Transjug se dosta popravio dolaskom otokara. Šta fali prestu i beobusu na 47?
Pa sigurno da je takva raspodela.Pogledajte prilog 207559Ovo trenutno kruži netom. Po ovome, potez 300 uopšte nije loše prošao, pogotovo 307 koju navodno celu preuzima Strela. 56 nek je Bog u pomoći na šta će ličiti s Niš Ekspresom.
Kakvo je vaše mišljenje? Mislite li da je ova konačna raspodela?
Beobus ima najbolje Akie, nisu tako loši, Presto takođe, a i za njih se ne zna šta će nabaviti od novih vozila. Svakako da je bilo bolje sa Lekonom i Cobrama koje su im bile top. Očekujem da neko otkupi njihove autobuse, kao i Veljine ako ne dobiju ništa od linija.Beobus katastrofa, Presto ima dobro održavanje, al opet Rakije.
U stvari skoro cela 47 postaje sa Rakijama, to je užas.
Slažem se. Ništa ne lupa niti trese.Beobus ima najbolje Akie
I 53 je ekstra prošla sa Dumekom. Ne znam s čim će Šit ekspres da održava 56, ali nadam se da će biti ok. 48 s ovim debilima nemam komentar.403 i 405 su ok prošle. 42 će se preporoditi, alo zato RIP 48. A potez 500 full Dumeco.
možda neku Temsu Avenue.a i realno ne vidim šta bi drugo oni mogli uopšte da uzmu.
Onda užas. Strela će (nadam se) Konekta na 88. A 48 koja je jedna od najopterećenijih u gradu da održava jedan od Top 5 najgorih prevoznika.Niš Ekspres je uzeo BMC po pričama vozača iz te firme, a i realno ne vidim šta bi drugo oni mogli uopšte da uzmu.
Pre će zglobne citare metnuti na 88 koji treba da stignu.Onda užas. Strela će (nadam se) Konekta na 88. A 48 koja je jedna od najopterećenijih u gradu da održava jedan od Top 5 najgorih prevoznika.
Ovo mi je prvo palo na pamet ako Strela preuzme 88Pre će zglobne citare metnuti na 88 koji treba da stignu.
ТП је одличан превозник. Возила чиста и уредна. Мазови из 2016. су запуштени доста што је логично јер им се ближи крај. Много воле да буџе што подржавам. Возачи су скроз ок и тачни су у секунд, барем на 59 и 504. Отокари па и Ракије су у одличном стању. Једина мана су 2 сајамска е-Кента која више проведу на ОМВ-у на Ибарској него на 59.Kakva su vam iskustva sa transproduktom? Bar onima koji se trenutno voze na njihovim linijama? Video sam da imaju par dobrih e otokara... ali čisto sumnjam da će dati išta od toga na liniju 57, verovatno neke akie...
Kakva su vam iskustva sa transproduktom? Bar onima koji se trenutno voze na njihovim linijama? Video sam da imaju par dobrih e otokara... ali čisto sumnjam da će dati išta od toga na liniju 57, verovatno neke akie...
Više ljudi je potvrdilo da je ovo tačno, e sad ima još malo vremena do 26.8. pa da vidimo da li će ipak Lekon i Bamiron uleteti u neku kombinaciju, ili je ovo definitivno kraj za njih. Ja sam sa poteza 300 i više nego zadovoljan, ali ne bih voleo da sam u koži ovih sa poteza 400 i linije 48.Da naglasim da sam ovu info danas našao i podelio čisto da vidim mišljenja ljudi jer deluje zanimljivo. Da ne bude da širim dezinformacije, pa moram da naglasim.
Neka raspodela mi je ovde sasvim logična (npr. Saga na potezu 300 i C&LC na 511 gde već rade). Nešto mi nema smisla, poput Strele na 52 i 88 jer sada ni za potez 700 nemaju dovoljno zglobova, a tek ih čeka preuzimanje poteza 100. Da se podsetimo da će 88 morati skroz zglobna da bude, a 52 polovično. Ako je tačno, svakako daleko bolje nego C&LC ili Niš Ekspres. 307 pravo iznenađenje, mada ako se uzme u obzir da je 90% trase ravničarsko, koliko-toliko pije vodu.
Za LDM se već pričalo da oni dobijaju potez 400.
Za Bamiron niko nema 100% proverenu informaciju, tako da je još nejasno šta će biti s njima. To i dalje ostaje na pričama.
Niš Ekspres ako dobije samo 56 i 56L, to znači da će preko 90% voznog parka biti zglobno.
Sve u svemu, ostaje da vidimo šta će se još dešavati. Ovo je neka da kažemo prva info, a dal će tako biti, ovo malo vremena će pokazati.
RIp i 49 sa m&m-om katastrofa su bar ce biti 2 busa od transprodukta i 1 od m.t prevoza šteta sto nije knezevic uzeo celu.51 bane šteta sto nije samo transjug ali oni ce deliti 55 sa knezevicemZar linije ne smeju da se dele? Otkud sada ovo?
Mislim ako nam zapadne B&B Linea na 33 srećan sam, 47 & 48 RIP, isto i 401 & 402