Šta je novo?

Privatni prevoznici

Треба сва та насеља повезати са Београдом боље,појачати 583,585 по 2 возила најмање,588 укинути,да се успостави линија за југ доле који нема директну везу за Београд,да линије буду типа као 860А или 860Ј да имају 10-12 полазака дневно.
 
Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
Ово је био мој предлог поделе.
 
Треба сва та насеља повезати са Београдом боље,појачати 583,585 по 2 возила најмање,588 укинути,да се успостави линија за југ доле који нема директну везу за Београд,да линије буду типа као 860А или 860Ј да имају 10-12 полазака дневно.
Боље да се укине 585 јер 588 скреће и у Лесковац.
 
Највероватније, сулудо ми је да је продуже даље од шумица, а камоли до нове басове.
Još više suludo je da je potez 300 jedini koji nema adekvatnu vezu sa BAS - om, a još luđe od toga je što ima jedan deo ljudi kojima je to normalno i da treba tako da funkcioniše.​
 
Još više suludo je da je potez 300 jedini koji nema adekvatnu vezu sa BAS - om, a još luđe od toga je što ima jedan deo ljudi kojima je to normalno i da treba tako da funkcioniše.​
По мени градски потез 300 не треба да има везу са БАС-ом,али Ластин потез 300 мора обавезно,најмање 351 и појачана 352,као и линија 461.
 
Još više suludo je da je potez 300 jedini koji nema adekvatnu vezu sa BAS - om, a još luđe od toga je što ima jedan deo ljudi kojima je to normalno i da treba tako da funkcioniše.​
Слажем се у потпуности, али желим рећи да није изводљиво да се 307 продужи до нове басове. Сматрам да је то превелика километража.
 
Слажем се у потпуности, али желим рећи да није изводљиво да се 307 продужи до нове басове. Сматрам да је то превелика километража.
Postoje daleko duže linije koje imaju vezu sa BAS - om, pa niko ne pravi famu oko toga.
 
Beogradu je potreban METRO i linije koje će se NADOVEZIVATI NA NJEGA. Iskreno ne vidim problem da se kroz godinu-dve napravi sistem sa bazom na BG-VOZu, tramvaju i potencijalno uvođenje metrobus linija (na primer Ada - Zeleni venac, Ada - Trg Republike, što bi naravno pretvorilo 37, 52, 53, 56 i 58 u lokale, a 53, 58 čak i potpuno obesmislio), nego da ne skrenem potpuno sa teme...
 
Beogradu je potreban METRO i linije koje će se NADOVEZIVATI NA NJEGA. Iskreno ne vidim problem da se kroz godinu-dve napravi sistem sa bazom na BG-VOZu, tramvaju i potencijalno uvođenje metrobus linija (na primer Ada - Zeleni venac, Ada - Trg Republike, što bi naravno pretvorilo 37, 52, 53, 56 i 58 u lokale, a 53, 58 čak i potpuno obesmislio), nego da ne skrenem potpuno sa teme...
Pa nama i treba i Metro i BG vozovi iz razloga sto su guzve nepodnosljive.I to u perifernim naseljima da bude metro ili bg voz.Da vazi nacin placanja karte kao i u busu.
Ali kad kazem za BG Voz da se ne misli da ima par polazaka,nego malo cesce.
 
Ево данас се возио у кобри после дужег времена лепо искуство. Мени ове кобре на 309 много моћније изгледају кад се упореде са хигерима и икарбусима са оним ужим задњим вратима што иду на потезу 300 много су ми лепше и споља и унутра од поменутих
 
A najnovije cobre koje u saobraćaju imaju Strela, Bamiron i Dumeco samo su senka tih cobri koje imaju prevoznici poput Saga Transa, B&B Linee i Lekona, drastičan pad u kvalitetu.
Нисам имао прилику да се провозам у новим али кажем да ми ове од саге изгледају много боље од хигера. А да ли су бољи Аутобуси Отокар или Кобре генерално?
 
Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
493A je nocni polazak u 00:15 iz Beograda.
 
Apgrejd linije 73 (bez tracking opreme):

IMG_0790.jpeg
 
Vrh