Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ovo se rešava tako što se stane ispred autobusa i pozove saobraćajna policija. Kršenje odredbe u linijskom prevozu što je kažnjivo.

Prijave na Šapić + ne otvaraju i ne rešavaju.
Već u glavi imam ostale putnike:

ajde bre skloni se da idemo.
pusti ga, šta ti smeta
ajde majmune skloni se da prodje
 
Fali i recimo:

Ajde bre čoveče, bolje da stanemo pet minuta, nego da ostanemo bez goriva na pola puta.

Stvarno za nepoverovati čemu prisustvujemo, bukvalno sprdačina sa narodom. Samo mi nije jasno jel su vozila sa neodgovarajućim rezervoarima, pa nemaju kapacitet da izguraju smenu, ili su samo bahati.
 
Квазихибрид без дисплеја братијске фирме 70261 на потезу 700. Сликано крш камером телефона Poco X3 Pro.
702611.jpg
 
Tačno se ide na to da okosnica gradskog prevoza bude njihova rođačko-burazerska šema, sutra kad padne vlast, oni ostaju na rukovodećim pozicijama u gradu, šanse nema da će ih neko proterati.

Između ostalog, zato i hoće da unište GSP, nema u njemu dugoročne love, jer čim se promeni garnitura, lako se smeni kompletno rukovodstvo GSP-a, al sutra malo ćeš smeniti konzorcijum privatnih prevoznika. Čak i ako se odlučiš za to, eto njima love od penala za raskid ugovora.
 
Ako sam dobro video u SDT je stiglo još novih Otokara za privatnike, od toga i CNG verzija sa potpuno novim dizajnom. To znači da će i GSP dobiti njihove buseve sa novim dizajnom, kako smo ranije predpostavili.
 
Interesantno je da su dozvolili dvovratne autobuse i na potezima 100, 700, 72, 73, 45 i ostalim linijama iz tog ugovora, kao da svesno žele ljudima da unište prevoz.
 
Interesantno je da su dozvolili dvovratne autobuse i na potezima 100, 700, 72, 73, 45 i ostalim linijama iz tog ugovora, kao da svesno žele ljudima da unište prevoz.
Pa nije da dvovratni autobusi uništavaju prevoz, posebno na dužim linijama. 45 i 73 jesu diskutabilni doduše. 600 sa slike je sasvim okej sa dvoje vrata.
 
Da li neko zna sa kojim busevima ce Nis Ekspres voziti u BG? U Nisu sam u par navrata video neke stare Citare, ali nisam siguran da li je to Nis Ekspres ili neki drugi prevoznik.
 
BMC i nešto manje Otokara će uglavnom biti zastupljeni kod svih prevoznika u Beogradu koji nabavljaju nova vozila. Izuzetak je Strela, a ovo ostalo mahom standardni turski krš. Ako si u prolazu kod Mašinoprometa, tamo već ima gomile turskog smeća za privatnike. Otokari koliko-toliko valjaju, a BMC više nemam snage da komentarišem.
 
Vrh