Šta je novo?

Privatni prevoznici

Kao neko ko se svaki dan vozi u tim autobusima smatram da imam pravo o ovome i govoriti. Pravi primer je 70155 sa 604, gde čak ni nema papira na vratima te retko ko pritiska tastere, a vozač samostalno otvara vrata na svakoj stanici. Situacija je ista i kod onih sa papirima na vratima, jer su vozači već navikli da pola putnika ne konstatuje te tastere, te čim vide nekoga na vratima staju na stanicu i otvaraju sva vrata.
Piranje je da li taster ima mogućnost otvaranja vrata, kao kod Mana, ili taster služi kao kod većine vozila, da najavi vozaču da ima izlaz. Pokušaj licno da testiraš taster kad vozač ne otvori neka vrata, sedi i čekaj da stane na stanicu, pa onda ustani i pritisni isti
 
Molim bilo koga da se pozabavi prevoznikom "Tamnava Trans" koja je postala nemoguća na 33.
Prvo šalju Liaze za kojima ostaju delovi, kondenzovani prozori, šipkama koje su pretnja po opšu bezbednost itd...

Drugo, danas je lik isekao nekoliko puta tramvaj u Vojvode Stepe, a onda je ladno kod stajališta Petrovačka izašao iz baštice i stao nasred puta da istrese putnike (u bukvalnom smislu), jer nije imao strpljenja da sečaka CAF-a da se pomeri, umro bi za tih 20 sekundi života.🙄
 
P45201 danas odmara u garaži
20240128_122230.jpg
 
Ako ništa, imaju puno prostora za stajanje u busu, dobro grejanje i klimu, to je kod njih pohvalno. Dobri su za veoma opterećene linije poput 50ice, gde niko nije ni lud da kupuje neka skupa kvalitetna vozila. Presto i Tamnava treba da zamene Ikare krajem ove godine, Lekon verovatno neke Mazove, a Banbus još ne mora ništa da menja.
 
Тамнава је овде најбоље прошла јер су 100% купили Отокаре без пуњача (ако је све ово уопште тачно али док не изађу на улице не верујем).
 
Ako ništa, imaju puno prostora za stajanje u busu, dobro grejanje i klimu, to je kod njih pohvalno. Dobri su za veoma opterećene linije poput 50ice, gde niko nije ni lud da kupuje neka skupa kvalitetna vozila. Presto i Tamnava treba da zamene Ikare krajem ove godine, Lekon verovatno neke Mazove, a Banbus još ne mora ništa da menja.
Бане мора онај распад да склони.
 
akia sa kamerama umesto retrovizora? pretpostavljam da misli samo na kabinu?
 
Doslovne kamere stoje na mestu gde trebaju biti retrovizori, ima u Banbusovoj garaži takva jedna.
 
Тамнава је овде најбоље прошла јер су 100% купили Отокаре без пуњача (ако је све ово уопште тачно али док не изађу на улице не верујем).
Conectobg uvek ima tacne izvore, prvi preneo i da Strela uzima potez 600, ne znam odakle kupi informacije ali je uvek sve provereno tačno.
 
Ја само својим очима верујем. Ко износи (дез)информације по интернетима ме не занима.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Sertifikat o stručnoj kompetentnosti. Najčešći uslov za rad inostranih vozača u Evropi. Za dobijanje njega potreban je dodatan broj časova.
 
Јел свуда услов да се има ЦПЦ сертификат?И у ГСП и код приватника и код Ласте и код Стреле?
 
Trebalo bi da svi prof vozači u javnom prevozu imaju sipisi.
Kod starih dozvola ( do kraja 2019.) po automatizmu je priznat, a kod novi moraju da odslušaju određeni broj sati.
Jednom godišnje vozač mora da prisustvuje seminarima, odnosno za 5 godina da skupi 5 obavetnih obuka.
Posebne su obuke za prevoz putnika i za prevoz tereta.
Izdaje se CPC kartica na 5 godina na ime vozača sa slikom.
Za inostranstvo, EU, poted ove kartice, potrebno je upisivanje i koda 95 u dozvolu.
 
Vrh