Šta je novo?

Privatni prevoznici

A i ne može zbog novouvedenih zona za raspoređivanje linija, pošto da ide do Trga republike ili Studentskog trga prolazila bi kroz zonu 1 što zahteva da GSP drži liniju
 
Strela na 72? Znači oslobođena tri solaća za 17-icu.
 
IMG_2466.jpeg
 
Bukvalno sanjam dan kada će makar jedan od ovih prevoznika (pa makar to bio i mučeni CL&C) imati ove MAN-ove u većem delu voznog parka. Pretpostavljam da ne bi trebalo da uzmu više od 20ak ovakvih MAN-ova da oni postanu "vidljivi" u gradu, to jeste na nekoliko linija na koje bi ih stavili.

Na primer 20 ovakvih MAN-ova i 20 Scania Citywide solaći. Pa nek ostali im budu BMC šklopocije, ponovo bi MAN i Skanije bili vidljivi.
 
Danas su na 74 bila dva bamironova vozila; conecto 2032 i cobra 2037. Nažalost samo vikendom. Samo se pitam umesto kog preoznika.
 
Umesto Košave koja je potpuno pukla kao firma, nemaju vozače pa su izgubili dosta polazaka
 
Teško slepačenje. I mene iritira kad tek što malo krene sunce da zalazi, napolju i dalje 30C, eventualno 29C, a vozači pametni gase klimu. Rade to i vozači sa 56-ice isto. Prozori zatvoreni dugo dok narod shvati da klima više ne radi, a ja odmah na sledećoj napolje. Nema šanse da trpim to. Izađeš iz stana kao gospodin, i napolju ne bude uopšte loše, a iz prevoza izađem i to potpuno bezveze samo zato što je neko kr****, kao st***. I na famoznih 25C u autobusu je barem 30C sa sve prozorima, mislim ako se otvore svi što nije uvek slučaj. Elektro otvorivi lufteri su tek priča za sebe. Ručno ih ne možeš otvoriti naravno, a retko se vozači sete da to urade, pod uslovom da su uopšte ispravni. Problem dva do tri meseca godišnje da klime prave malo veći trošak. Javni prevoz nije baš taksi, al ne moramo ni izlaziti iz tih autobusa baš kao da smo radili negde na građevini.
 
Teško slepačenje. I mene iritira kad tek što malo krene sunce da zalazi, napolju i dalje 30C, eventualno 29C, a vozači pametni gase klimu. Rade to i vozači sa 56-ice isto. Prozori zatvoreni dugo dok narod shvati da klima više ne radi, a ja odmah na sledećoj napolje. Nema šanse da trpim to. Izađeš iz stana kao gospodin, i napolju ne bude uopšte loše, a iz prevoza izađem i to potpuno bezveze samo zato što je neko kr****, kao st***. I na famoznih 25C u autobusu je barem 30C sa sve prozorima, mislim ako se otvore svi što nije uvek slučaj. Elektro otvorivi lufteri su tek priča za sebe. Ručno ih ne možeš otvoriti naravno, a retko se vozači sete da to urade, pod uslovom da su uopšte ispravni. Problem dva do tri meseca godišnje da klime prave malo veći trošak. Javni prevoz nije baš taksi, al ne moramo ni izlaziti iz tih autobusa baš kao da smo radili negde na građevini.
Treba menjati pravilnik i spustiti granicu za paljenje klime jer više nema autobusa sa 10 velikih kliznih prozora koje možeš uvek da otvoriš, ovi mali prozori na kip ne znace skoro pa ništa i još ih ima tek nekoliko u autobusu. Nekad sam lagano podnosio 30+ stepeni u starom Conectu, a sad je u novim autobusima nepodnošljivo na 25 stepeni ako klima ne radi.
 
Na potezu 700 izgleda dosla naredba da se gase klime. Cim malo padne mrak sve pogase. Prozori ne mogu da se otvore bez onog kljuca. Pakao.
Iz prve ruke ti kažem da nema nikakve naredbe. To je vozačev lični izbor, hoće li uveče gasiti klimu ili ne. U Batajnici sam pre 3-4 dana promenio 3 Conecta i svaki je hladio.
 
Dovoljno love ima Strela i ne moraju bas toliko da se slepače i gase klime, plus im je to loše za imidž firme i sigurno to ne rade.
 
Vrh