Šta je novo?

Privatni prevoznici

Od aktuelnog voznog parka im nakon tendera ostaje trebalo bi jedno 7-8 liaza i 10ak Isuzua
 
Zanima me, ako neko zna, koja vozila ima B&B Linea za liniju 33. Pošto će celu da je preuzme sa 18 vozila.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Ostaju im nakom tendera samo Cobre, inače su super prevoznik sa super održavanjem, neće biti problematični.
 
Zglob može na 50. Navodno je problem kružni put voždovački, tj. skretanje prema Jerkoviću, ali tu je 18 lagano išla za vreme izmene pre 3 godine.
Znam da su pričali da su kačili prepustom prikolice pri skretanju gore ka Štarku od Braće Jerkovića, al svakako može stajati i tvoja priča, jer i ovo su informacije opet određenog broja ljudi. Mislim nisam imao prilike da to vidim uživo.
 
Zglob može na 50. Navodno je problem kružni put voždovački, tj. skretanje prema Jerkoviću, ali tu je 18 lagano išla za vreme izmene pre 3 godine.
Ma njoj je problem terminus Ustanicka zbog poteza 300.Jedino sve iz poteza 300 oterati boga pitaj gde,pa da samo ona kruzi i tako da bude zglobna.Inace ovako po trasi sve je ok
 
50-ica ima onaj prevoj u Braće Jerkovića, a 26 nema šanse za niskopodni pušer. Ne vredi kukati tu. Ja i dalje ne mogu da verujem da su 56 dali Niš ekspresu, i da se realno veliki prevoznik dovlači u Beograd samo zbog jedne linije, mada značajne i solidno velike doduše. Jeza me hvata, mada nju od svih linija u mom krugu i najmanje koristim. Možda Niš ekspres i bude dobar, al je svo to na kraju ipak težak apsurd. No, dobro smo prošli mi sa Labudovog i Petlovog, mislim i Vidikovca i okoline. TP na 59 super, Dumeco uzima 42 hvala bogu, kao i 502, Knežević na 89, Dumeco opet na 53 što je dosta dobro. Ono čudo od Banbusa da ne gledam više, a vala i Trans-jug je realno đubre od prevoznika. Žao mi je i 50-ice, kao i poteza 400. Mi, sem 56-ice, stvarno nismo loše prošli, a možda i sa 56 bude sve ok na kraju, al GSP nije zaslužio da je izgubi kako god. Sad šta je tu je.
Уколико је све ово тачно наравно јер се помиње и "повратак" Бамирона. За Лекон се исто прича да је пазарио Отокаре. Ако буду уводили линије након премештања БАС-а очекујем да их њима дају.

Ако је све тачно, коначно смо се отарасили Банета и Лудака. Транс југ јесте крш. Думеко је одличан превозник и ту нема грешке, наравно ако Кобре буду радиле на 42.
ТП је одличан превозник и још ће коначно бити више полазака тако да ту исто нема грешке.

Што се 56 тиче с обзиром да НЕ има квазигаражу испод Моста на Ади на НБГД страни очекивано је да је они узму због нулте километраже која нултија не може бити.

Транс југ изгледа није могао ништа друго тако да ће њима бити проблематично што се километраже тиче. Нека је Бог у помоћи свима који ће гледати Цврчка наредних 10 година а и Миљаковчанима са Лудаком на нимало лакој и зезнутој 48. Очекујте намерна испадања из тураже и редовне кварове као и непоштовање реда вожње.
 
Ma njoj je problem terminus Ustanicka zbog poteza 300.Jedino sve iz poteza 300 oterati boga pitaj gde,pa da samo ona kruzi i tako da bude zglobna.Inace ovako po trasi sve je ok
Потез 300 може да се рашчисти без појачавања линија. Мислим да је @solecar пре неку годину урадио предлог размештања.
 
Ko li će da uzme 400? LDM ili? (Mislim na liniju 400)
 
Poslednja izmena:
50-ica ima onaj prevoj u Braće Jerkovića, a 26 nema šanse za niskopodni pušer. Ne vredi kukati tu. Ja i dalje ne mogu da verujem da su 56 dali Niš ekspresu, i da se realno veliki prevoznik dovlači u Beograd samo zbog jedne linije, mada značajne i solidno velike doduše. Jeza me hvata, mada nju od svih linija u mom krugu i najmanje koristim. Možda Niš ekspres i bude dobar, al je svo to na kraju ipak težak apsurd. No, dobro smo prošli mi sa Labudovog i Petlovog, mislim i Vidikovca i okoline. TP na 59 super, Dumeco uzima 42 hvala bogu, kao i 502, Knežević na 89, Dumeco opet na 53 što je dosta dobro. Ono čudo od Banbusa da ne gledam više, a vala i Trans-jug je realno đubre od prevoznika. Žao mi je i 50-ice, kao i poteza 400. Mi, sem 56-ice, stvarno nismo loše prošli, a možda i sa 56 bude sve ok na kraju, al GSP nije zaslužio da je izgubi kako god. Sad šta je tu je.
Koliko vidim Banbus uzima celu 50 i 51.
 
Може ли неко да напише у кратким цртама какве возне паркове имају ти побројани превозници који преузимају линије? Немојте замерити али за неке први пут чујем.
 
Може ли неко да напише у кратким цртама какве возне паркове имају ти побројани превозници који преузимају линије? Немојте замерити али за неке први пут чујем.
Od solo vozila, imaju Cobre, Otokare, Akie, Isuzu, BMC.
Od zglobnih, uglavnom BMC.
Strela je izuzetak koja ima od solo najviše Mercedesa Conecto. Imaju i Mercedesa Citara u manjem broju, kao i Cobri i Solarisa.
Od zglobnih za sad Conecte, ali se očekuje par komada zglobnih Citara.
 
Потез 300 може да се рашчисти без појачавања линија. Мислим да је @solecar пре неку годину урадио предлог размештања.
Nekoliko varijanti sam napravio prethodnih godina. Nije problem razmestiti ih, samo je potrebno napraviti određene promene, jer se nešto od onog što sam predlagao pokazalo kao loše rešenje. Pre svega mislim na okretnicu Konjarnik.​
 
inače, jel bi mogao zglob na 25? nisam u toku, a to je sad vrv gsp čim je nema u spisku, tako da eto, da pitam.
 
inače, jel bi mogao zglob na 25? nisam u toku, a to je sad vrv gsp čim je nema u spisku, tako da eto, da pitam.
Pa 25 se vraća u gsp, ali velike su šanse da će ostati solo autobusi.
Veoma uske ulice, kao i postojanje 25P su razlozi zašto će verovatno ostati solo.
 
Vrh