Busloverbk
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 461
- Pohvaljen
- 425
I ja tako mislimPa 25 se vraća u gsp, ali velike su šanse da će ostati solo autobusi.
Veoma uske ulice, kao i postojanje 25P su razlozi zašto će verovatno ostati solo.
I ja tako mislimPa 25 se vraća u gsp, ali velike su šanse da će ostati solo autobusi.
Veoma uske ulice, kao i postojanje 25P su razlozi zašto će verovatno ostati solo.
Mogao bi, ali samo preko Slavije bez problema. Takođe mogle bi da se koriguju obe linije na taj način da 25 koja kao zglobna ne bi mogla do Kumodraža preuzme deo 25P u Mirijevu, a da se solo 25P koja hvata Kumodraž bude skraćena do Karaburme II.inače, jel bi mogao zglob na 25? nisam u toku, a to je sad vrv gsp čim je nema u spisku, tako da eto, da pitam.
Oduzimanje gradskih linija od GSP-a, starosna granica namenjena da unisti sve ono sto je prosla vlast kupila, kupovina nekvalitetnih i sumnjivih autobusa (osim otokara) i tramvaja iz Turske i sve po svojoj lopovskoj bratiji. Takodje i Pakistanci i ostali Azijati koji ne znaju trase, jezik nit znaju da pravilno voze pa ce masovno voziti ljude na najznacajnijim i najprometnijim linijama. Ne unistava samo privatizacija, nego sve ovo plus dodatni faktori koje nisam naveo jer ovo vec dovoljno boli. Cak sumnjam da ni trole ni tramvaji nece izdrzati do expa 2027 jer ce i to verovatno biti predato lesinarskim kursadzijama.Da li vi razumete da je GSP praktično privatizovan i da će nas voziti vozači uvezeni na vagone iz dalekoazijske zemalja u kojoj se vozi suprotnom stranom?
Priče o tome da li je zglob na 25 su po meni nebitne.
Sve ovo rade vozači Gsp-a više decenija, pa nikom ništa. Milion ovakvih situacija sam imao sa Gsp-om na potezu 300, naročito to da krecu po 7-8 minuta ranije iz Vince kad im je poslednji polazak u smeni. Ovo su sve smešne stvari i najveći problem kod vozača Strele i generalno privatnika je neznanje i neiskustvo i po tome ne mogu da se porede sa vozacima Gsp-a koji voze više decenija na određenim linijama i polascima koje će sada uzeti privatnici. Moj potez je toliko uništen i osakaćen u Gsp-u i to od 1.1.2016. od kad ga je kompletno preuzeo Gsp, pa sve do dana danasnjeg, da jedva čekam dan kad će moju liniju preuzeti Strela. Prevoz na 307 je bio neuporedivo bolji i redovniji kada je pola linije držala Saga Trans, a pola Gsp, a onda kad je preuzeo Gsp, tu je počeo totalni raspad, preskakanje i ukidanje polazaka, da smo dosli do toga da je interval u sred radnog dana skoro 20 minuta, a nekada je bio 10-11 minuta.Pogledajte prilog 207680
Pogledajte prilog 207684
Pogledajte prilog 207681
Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
Ima vremena do 26.8. kad se podnose ponude, ali koliko sam ja čuo, sve nove linije će u budućnosti preuzimati iskljucivo Gsp, zbog ovog gubitka linija i viska vozača. Može Bamiron ove buseve da vrati lizing kući i da ih onda kupi neki drugi privatnik.Ne verujem, ako nisu u konzorcijumu neće oni raditi ništa.
Moguće je da Strela ima neki plan za 307. Čak mi pada na pamet i potencijalno produžavanje s Ustaničke. Jedina je trocifrena linija koju su preuzeli sa ovog tendera i pored gomile neuporedivo lakših za rad. 307 veze s njihovim terenom nema, zapravo i jedina linija koju će održavati u celom jugoistočnom delu gradu. Ne štima mi baš da se Trans-jug i Saga dogovore oko celog poteza 300, a baš im nešto 307 ne odgovara, pa se tu od svih prevoznika smiluje Strela da je preuzme. To svakako nije politika po kojoj Strela posluje.Sve ovo rade vozači Gsp-a više decenija, pa nikom ništa. Milion ovakvih situacija sam imao sa Gsp-om na potezu 300, naročito to da krecu po 7-8 minuta ranije iz Vince kad im je poslednji polazak u smeni. Ovo su sve smešne stvari i najveći problem kod vozača Strele i generalno privatnika je neznanje i neiskustvo i po tome ne mogu da se porede sa vozacima Gsp-a koji voze više decenija na određenim linijama i polascima koje će sada uzeti privatnici. Moj potez je toliko uništen i osakaćen u Gsp-u i to od 1.1.2016. od kad ga je kompletno preuzeo Gsp, pa sve do dana danasnjeg, da jedva čekam dan kad će moju liniju preuzeti Strela. Prevoz na 307 je bio neuporedivo bolji i redovniji kada je pola linije držala Saga Trans, a pola Gsp, a onda kad je preuzeo Gsp, tu je počeo totalni raspad, preskakanje i ukidanje polazaka, da smo dosli do toga da je interval u sred radnog dana skoro 20 minuta, a nekada je bio 10-11 minuta.
Ne verujem da može biti ista loše, a prvo što mi je bilo čudno je to što je od svih linija poteza 300 samo 307 pojačana, sa 6 vozila radnim danom ( jedna šihta), na 7 smenaca radnim danom i 5 smenaca vikendom, umesto 3 do sada. Tako da je vrlo moguće da je Strela odabrala još tad kad se gledalo koliko će vozila ići na koju liniju. Nadam se da će Strela izgurati asfaltiranje Miloša Obrenovića koja je u dosta lošem stanju i da će to biti jedna od dobrih stvari koju ćemo dobiti. Jedino sam sumnjičav za vozače i nadam se da će voziti samo naši zbog Miloša Obrenovića koja je dosta uska ulica, a sada će se zbog pojačanja linije tu autobusi češće susretati nego sto je to do sada bio slučaj.Moguće je da Strela ima neki plan za 307. Čak mi pada na pamet i potencijalno produžavanje s Ustaničke. Jedina je trocifrena linija koju su preuzeli sa ovog tendera i pored gomile neuporedivo lakših za rad. 307 veze s njihovim terenom nema, zapravo i jedina linija koju će održavati u celom jugoistočnom delu gradu. Ne štima mi baš da se Trans-jug i Saga dogovore oko celog poteza 300, a baš im nešto 307 ne odgovara, pa se tu od svih prevoznika smiluje Strela da je preuzme. To svakako nije politika po kojoj Strela posluje.
Ne kažem da je loše što je Strela uzela 307, zapravo mislim da će 307 imati najbolja vozila na potezu 300, ali sam siguran da se nešto iza toga krije. Šta god da je u pitanju, samo se nadam da nije ništa loše po tu liniju.
Ovo sve moraš prijaviti na mail adresu info@bgprevoz.rsPogledajte prilog 207680
Pogledajte prilog 207684
Pogledajte prilog 207681
Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
Нема од тога ништа. Писао сам им на мејл везано за један проблем, никад нису одговорили.Ovo sve moraš prijaviti na mail adresu info@bgprevoz.rs
Jedino tako će predmet biti zaveden i dobićeš odgovor u zakonskom roku. Za prijave u aplikaciji, neće odgovoriti, to su šarene laže. Samo sekretarijat.
Strela ima Mercedese Conecto i Cobre, Trans Jug ima Otokare i Cobre, a Saga Cobre, a za Barbados ćemo videti šta će nabaviti za 308, imaju 3 Maza 2017 koje mogu da ostave i treba im još 5 novih vozila. Najbolje od svega je što neće biti Akia i Bmc na potezu 300.Oni veoma probrano biraju svaku liniju i ne uzimaju ništa jer neko drugi to nije hteo, tako da su se na 307 sigurno još pre nekog vremena nameračili i s nekim razlogom, a uskoro ćemo videti i epilog toga.
Ceo potez je svakako prošao znatno bolje od očekivanog.