Треба сва та насеља повезати са Београдом боље,појачати 583,585 по 2 возила најмање,588 укинути,да се успостави линија за југ доле који нема директну везу за Београд,да линије буду типа као 860А или 860Ј да имају 10-12 полазака дневно.
Највероватније, сулудо ми је да је продуже даље од шумица, а камоли до нове басове.Realne opcije su Cvetkova pijaca, Šumice i novi BAS, po mom mišljenju.
Ово је био мој предлог поделе.Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
Боље да се укине 585 јер 588 скреће и у Лесковац.Треба сва та насеља повезати са Београдом боље,појачати 583,585 по 2 возила најмање,588 укинути,да се успостави линија за југ доле који нема директну везу за Београд,да линије буду типа као 860А или 860Ј да имају 10-12 полазака дневно.
Највероватније, сулудо ми је да је продуже даље од шумица, а камоли до нове басове.
По мени градски потез 300 не треба да има везу са БАС-ом,али Ластин потез 300 мора обавезно,најмање 351 и појачана 352,као и линија 461.Još više suludo je da je potez 300 jedini koji nema adekvatnu vezu sa BAS - om, a još luđe od toga je što ima jedan deo ljudi kojima je to normalno i da treba tako da funkcioniše.
Слажем се у потпуности, али желим рећи да није изводљиво да се 307 продужи до нове басове. Сматрам да је то превелика километража.Još više suludo je da je potez 300 jedini koji nema adekvatnu vezu sa BAS - om, a još luđe od toga je što ima jedan deo ljudi kojima je to normalno i da treba tako da funkcioniše.
Za Strelu nije.Сматрам да је то превелика километража.
Postoje daleko duže linije koje imaju vezu sa BAS - om, pa niko ne pravi famu oko toga.Слажем се у потпуности, али желим рећи да није изводљиво да се 307 продужи до нове басове. Сматрам да је то превелика километража.
Pa nama i treba i Metro i BG vozovi iz razloga sto su guzve nepodnosljive.I to u perifernim naseljima da bude metro ili bg voz.Da vazi nacin placanja karte kao i u busu.Beogradu je potreban METRO i linije koje će se NADOVEZIVATI NA NJEGA. Iskreno ne vidim problem da se kroz godinu-dve napravi sistem sa bazom na BG-VOZu, tramvaju i potencijalno uvođenje metrobus linija (na primer Ada - Zeleni venac, Ada - Trg Republike, što bi naravno pretvorilo 37, 52, 53, 56 i 58 u lokale, a 53, 58 čak i potpuno obesmislio), nego da ne skrenem potpuno sa teme...
Kad naprave most, moze do Rumunije.Докле може да се продужи 307?
Ма трамвај до ВинчеС обзиром на то да је Винча метропола сматрам да се треба увести и авионски превоз.
Нисам имао прилику да се провозам у новим али кажем да ми ове од саге изгледају много боље од хигера. А да ли су бољи Аутобуси Отокар или Кобре генерално?A najnovije cobre koje u saobraćaju imaju Strela, Bamiron i Dumeco samo su senka tih cobri koje imaju prevoznici poput Saga Transa, B&B Linee i Lekona, drastičan pad u kvalitetu.
493A je nocni polazak u 00:15 iz Beograda.Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
Вероватно је мислио да се пребаци полазак на обичан 493.493A je nocni polazak u 00:15 iz Beograda.
Ovaj polazak svakako stoji u redu voznje 493, oznacen je zvezdicom. Jedina razlika je sto svraca do Slavije.Вероватно је мислио да се пребаци полазак на обичан 493.
A i na displeju uvek pise 493Ovaj polazak svakako stoji u redu voznje 493, oznacen je zvezdicom. Jedina razlika je sto svraca do Slavije.