Ne da se ne gasi, nego će biti nosilac posla u narednom tenderu i verovatno će se konzorcijum zvati po njima. Priča se da hoće 408-icu koja im se isplati, videćemo da li i još neke linije sa 400 koje je Bamiron odbio. Vrlo moguće da će C&LC poceti sa radom na linijama već odmah po potpisivanju ugovora, jer im vozila uveliko stižu, vrlo moguće da će potez 400 biti jedan od prvih koji će preuzeti privatnici, pošto su stigli Bmc za Nišexpress koje isto verovatno hoće da stave na potez 400.Pa gde c&lc na potez 400. Videli smo kako 511 funkcionise.A zar se taj privatnik ne gasi? Posto cujem da potez 500 raskida ugovor pa ide kod drugog privatnika
Piše sve u onim tabelama koje sam izvukao i u pdf dokumentu. Prelistaj par strana unazad da se podsetiš šta si već video.I dal linije 38 i 38L uzima privatnik
Nek preuzmu linije 23, 95 i sl. kada im je već do kilometraže.Neko će morati, pošto je na tenderu.
Dogovoriće se oni već, para je para bezveze da se baci.
Pa to se čuva za StreluNek preuzmu linije 23, 95 i sl. kada im je već do kilometraže.