Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jos jedna stvar mi je upravo pala na pamet a koja uopste nije ocigledna na prvu loptu.

Na linijama koje je planirano da preusme Strela od GSPa voze mahom zglobni Ik-218M koji su BITNO VECI autobusi od MB Conecta G! Ikar, recimo, ima cak 10 (deset!) sedista vise od Mecke a oba su zglobna autobusa!! Sad uzmimo u obzir da taki busevi voze na duuugackim linijama poput 73 i 706 gde se mahom dugo sedi, a menjaju ih bitno manji autobusi... Uz redukcije imamo guzve u najavi...

Ovo sve kazem u kontekstu potpuno idiotskog pravila o starosti autobusa, pravila koja u fizickom smislu ne poznaje nikakvu razliku osim one solo/zglob i niskopodni/visokopodni... A koliko sedista, kakve ostale karakteristike... koga boli uvo.... Pazite 10 sedista razlike nije malo (kvalitet u ovom kontekstu potpuno stavljam u stranu()!
 
Kako znam ik218m i Conecto G (makar strelini) su oba iste dužine (18,75m), a ne verujem da se broj sedišta puno razlikuje.

Edit: Broj sedišta u conectu zaista jeste manji, ali to je čak prednost jer ima više mesta za stajanje.
 
Poslednja izmena:
Na N1 pre neki dan intervuisali ljude u Rakovici po pitanju nezavršetka Bulevara patrijarha Pavla, na šta su ovi većinom odgovorili kako imaju razumevanja jer je bilo važnijih i hitnijih stvari koje su morale da se srede u gradu.​
 
Kako znam ik218m i Conecto G (makar strelini) su oba iste dužine (18,75m), a ne verujem da se broj sedišta puno razlikuje.

Edit: Broj sedišta u conectu zaista jeste manji, ali to je čak prednost jer ima više mesta za stajanje.
Niisu isti, Ikar je bitno veci i po broju sedista i po povrsini za stajanje u m2, Conecto G je dugacak 18,12 m, ne postoji Conecto od 18,75m pistoji samo jedna verzija. Motor u Ikarbusu je postavljen drugacije sto daje vise prostora unutra.... Rezervoari su postavljeni drugacije, Conecto ima budze ispred 2. i 3. vrata koje jedu prostor.... U Conectu G je cak manje prostora (u m2 opet napominjem) i od Ik-218n a tek od Solarisa koji su slicne duzine.... Vrlo je tesan prolaz izmedu osovina....

Napominjem, ne govorim o kvalitetu, samo o fizickom dizajnu, a tu Conecto bas ne blista... BMC je prostraniji od Conecta a Solaris mu pravi malu decu... ;)

Kako god, treba da postoji jasan propis koliko sedista se trazi, koliko m2 pivrsine za stajanje itd.
 
Poslednja izmena:
Još jedan dokaz da IK i nije bio toliki bauk za neke stvari..
 
Nije bio za mnoge stvari.... Bio je sasvim korektan low cost bus sa dizajnom ispred mnogih danasnjih.... Ali nekome je bio interes da sredi domacu industriju da bismo uvozili turske kante.... Eto i Conecto se pravi u Turskoj.... Ok on mozda nije bas kanta ali jeste low cost bus, po svemu optimizovan za jeftinu proizvidnju i jeftino odrzavanje, zagledajte pazljivije resenja u enterijeru i bice vam jasno kako se stedelo (videcete recimo delove enterinera koji se mogu videti u Otokarovim busevima npr, ocigledno ih radi isti podizvodjac).

Citaro je druga prica, sa vrata znate da ste u visoj klasi.
 
Dalje, da budem posten, Iako zglobji Conekto unutra ima manje prostora od Ikara i Solarisa, ako gledamo Strelu solo Conecto i Kobre imaju VISE prostora od Higera koje ce menjati... Tako da dobicemo nesto manje zglobice ali nesto vece solace ;)
 
Na N1 pre neki dan intervuisali ljude u Rakovici po pitanju nezavršetka Bulevara patrijarha Pavla, na šta su ovi većinom odgovorili kako imaju razumevanja jer je bilo važnijih i hitnijih stvari koje su morale da se srede u gradu.​
Раковица а поготово Ресник је увек био за ове.
 
Nije bio za mnoge stvari.... Bio je sasvim korektan low cost bus sa dizajnom ispred mnogih danasnjih.... Ali nekome je bio interes da sredi domacu industriju da bismo uvozili turske kante.... Eto i Conecto se pravi u Turskoj.... Ok on mozda nije bas kanta ali jeste low cost bus, po svemu optimizovan za jeftinu proizvidnju i jeftino odrzavanje, zagledajte pazljivije resenja u enterijeru i bice vam jasno kako se stedelo (videcete recimo delove enterinera koji se mogu videti u Otokarovim busevima npr, ocigledno ih radi isti podizvodjac).

Citaro je druga prica, sa vrata znate da ste u visoj klasi.
Apsolutno tačno, sve je to lepo sa Strelom u odnosu na ostale, ali za toliki novac je sramota kupiti Conecto i Cobre, to su stipse u rangu ostalih privatnika koji kupe Akie umesto ostalih autobusa. Za toliki novac su morali da kupe Citaro koji čak nije ni mnogo skuplji u odnosu na Conecto, 300k za solo i 380 za zglob je cena koja je za Strelu sitnica.
 
Paaa.... mogli su... ali su kupili autobus koji se proizvodi u Turskoj (nebitno što je Mečka)... pa čitajte između redova...

Koliko autobusa je kupljeno u poslednjih nekoliko godina (nebitno kog prevoznika) a da nisu proizvedeni u Turskoj?
 
Poslednja izmena:
Kad bi samo neko promenio ono pravilo za solo da mora da ima troje vrata, zaista je sramota da takav autobus ne ostane u BGu, a posle neka nabave Citaro sa troje vrate. A ovi neka rader na linijima gde dvoje vrata nisu problem.
Imaju pravo za autobuse sa dvoje vrata jer potez 600 spada pod prigrad, ali je odavno u planu da ti busevi i Citaro idu za Kragujevac, ali izgleda da neće sve dok Strela ne prezime ceo Kragujevac.
 
Banbusova Temsa😂
IMG_7410.png
 
Vrh