Šta je novo?

Privatni prevoznici

Na 50 smo videli Cobru samo jer je gazda kmečao da mu Liazi previše troše na 50, Cobre izgleda troše manje pa ih je zato ubacio.
 
Једна Е6 Кобра и остале Е5 кршеви. Наравно, зашто би ишта ново ишло на 50. Не знам зашто је Унакршу остала 50 кад му се не исплати.
 
Previše dobro da se ne bi podelilo ovde.

Screenshot_20240326_185903_Instagram.jpg



P.S. Neko je već objavio, ignorišite.
 
Рева - блокови би можда било још боље да се уведе.Рева има само 108 и ништа више.
 
Previše dobro da se ne bi podelilo ovde.

Pogledajte prilog 193733


P.S. Neko je već objavio, ignorišite.
Previše dobro i sa previše nepovezanosti. 45, 81, 81L i 613 su već kod privatnika, a čini mi se da je za 45 baš bilo priče da ju je Zemun tražio nazad nakon što predaju potez 700. Sve nove linije kreću iz Zemuna, a ni za jednu nije navedeno koji terminus je u pitanju (Gornji grad/Novi grad/Kej Oslobođenja). 72 mislim da bi bila predata sa 71, ali u paketu sa potezom 600.
 
Ако сам добро видео у документу, линије:
45, 72, 73, 81, 81Л, 96, 101, 102 (а, б, нисам знао ни да постоје), 104, 105, 105Л, 106, 107, 107ОС, 107а, 108, 109, 110, 111, 202, 612, 613, 700, 702, 703, 704, 705, 706, 706Е, 707, 708, 709, 711 прелазе из ГСП приватницима.
Уводе се и нове линије, 102П (Падинска скела-Прелив), 103 (Земун-Падинска), 112 (Земун-Рева).
У плану је да на линијама вози 169 возила, 5 минибуса, 130 соло и 34 зглобних аутобуса.
Kakva je ovo kompletna rekonfiguracija? I zar je neko pristao da uzme 612? A 45 i 81(L) su već među privatnicima
 
613 такође ради приватник,тачније раде Мобилитасови минибусеви.
 
Очигледно Стрела бира шта ће да вози, нема везе да ли је ГСП или Аривина групација.
 
Strela da uzme dvocifrene? To nije dobro, znači imamo 45 (ful gradska) koja se proglašava za prigradsku. Uzeće onda i ostale zemunske/NBG linije i mi ćemo biti proglašeni za predgrađe.
 
Радио је Шапић неку нову категоризацију линија у неке као 4 зоне.
 
Tako je, za potez 600 je smišljeno da bude prigradska da bi ga pokupili zajedno sa ostalim prigradskim linijama jer je tad bas isticao ugovor za prigradske linije. Inače sad ima smisla nabavka Strele od 120 Conecta i 60 Cobri, taman će to uklopiti za ove linije.
 
To zavisi samo od ugovora, linije obuhvaćene ovim ugovorom idalje ostaju u nadležnosti otpravnika GSP.
 
Da, samo zbog toga. Zanimljivo je to da je ovde za svaku liniju naveden broj vozila, a za potez 600 nije jer je to nebitno, samo je bitno da se izvrši broj polazaka koji je naveden po ugovoru, što znači da sami mogu da povećavaju pravac bez odobrenja sekretarijata i da vozilo prelazi sa linije na liniju, što ovde ne bi smelo.
 
I koje se na kraju vraćaju GSP-u? Nadam se 71, kad već 72 ode privatnicima? Samo LDM-a i Tamnave da se oslobodimo.
 
To ne znamo, nelogično je svakako da se sve linije koje nisu spomenute vrate u GSP. Pored ta dva i Knežević je baksuzan prevoznik, pored toga što redovan Isuzu često ispusti dušu, u njemu fale sedišta, a mogu zamisliti kakav će biti za koju godinu sa neodržavanjem Kneževića. Ipak, neredovnost polazaka je najveći problem na 71, jer se doslovno nijedan polazak u celom danu ne izvrši u predviđeno vreme, čak ima jedan ludak koji je redovno vozio P42714 ujutru (a sada ga nešto ne viđam, a i bus mu je na 26 par dana već) ima polazak u 6:50, a on krene u 6:43, dok je P41615 krenuo svega 6-7 minuta pre njega i onda bude rupa od 15-20 minuta.
 
Ma sve je katastrofa. I neredovnost i stanje autobusa. Mislim da taj i dalje vozi, samo je sad na drugom busu, redovno ide par minuta posle ovog ispred i tako celu smenu. Očigledno mu niko ne može ništa.
 
Ma sve je katastrofa. I neredovnost i stanje autobusa. Mislim da taj i dalje vozi, samo je sad na drugom busu, redovno ide par minuta posle ovog ispred i tako celu smenu. Očigledno mu niko ne može ništa.
Kako čujem najjači je vozač u firmi što ima logike jer stalno vozi najnovije buseve u firmi i kod njega se uvek obučavaju novi vozači. Prijavljivao sam ga za manijačku vožnju (prolazak na čisto crveno više puta u toku pravca, naglo kočenje, prekoračenje brzine i trkanje sa 45 i 601, cimanje vrata na stanicama tako da putnici ne stignu ni da uđu,...) dosta puta ali nijedna prijava nije rodila ploda.
 
Iskreno se nadam da će i 68 da se vrati GSP-u, jer ovo sa Tamnavom zaista više nema smisla. A imaće GSP dosta slobodnih solo autobusa, posebno Pogon "Novi Beograd".
 
Vrh