Ništa od izbacivanja nekih privatnika izgleda. Sad i informacija da Lui popunjava svoju garažu ili plac, šta god, i to Akiama i beše BMC. Šta će biti za par godina sa svim tim silnim "Turcima". Sad na početku kad krenu da rade i bože pomozi. I ti turski autobusi su podnošljivi, mislim svi, dok su novi prvih nekoliko godina, al kad Akiee i slična bratija počnu da popuštaju, pogotovo kod ovih "brižnih" prevoznika, uhvati me jeza na pomisao na šta će prevoz ličiti za pet godina otprilike. Koliko se ispravnost, higijena, pa na kraju i estetika uopšte kod svih prevoznika kontroliše, već gledamo decenijama unazad. A na kraju da se ne lažemo, realno je da 85% ljudi, pa verovatno i više, apsolutno ne zna ništa o dešavanjima u javnom prevozu, a još manje znaju u čemu se voze. Teško da će ogromna većina korisnika praviti razliku između MAN-a Lion's city i BMC-a Procity. Možda će tu i tamo pasti neki komentar, al opet većini to neće u krajnjoj liniji ni biti bitno, sem da te autobuse ne čekaju previše. Vlast to sve vrlo dobro zna. Zato im prevođene celokupnog voznog parka i gradskog prevoznika, i ovih sa sumnjivim privatnim kapitalom na autobuse turske proizvodnje, prolazi glatko i elegantno. U te "Turke" realno spada i Conecto, iako zvezda malo ulepšava poreklo, al ga i ne sakriva baš. Uz ovo malo izuzetaka što imamo na ulicama, pa i uz najavu nešto malo Citara, "Turci" će nam ipak činiti 99% vozila javnog prevoza. Tužno je to za nas entuzujaste. Al kažem, kako smo u manjini, ne vidim da će se tu nešto promeniti u skorije vreme. Ostaje nam da češće putujemo, ne bi li bar malo odmorali oči i mozak od turskih lepotana