Jos jedna stvar mi je upravo pala na pamet a koja uopste nije ocigledna na prvu loptu.
Na linijama koje je planirano da preusme Strela od GSPa voze mahom zglobni Ik-218M koji su BITNO VECI autobusi od MB Conecta G! Ikar, recimo, ima cak 10 (deset!) sedista vise od Mecke a oba su zglobna autobusa!! Sad uzmimo u obzir da taki busevi voze na duuugackim linijama poput 73 i 706 gde se mahom dugo sedi, a menjaju ih bitno manji autobusi... Uz redukcije imamo guzve u najavi...
Ovo sve kazem u kontekstu potpuno idiotskog pravila o starosti autobusa, pravila koja u fizickom smislu ne poznaje nikakvu razliku osim one solo/zglob i niskopodni/visokopodni... A koliko sedista, kakve ostale karakteristike... koga boli uvo.... Pazite 10 sedista razlike nije malo (kvalitet u ovom kontekstu potpuno stavljam u stranu()!
Na linijama koje je planirano da preusme Strela od GSPa voze mahom zglobni Ik-218M koji su BITNO VECI autobusi od MB Conecta G! Ikar, recimo, ima cak 10 (deset!) sedista vise od Mecke a oba su zglobna autobusa!! Sad uzmimo u obzir da taki busevi voze na duuugackim linijama poput 73 i 706 gde se mahom dugo sedi, a menjaju ih bitno manji autobusi... Uz redukcije imamo guzve u najavi...
Ovo sve kazem u kontekstu potpuno idiotskog pravila o starosti autobusa, pravila koja u fizickom smislu ne poznaje nikakvu razliku osim one solo/zglob i niskopodni/visokopodni... A koliko sedista, kakve ostale karakteristike... koga boli uvo.... Pazite 10 sedista razlike nije malo (kvalitet u ovom kontekstu potpuno stavljam u stranu()!