Šta je novo?

Privatni prevoznici

Više ljudi je potvrdilo da je ovo tačno, e sad ima još malo vremena do 26.8. pa da vidimo da li će ipak Lekon i Bamiron uleteti u neku kombinaciju, ili je ovo definitivno kraj za njih. Ja sam sa poteza 300 i više nego zadovoljan, ali ne bih voleo da sam u koži ovih sa poteza 400 i linije 48.
I ja sam zadovoljan. Saga je odličan prevoznik, ali svakako 307 dobija najbolja vozila. Conecti će biti preporod naspram Higera, naravno pod uslovom da bude ovako.
Potez 400 ima najzahtevniji teren, pa mislim da su im zato uvalili ovo što jesu. 48 katastrofa, ne znam šta drugo reći.
Pada mi na pamet izmeštanje autobuske na Novi Beograd, pa shodno tome nije isključeno uvođenje novih linija koje bi mogle da budu dodeljene Bamironu i Lekonu.
 
Мислим да је списак чиста дечија лупетачина. Тај "форум" за боље и није. Стрела неће на градске линије.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Brzo ce se desiti ova rotacija linija pa ces se uveriti da je ovo 100% tacno, ne brini oko toga.
 
Minibus 34 i Strela. Ako je to tačno, mogu misliti na šta će to da liči.

Uzgred videh pre neki dan troosovinca Solarisa na 860, ali nisam uspeo da ga fotografišem, pošto je odlazio iz stanice dok sam izlazio iz autobusa koji je bio iza.​
 
Sve linije koje prolaze kroz Bulevar Oslobođenja su upropašćene i moraću da ih izbegavam. Jedina svetla tačka B&B Linea, nisam se tome nadao, biće jedini normalni na Voždovcu.

Meni je R(Akia) užasan autobus, oni na 50 su stari 2-3 godine, a već zveckaju, ali ne samo to.
Ona je nastala u Iranu, radi se o ekstremističkoj državi o kojoj imam negativan stav, jer podržavaju nekoliko ekstremističkih grupa poput Hizballaha itd.. Takođe u državi su ugrožena ljudska i ženska prava.
Smatram da je sramotno da Beograd uopšte ima ikakve veze sa njihovom privredom (znam da su se prebacili u Tursku, ali to ne menja stvari), toliko o patriotizmu Doktora Šapića, ne želim da moje ruke budu krvave.
Pre ću ići pešaka nego da se vozim frekventno njihovim autobusima.

Ne stoji za džaba na Horgošu oznaka da je Srbija zemlja "Trećeg sveta", ja se često osetim tako.
 
Poslednja izmena:
Бар ће ГСП бити на 74 који ће надам се бити редовнији него приватни превозници сада.
Teško. Predugačka je trasa. Od kako je linija produžena od Omladinskog stadiona do Mirijeva, tako je postala nepouzdana.​
 
Zvanicno:
Banbus - 26L, 66, 50, 51, 54, 3I0
Barbados -308, 521
BB Linea - 64,33
Beobus City - 312, 505, 46, 47, 55, 405, 504
CLC Group - 511, 501, 507, 70, 91, 92, 94, 534, 551, 553
Curdić - 20, 79
Dumeco - 42, 46, 53, 502, 503, 512, 531, 532, 533
Knežević -55, 89
LDM Group - 405L, 406, 406L, 407L, 409, 25P, 401, 402, 404, 407, 408
Lui Travel - 48
MM Trans -39, 49
MT Tours -49
Niš Express - 56, 56L
Presto - 46, 47, 55, 403, 405, 505
Saga Trans - 305, 306, 309, 311
Trans Jug - 309L, 25P, 30, 302, 303, 304, 306 Transprodukt - 506, 513, 522, 49, 57, 59
ASP Strela - 52, 88, 34, 307

Iz gradskog prevoza se zvanično isključuju Unacop, Lekon, Košava i Bamiron
 
Zvanicno:
Banbus - 26L, 66, 50, 51, 54, 3I0
Barbados -308, 521
BB Linea - 64,33
Beobus City - 312, 505, 46, 47, 55, 405, 504
CLC Group - 511, 501, 507, 70, 91, 92, 94, 534, 551, 553
Curdić - 20, 79
Dumeco - 42, 46, 53, 502, 503, 512, 531, 532, 533
Knežević -55, 89
LDM Group - 405L, 406, 406L, 407L, 409, 25P, 401, 402, 404, 407, 408
Lui Travel - 48
MM Trans -39, 49
MT Tours -49
Niš Express - 56, 56L
Presto - 46, 47, 55, 403, 405, 505
Saga Trans - 305, 306, 309, 311
Trans Jug - 309L, 25P, 30, 302, 303, 304, 306 Transprodukt - 506, 513, 522, 49, 57, 59
ASP Strela - 52, 88, 34, 307

Iz gradskog prevoza se zvanično isključuju Unacop, Lekon, Košava i Bamiron
Нико није приметио искључење Тамнаве транс колико је очајна.😂😂
 
Evo ovde piše sve. Prevoznik, broj solo / zglobnih vozila i ukupan broj vozila na liniji.
324b3f6b4cd1af5ca37876fb09b1234f.jpg
bb7af80abf8fc9de771de0654cfad693.jpg
128822c59f69665d7a559ab7bb94de7b.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
izvor je uvid u ugovor u kom jasno stoji ko koju liniju uzima. Ovo je završena stvar, juče je osnovan novi konzorcijum koji će se prijaviti na tenderu.
KARTEL je ispravan termin. Ovo je kartelsko udruživanje.
Prema Krivičnom zakoniku ("Sl. glasnik RS", br. 85/2005, 88/2005 - ispr., 107/2005 - ispr., 72/2009, 111/2009, 121/2012, 104/2013, 108/2014, 94/2016 i 35/2019), učesnik koji zaključi zabranjen restriktivni sporazum, a kojim se određuju cene, ograničava proizvodnja ili prodaja, odnosno pravi podela tržišta, može biti kažnjen zatvorom od šest meseci do pet godina - objašnjavaju u Komisiji za zaštitu konkurencije. - Onaj učesnik u restriktivnom sporazumu, koji ispunjava uslove za oslobađanje od obaveze utvrđenom merom zaštite konkurencije, u smislu Zakona o zaštiti konkurencije, može se osloboditi kazne.
 
Jutros na gazeli videh 2 nova zglobna bmc sa celofanima na sedištima, odoše ka Zemunu.
 
Dakle 52,56 i 88 ukupno zajedno će imati 54 zglobna autobusa i to privatna...dakle sada nije problem nabaviti zglobna vozila kad su u pitanju privatnici....zanimljivo....onda bi bilo realno da veći deo GSP autobusa koji su radili na ovim linijama završi na 37 i 74....mada mislim da bi 26 mogla da dobije odredjen broj zglobova,jeste tesno i usko,ali nekad će morati da dodje i do nekog iskakanja....bilo bi lepo da nam se stavi na uvid i dokument koliko autobusa ide na GSP linije i u kom odnosu....kad već znamo sad za privatnike....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Evo ovde piše sve. Prevoznik, broj solo / zglobnih vozila i ukupan broj vozila na liniji.
324b3f6b4cd1af5ca37876fb09b1234f.jpg
bb7af80abf8fc9de771de0654cfad693.jpg
128822c59f69665d7a559ab7bb94de7b.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Po meni treba da se napravi kruzni tok na raskrsnici Ustanicke i Bulevara da bi linija 50 mogla tu da kruzi i da bude zglobna.Ovo zaista na toj liniji solo ja nzm kako je i pre dok je Gsp bio,mogao da dopusti
 
Više puta ponovljeno da teren na trasi linije 50 ne dozvoljava da na liniji saobraćaju redovno zglobovi.
 
50-ica ima onaj prevoj u Braće Jerkovića, a 26 nema šanse za niskopodni pušer. Ne vredi kukati tu. Ja i dalje ne mogu da verujem da su 56 dali Niš ekspresu, i da se realno veliki prevoznik dovlači u Beograd samo zbog jedne linije, mada značajne i solidno velike doduše. Jeza me hvata, mada nju od svih linija u mom krugu i najmanje koristim. Možda Niš ekspres i bude dobar, al je svo to na kraju ipak težak apsurd. No, dobro smo prošli mi sa Labudovog i Petlovog, mislim i Vidikovca i okoline. TP na 59 super, Dumeco uzima 42 hvala bogu, kao i 502, Knežević na 89, Dumeco opet na 53 što je dosta dobro. Ono čudo od Banbusa da ne gledam više, a vala i Trans-jug je realno đubre od prevoznika. Žao mi je i 50-ice, kao i poteza 400. Mi, sem 56-ice, stvarno nismo loše prošli, a možda i sa 56 bude sve ok na kraju, al GSP nije zaslužio da je izgubi kako god. Sad šta je tu je.
 
Vrh