici imaju određen interes (tipa ušteda goriva) da autobusi idu prazni, jer se plaća po km.
Grad mora da izdaje te kazne privatnicima i da otvori kanal komunikacije sa građanima gde ti ili ja ako kažemo - evo upravo P12345 prošao prazan na liniji 678, neko će ZAISTA to istražiti i sankcionisati vozača i prevoznika, a ne da kažu "nismo nadležni" ili "kako vi znate da je to autobus sa te linije" i sl.
 
Apsolutno ne može radnik koji obavlja javnu komunalnu delatnost da ne govori zvanični jezik zemlje. Ne može ni u njegovoj zemlji. Nula rasizma. Pitanje je bezbednosti, organizacije posla, komunikacije sa korisnicima usluge.

Nebitno je s kim treba ili ne treba da se poredimo, što je apsurdan argument. Nije u Nemačkoj obavezan B2 nemački u radu u javnom prevozu iz hira.

A što se tiče bajnih privatnika i uslova rada, nije li Strelin vozač na 711 zaspao za volanom prošlog meseca i pokupio pola ulice parkiranih automobila?
 
Tu je problem što privatnici imaju određen interes (tipa ušteda goriva) da autobusi idu prazni, jer se plaća po km.
Grad mora da izdaje te kazne privatnicima i da otvori kanal komunikacije sa građanima gde ti ili ja ako kažemo - evo upravo P12345 prošao prazan na liniji 678, neko će ZAISTA to istražiti i sankcionisati vozača i prevoznika, a ne da kažu "nismo nadležni" ili "kako vi znate da je to autobus sa te linije" i sl.
Juče je vozača 73 (Strela) u kom sam se vozio mrzelo da čeka 83 ispred da se skloni iz zone stajališta, pa je samo prošišao stajalište na Retenziji dok su putnici čekali na istom. Sve to dok jede burek i vozi masnim rukama. Prijave u app niko ne otvara ako nisu za najavu ili neprikazivanje vozila u app (a ni tad ne urade ništa), Beokom prosledi Sekretarijatu, oni nikad ništa ne odgovore kad je u pitanju Strela. Kao u slučaju one budale sa 708, koji je sad prebačen na 707, što se namerno ne prijavljuje na svoje večernje polaske da bi ranije stigao kući. Niko ništa. Seen.
 
Sve to isto rade i pojedinci iz GSPa, Tamnave, Ludog Travela, Lekona, Bamirona i sl. - tu nije akcenat na prevozniku već na osobi. Neko radi nešto i to niko ne sankcioniše = vremenom će ih biti sve više ("što ja da vozim po pravilima ako svi oko mene kradu")
 
Glavni Šapićevi aduti za Strelu jeste bolji kvalitet javnog prevoza, ako ih mi poredimo sa GSP-om to znači da do toga nije došlo i pare su bačene zalud.

I da, mi možemo da prijavljujemo Streline vozače, al to je na kraju isti krug kao sa GSP-om, u prevodu ništa nismo dobili, još gore je.
 
Glavni Šapićevi aduti za Strelu jeste bolji kvalitet javnog prevoza, ako ih mi poredimo sa GSP-om to znači da do toga nije došlo i pare su bačene zalud.
Većina običnog sveta se prima na pozdravljanje vozača sa linije 103 nego li na to kakvi su vozači privatnika, a kakvi kod GSP - a, i koje su im sličnosti a koje različitosti i mane, jer većina običnog sveta čak ni vozila istog prevoznika nije u stanju da detektuje da voze na dve različite linije, ako je isti ili sličan tip vozila na tim linijama.​
 
Juče je vozača 73 (Strela) u kom sam se vozio mrzelo da čeka 83 ispred da se skloni iz zone stajališta, pa je samo prošišao stajalište na Retenziji dok su putnici čekali na istom. Sve to dok jede burek i vozi masnim rukama. Prijave u app niko ne otvara ako nisu za najavu ili neprikazivanje vozila u app (a ni tad ne urade ništa), Beokom prosledi Sekretarijatu, oni nikad ništa ne odgovore kad je u pitanju Strela. Kao u slučaju one budale sa 708, koji je sad prebačen na 707, što se namerno ne prijavljuje na svoje večernje polaske da bi ranije stigao kući. Niko ništa. Seen.
Шумахер?
 
Juče je vozača 73 (Strela) u kom sam se vozio mrzelo da čeka 83 ispred da se skloni iz zone stajališta, pa je samo prošišao stajalište na Retenziji dok su putnici čekali na istom. Sve to dok jede burek i vozi masnim rukama. Prijave u app niko ne otvara ako nisu za najavu ili neprikazivanje vozila u app (a ni tad ne urade ništa), Beokom prosledi Sekretarijatu, oni nikad ništa ne odgovore kad je u pitanju Strela. Kao u slučaju one budale sa 708, koji je sad prebačen na 707, što se namerno ne prijavljuje na svoje večernje polaske da bi ranije stigao kući. Niko ništa. Seen.
Prijavite na ovaj mejl info@bgprevoz.rs.
Sto se tice Strele kad bude sajt u funkciji onda ce moci da se prijavi sve neko je skoro to napisao.
 
pa da, a ovi inače ne prosleđuju prijave streli zato što se plaše da će ona da bude previše stroga prema svojim zaposlenima. ili proslede, strela im odgovori sve po propisu, ali... ne, izgubio sam se, stvarno. možemo ovako da pomeramo golove u beskraj. što je i cilj ovog pravca u kom se vuče diskusija, izgleda.

na stranu sumanuta ideja da bi mi trebalo da komuniciramo direktno i pojedinačno sa svakim šibicarskim prevoznikom (koji ni na koji način nije obavezan da komunicira direktno sa nama), umesto sa gradskim telom koje je dužno da propisuje uslove pod kojima se obavlja prevoz i da nadgleda njihovo poštovanje.
 
Poslednja izmena:
Онда треба сачекати сајт Стреле па пријавити диркетно њима. Видећемо хоће ли то имати ефекта.
Неће имати никаквог ефекта. Шумахер са 68 сада вози у Стрели, ако му нико у Тамнави није могао ништа тек неће у Стрели.
 
А што се тиче језика, боље да не зна срспки него да имамо мањак возача и полазака. За радно време се слажем треба увести ред и контороле за поласке, временом ће и то доћи на своје.
U ozbiljnim državama ne može da se izvrši ni spajanje porodice ukoliko se ne pokaže znanje A1 nivoa jezika. On pokazuje da ti znaš da se snađeš u najosnovnijim situacijama - da nađeš pekaru, odeš do apoteke, razumeš da ti je prevoz ukinut ili da treba da poneseš kišobran jer će padati kiša. Kako li možeš živeti u nekoj sredini ako ne znaš bar ono najosnovnije što se oko tebe dešava?
Za rad se već traži B1 nivo, a pogotovo u interakciji sa ljudima i više jer je nedopustivo da ako neko viče da je vozač zakačio dete ili ostavio otvorena vrata, a da ga vozač autobusa ne razume.

Prestanite molim vas da smatrate da smo mi niži narod u odnosu na one oko nas, da nam treba svako ko hoće da dođe kod nas, a da nemamo apsolutno nikakve kriterijume ni u kojoj sferi. U jednu Nemačku nema ni govora da odeš, ako ne znaš jezik i tačka.
 
pa da, a ovi inače ne prosleđuju prijave streli zato što se plaše da će ona da bude previše stroga prema svojim zaposlenima. ili proslede, strela im odgovori sve po propisu, ali... ne, izgubio sam se, stvarno. možemo ovako da pomeramo golove u beskraj. što je i cilj ovog pravca u kom se vuče diskusija, izgleda.

na stranu sumanuta ideja da bi mi trebalo da komuniciramo direktno i pojedinačno sa svakim šibicarskim prevoznikom (koji ni na koji način nije obavezan da komunicira direktno sa nama), umesto sa gradskim telom koje je dužno da propisuje uslove pod kojima se obavlja prevoz i da nadgleda njihovo poštovanje.
Слажем се да би то требало да иде све преко Секретаријата за јавни превоз.
 
U ozbiljnim državama ne može da se izvrši ni spajanje porodice ukoliko se ne pokaže znanje A1 nivoa jezika. On pokazuje da ti znaš da se snađeš u najosnovnijim situacijama - da nađeš pekaru, odeš do apoteke, razumeš da ti je prevoz ukinut ili da treba da poneseš kišobran jer će padati kiša. Kako li možeš živeti u nekoj sredini ako ne znaš bar ono najosnovnije što se oko tebe dešava?
Za rad se već traži B1 nivo, a pogotovo u interakciji sa ljudima i više jer je nedopustivo da ako neko viče da je vozač zakačio dete ili ostavio otvorena vrata, a da ga vozač autobusa ne razume.

Prestanite molim vas da smatrate da smo mi niži narod u odnosu na one oko nas, da nam treba svako ko hoće da dođe kod nas, a da nemamo apsolutno nikakve kriterijume ni u kojoj sferi. U jednu Nemačku nema ni govora da odeš, ako ne znaš jezik i tačka.
Критеријум не постоји, ал мислим да није од неког превелииког значај што возач не зна српски, ајде ти иди ради код њих па научи њихов јези(није то лако баш). Друга ствар доста сам пута виђао да странац не разуме и онда преусмери на неког од путника да пружи информацију која је потребна. Такође постоји интернет, а и што се тиче куповине карата има појашњење и на српском и на енглеском поред апарата.
 
A kada ti preskoči stanicu, pa se pravi lud ili te ne razume, što rade previše često, šta onda?

Pola života sam izgubio hodajući od FON-a do Atletske dvorane, jer su u 90% slučajeva preskali stajalište i to namerno, jer ih mrzi da stanu, ma pritiskam STOP dugme, stojim kod vratiju, ništa to za njega ne znači.
jedan je u Citara na 600 toliko jako zakočio na kružnom sa silaksa od mosta ka Sajmu, da je par kofera od turista poletelo i umalo povredilo ljude koji su stajali. Nikakvo izvini ništa, bata odmah na kočnicu, jer se uplašio kružnog toka (niko ga nije isekao), ima kačket na glavu i na to je preko stavio kapuljaču duksa, izgleda kao otmičar, a ne vozač.

Komunikacija mora da postoji, pogotovo u vanrednim situacijama, zamisli neko dobije srčani udar u autobusu (No. 1 smo nacija po tome), a ovaj ni ne razume šta se dešava i tera dalje normalno.
 
Ma beži, užasno voze stranci na 79, kad se vozim molim boga da imam mesto da sednem, iako ni tad voznja nije naročito prijatna, ali bolje nego da stojim jer ono je sve samo ne voznja, cimanje, naglo kocenje, naglo kretanje, bas onako neugodna voznja.
Isto sam doživeo preskakanje stanica, na 26-ici preskoči lik stanicu i ljudi mu viču da stane, da je preskočio stanicu, ali džabe kad lik ne razume ništa, i vi posle pričajte kako je nebitno da l znaju nas jezik.
 
Vrh