Šta je novo?

Privatni prevoznici

inače, jel bi mogao zglob na 25? nisam u toku, a to je sad vrv gsp čim je nema u spisku, tako da eto, da pitam.
Mogao bi, ali samo preko Slavije bez problema. Takođe mogle bi da se koriguju obe linije na taj način da 25 koja kao zglobna ne bi mogla do Kumodraža preuzme deo 25P u Mirijevu, a da se solo 25P koja hvata Kumodraž bude skraćena do Karaburme II.

Opterećenje stare trase ne verujem da bi ptedstavljalo problem budući da bi značajan broj putnika prešao na zglob, tako da samo oni što putuju do Dušanovca, Južnog bulevara, Kalenića koriste 25P. Presedači s 26 bi hvatali zglob 25 kod Vuka.

Al najverovatnije da neće ni pomisliti da se slučajno pretrgnu budući da zastupaju stav "ako je moglo pola veka može doveka".
 
1000070379.jpg

1000070382.jpg

1000070380.jpg


Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
 
Da li vi razumete da je GSP praktično privatizovan i da će nas voziti vozači uvezeni na vagone iz dalekoazijske zemalja u kojoj se vozi suprotnom stranom?

Priče o tome da li je zglob na 25 su po meni nebitne.
Oduzimanje gradskih linija od GSP-a, starosna granica namenjena da unisti sve ono sto je prosla vlast kupila, kupovina nekvalitetnih i sumnjivih autobusa (osim otokara) i tramvaja iz Turske i sve po svojoj lopovskoj bratiji. Takodje i Pakistanci i ostali Azijati koji ne znaju trase, jezik nit znaju da pravilno voze pa ce masovno voziti ljude na najznacajnijim i najprometnijim linijama. Ne unistava samo privatizacija, nego sve ovo plus dodatni faktori koje nisam naveo jer ovo vec dovoljno boli. Cak sumnjam da ni trole ni tramvaji nece izdrzati do expa 2027 jer ce i to verovatno biti predato lesinarskim kursadzijama.
 
Pogledajte prilog 207680
Pogledajte prilog 207684
Pogledajte prilog 207681

Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
Sve ovo rade vozači Gsp-a više decenija, pa nikom ništa. Milion ovakvih situacija sam imao sa Gsp-om na potezu 300, naročito to da krecu po 7-8 minuta ranije iz Vince kad im je poslednji polazak u smeni. Ovo su sve smešne stvari i najveći problem kod vozača Strele i generalno privatnika je neznanje i neiskustvo i po tome ne mogu da se porede sa vozacima Gsp-a koji voze više decenija na određenim linijama i polascima koje će sada uzeti privatnici. Moj potez je toliko uništen i osakaćen u Gsp-u i to od 1.1.2016. od kad ga je kompletno preuzeo Gsp, pa sve do dana danasnjeg, da jedva čekam dan kad će moju liniju preuzeti Strela. Prevoz na 307 je bio neuporedivo bolji i redovniji kada je pola linije držala Saga Trans, a pola Gsp, a onda kad je preuzeo Gsp, tu je počeo totalni raspad, preskakanje i ukidanje polazaka, da smo dosli do toga da je interval u sred radnog dana skoro 20 minuta, a nekada je bio 10-11 minuta.
 
A meni rekoše da je otkazana porudžbina 😂, svakako ako je ne registruju mogu da je vrate banci i da ta Cobra pripadne nekome drugom. Pošto je na forumu okačen dokument o raspodeli prevoznika po linijama zvanično znamo da odlaze, tu nema dileme, sklopljen je ugovor o osnivanju konzorcijuma.
 
Вероватно ће добити линије које ће ићи до новог БАС-а кад се уведу то је једино логично.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
To će se vrlo verovatno i desiti, oni su ovu cobru poručili još početkom godine, pisao sam pre par meseci kad sam bio u poseti garaži, možda će je ponuditi nekom prevozniku
 
A oće li GSP - u pojačavati postojeće linije koje održavaju, ili će i dalje pričati kako ne postoji potreba za time ili da će se pratiti situacija pa ako se ukaže potreba...?​
 
Krenuli su sa pojačavanjem, to su uradili skoro na 17, 18, 27E, 56, 75, 88 i verovatno još negde
 
Javi kada krenu da pojačavaju linije tipa 24, 30, 36, 38, 38L, 44, 54, 60(L), 67, 68, 76... Pojačavanje linija koje će da pripadnu privatnicima ne računam. ;)
 
Te manje linije lično ne verujem da će pojačavati, na ovim jačim su pojačavali broj vozila i smanjivali broj šihti, ne znam koliko im se isplati to da rade na linijama koje si pomenuo.
 
Neka daju sve linije privatnicima i rešen problem sa isplativošću, nema da ih boli glava. ;)

Ja upravo mislim da se na pojačavanju linija koje sam pomenuo vidi koliko ta priča o pojačanju zbog viška vozila i vozača pije vodu. Na svim tim jačim linijama ako jedno vozilo izostane to se toliko i ne oseti, dok na liniji koja ima do 5 vozila se i te kako oseti. Slično je i sa pojačanjem. Nije isti efekat dodati dva vozila na 17 i dva vozila na 36. Ovo sam uzeo čisto kao primer.​
 
Sve ovo rade vozači Gsp-a više decenija, pa nikom ništa. Milion ovakvih situacija sam imao sa Gsp-om na potezu 300, naročito to da krecu po 7-8 minuta ranije iz Vince kad im je poslednji polazak u smeni. Ovo su sve smešne stvari i najveći problem kod vozača Strele i generalno privatnika je neznanje i neiskustvo i po tome ne mogu da se porede sa vozacima Gsp-a koji voze više decenija na određenim linijama i polascima koje će sada uzeti privatnici. Moj potez je toliko uništen i osakaćen u Gsp-u i to od 1.1.2016. od kad ga je kompletno preuzeo Gsp, pa sve do dana danasnjeg, da jedva čekam dan kad će moju liniju preuzeti Strela. Prevoz na 307 je bio neuporedivo bolji i redovniji kada je pola linije držala Saga Trans, a pola Gsp, a onda kad je preuzeo Gsp, tu je počeo totalni raspad, preskakanje i ukidanje polazaka, da smo dosli do toga da je interval u sred radnog dana skoro 20 minuta, a nekada je bio 10-11 minuta.
Moguće je da Strela ima neki plan za 307. Čak mi pada na pamet i potencijalno produžavanje s Ustaničke. Jedina je trocifrena linija koju su preuzeli sa ovog tendera i pored gomile neuporedivo lakših za rad. 307 veze s njihovim terenom nema, zapravo i jedina linija koju će održavati u celom jugoistočnom delu gradu. Ne štima mi baš da se Trans-jug i Saga dogovore oko celog poteza 300, a baš im nešto 307 ne odgovara, pa se tu od svih prevoznika smiluje Strela da je preuzme. To svakako nije politika po kojoj Strela posluje.
Ne kažem da je loše što je Strela uzela 307, zapravo mislim da će 307 imati najbolja vozila na potezu 300, ali sam siguran da se nešto iza toga krije. Šta god da je u pitanju, samo se nadam da nije ništa loše po tu liniju.
 
Moguće je da Strela ima neki plan za 307. Čak mi pada na pamet i potencijalno produžavanje s Ustaničke. Jedina je trocifrena linija koju su preuzeli sa ovog tendera i pored gomile neuporedivo lakših za rad. 307 veze s njihovim terenom nema, zapravo i jedina linija koju će održavati u celom jugoistočnom delu gradu. Ne štima mi baš da se Trans-jug i Saga dogovore oko celog poteza 300, a baš im nešto 307 ne odgovara, pa se tu od svih prevoznika smiluje Strela da je preuzme. To svakako nije politika po kojoj Strela posluje.
Ne kažem da je loše što je Strela uzela 307, zapravo mislim da će 307 imati najbolja vozila na potezu 300, ali sam siguran da se nešto iza toga krije. Šta god da je u pitanju, samo se nadam da nije ništa loše po tu liniju.
Ne verujem da može biti ista loše, a prvo što mi je bilo čudno je to što je od svih linija poteza 300 samo 307 pojačana, sa 6 vozila radnim danom ( jedna šihta), na 7 smenaca radnim danom i 5 smenaca vikendom, umesto 3 do sada. Tako da je vrlo moguće da je Strela odabrala još tad kad se gledalo koliko će vozila ići na koju liniju. Nadam se da će Strela izgurati asfaltiranje Miloša Obrenovića koja je u dosta lošem stanju i da će to biti jedna od dobrih stvari koju ćemo dobiti. Jedino sam sumnjičav za vozače i nadam se da će voziti samo naši zbog Miloša Obrenovića koja je dosta uska ulica, a sada će se zbog pojačanja linije tu autobusi češće susretati nego sto je to do sada bio slučaj.
 
Oni veoma probrano biraju svaku liniju i ne uzimaju ništa jer neko drugi to nije hteo, tako da su se na 307 sigurno još pre nekog vremena nameračili i s nekim razlogom, a uskoro ćemo videti i epilog toga.
Ceo potez je svakako prošao znatno bolje od očekivanog.
 
Pogledajte prilog 207680
Pogledajte prilog 207684
Pogledajte prilog 207681

Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
Ovo sve moraš prijaviti na mail adresu info@bgprevoz.rs
Jedino tako će predmet biti zaveden i dobićeš odgovor u zakonskom roku. Za prijave u aplikaciji, neće odgovoriti, to su šarene laže. Samo sekretarijat.
 
Ovo sve moraš prijaviti na mail adresu info@bgprevoz.rs
Jedino tako će predmet biti zaveden i dobićeš odgovor u zakonskom roku. Za prijave u aplikaciji, neće odgovoriti, to su šarene laže. Samo sekretarijat.
Нема од тога ништа. Писао сам им на мејл везано за један проблем, никад нису одговорили.
 
Oni veoma probrano biraju svaku liniju i ne uzimaju ništa jer neko drugi to nije hteo, tako da su se na 307 sigurno još pre nekog vremena nameračili i s nekim razlogom, a uskoro ćemo videti i epilog toga.
Ceo potez je svakako prošao znatno bolje od očekivanog.
Strela ima Mercedese Conecto i Cobre, Trans Jug ima Otokare i Cobre, a Saga Cobre, a za Barbados ćemo videti šta će nabaviti za 308, imaju 3 Maza 2017 koje mogu da ostave i treba im još 5 novih vozila. Najbolje od svega je što neće biti Akia i Bmc na potezu 300.
 
Vrh