Šta je novo?

Privatni prevoznici

612 još nije preuzela strela, možda će je preuzeti kasnije u paketu kada krenu na potez 100, na 45 i još neke.
 
Ne verujem, viđeni su kako obučavaju strane vozače na okretnici u Galenici, verujem da će u narednim danima da je uzmu, možda već sutra.
 
C&LC je već nekoliko puta viđen na potezu 400 sa svojim vozilama, možda je neka obuka ili test vožnje.
 
Inače, verovatno rade obuke na linijama poteza 400 koje su probali da uvale Bamironu, a ovi odbili.
 
Pa gde c&lc na potez 400. Videli smo kako 511 funkcionise.A zar se taj privatnik ne gasi? Posto cujem da potez 500 raskida ugovor pa ide kod drugog privatnika
 
Pa gde c&lc na potez 400. Videli smo kako 511 funkcionise.A zar se taj privatnik ne gasi? Posto cujem da potez 500 raskida ugovor pa ide kod drugog privatnika
Ne da se ne gasi, nego će biti nosilac posla u narednom tenderu i verovatno će se konzorcijum zvati po njima. Priča se da hoće 408-icu koja im se isplati, videćemo da li i još neke linije sa 400 koje je Bamiron odbio. Vrlo moguće da će C&LC poceti sa radom na linijama već odmah po potpisivanju ugovora, jer im vozila uveliko stižu, vrlo moguće da će potez 400 biti jedan od prvih koji će preuzeti privatnici, pošto su stigli Bmc za Nišexpress koje isto verovatno hoće da stave na potez 400.
 
U redu.Hvala na informaciji.A za potez 300?Jel se zna za njih nesto?I dal linije 38 i 38L uzima privatnik?da li ce privatnik uzimati lastine potez 300,400,500?
 
Неће јер нису на тендеру. Документ је негде овде на форуму па можеш погледати тамо.

Потез 300 јесте на тендеру од 302 до 313.
 
Zašto se insistira na tome da privatnik preuzme potez 400 ako već niko neće?
 
I 401 & 402 su dobre linije, možda nije neka kilometraža, ali lako ih je držati.
Terminus Slavija je blizu dosta prevoznicima, Beli Potok i Pinosava nisu baš toliko daleko, put u odličnom stanju od Slavije do Banjice, a od Banjice do obilaznice isto OK, znači nema lomljenja vozila toliko.
Jedini problem u povratku iz pravca Banjice kružni tok Autokomanda, ispada se malo iz turaže, ali to je to od komplikacija.

Realno, ladovina linije.
 
Kad smo kod C&LC-a, nedavno sam jednog zglobnog MAZ-a sa 511 video kako prazan ide Smederevcem, a kasnije je bio parkiran kod Eco pumpe, tačnije na stajalištu Pirandelova na izlazu iz MML-a. Dal je bio neki organizovan prevoz ili nešto slično, ne znam, uglavnom da me je baš iznenadilo da ga vidim toliko daleko od garaže i trase 511.
 
Fun fact 95ca trenutno prevozi više putnika (86,000) nego buduća predviđena metro linija 1 (80,000)
Grad će privatnicima na npr. 56 plaćati značajnije više po kilometru nego GSP-u na 95.

To je sve što treba da znate o odnosu Grada prema GSP-u.
 
72 sad Strela

IMG_2406.jpeg
 
Vrh