Šta je novo?

Privatni prevoznici

Мислим да су и они до скоро били на огласима. Занимљиво како више нема ни један Икарбус уопште у огласима.
 
Povremeno uskočim u Streline Conecte na 611 i evo nekih mojih kratkih zapažanja.

Prvo i najvažnije - u čemu je fora sa tasterima za otvaranje vrata? Putnike samo zbunjuje, a da ne govorim kako oni natpisi na A4 papirima izgledaju nakaradno. Pritom, taster ne postoji na 4. vratima spolja pa ako se desi da niko ne izlazi nema šanse da se ta vrata otvore spolja, nego morate da trčite do trećih. Na 2. i 3. vratima taster je spolja samo sa desne strane, što je dodatna glupost... Zbog čega su naručili autobuse sa takvim sistemima?

Unutrašnjost izgleda prilično depresivno i ružno, zbog sive boje enterijera za koju su se odlučili; mada generalno se nema šta posebno zameriti, autobus je udoban, sedišta su odlična, motor tih. Naravno Conecto je svakako Mercedes za treći svet, ne treba nešto posebno očekivati, klasa ispod Solarisa pa poređenje ne bi bilo fer...

Strela bi morala da poradi malo na higijeni, a malo više na ponašanju vozača!
 
Poslednja izmena:
Što se vrata tiče - prva služe samo za ulaz a zadnja samo za izlaz i zbog toga nema tastera kod njih. Vozač može da otvori samo prva vrata na dugme, a ostali moraju putnici, jer nije instaliran softver za ostala vrata (samo ga 70120 i 70121 imaju).
 
Ispada da su narucili autobuse napamet, bez razmisljanja. :) Jer sto bi gazda razmisljao o tim sitnicama kad se on nece time voziti....

U Beogradu SVA vrata sluze i za ulaz i za izlaz, a prema odluci kojom se Sapic hvalio, te u skladu sa time treba i narucivati vozila.
 
Poslednja izmena:
Po meni su tasteri odlična stvar jer koliko puta se dešava vozacima da ne otvore neka vrata, a onda kreće vika i dreka, ali ovo sto se ne otvaraju četvrta vrata je teška glupost. Najbolje rešenje je kod Mana sa 511, gde postoje tasteri kod svih vrata, a i vozač može da otvori sva vrata, pa onda ti tasteri služe kao alternativa u slučaju da vozač ne otvori odredjena vrata. Takodje su dobri jer nema potrebe da vozač otvara sva vrata na svakoj stanici i time se sacuva temperatura vozila unutra. A evo kako izgleda Citaro 70201, blaga katastrofa

19E2AEC7-0E06-46E5-9304-2B84E2626F44.jpeg
 
Što se vrata tiče - prva služe samo za ulaz a zadnja samo za izlaz i zbog toga nema tastera kod njih. Vozač može da otvori samo prva vrata na dugme, a ostali moraju putnici, jer nije instaliran softver za ostala vrata (samo ga 70120 i 70121 imaju).
znam da na 70121 vozač otvara vrata. Jel to znači da na novim conectima iako postoje tasteri za sva vrata, vozač ne može da ih otvara?
 
Nemam ja uopšte ništa protiv da putnici otvaraju vrata, da me ne shvatite pogrešno! To ima velikih prednosti, prvo ne narušava se klimatizacija vozila (grejanje i hladjenje) ako ne mora. Zatim mehanizam traje duže, jer se koriste samo kad ima potrebe... Putnici se brzo naviknu kao što su se navikli na tramvajima... Ali onda STVARNO naručiš takav sistem kako treba, da postoji taster na svakoj strani i na svim vratima spolja, da vozač ima mogućnost da ih otvori ako treba, a ne ovako da ga zbudžiš! :) Pitanje je čak i odakle su kupili vozila tj. da li je to stvarno proizvedeno za njih ili su pokupili neki lager...

A o štroci da ne pričam! To nije dnevna štroka, vozila se ne peru danima iznutra, spolja da ne pričam... Iskreno mislim da je Strela loš prevoznik... propašće ova vozila brzo ikao su nova... po Kobrama im već vise neke žice...

A kakvi su im vozači je posebna priča... Katastrofalna neljubaznost!
 
To za Cobru i žice nije ništa novo, kao fabrika variraju sa završnom obradom, na Lekonovima se tresu i zvižde prozori, sećam se da su Pantransportu neka vozila prokišnjavala.

Samo me zanima kako će se Strela nositi sa novim linijama i potezima kada im je ovo knap, što se vidi po higijeni.
 
možda kad bude gotova garaža u Jakovu, onda će se verovatno situacija promeniti, jer im je garaža u Obrenovcu prepuna
 
Upravo sam se vozio u P40528 Unacopovom Liazu,nisam mogao da verujem da je toliki krs.Bukvalno unutrasnjost u fazi raspada,preko rupa udara bas,sve lampice popaljene,ne ide uzbrdo cima trese,ma uzas...Pritom vozacu(Penzioner naravno)se oci sklapaju samo sto ne zaspi,prica sam sa sobom...Nisam se osecao bas bezbedno:)
 
Što se vrata tiče - prva služe samo za ulaz a zadnja samo za izlaz i zbog toga nema tastera kod njih. Vozač može da otvori samo prva vrata na dugme, a ostali moraju putnici, jer nije instaliran softver za ostala vrata (samo ga 70120 i 70121 imaju).​
Pisao sam da sam jednom prilikom imao problem sa tim tasterom na autobusu na liniji 600 jer sam ga pritiskao a on nije reagovao, pa tek kada sam viknuo vozaču da ima izlaz, i on stao 20m dalje, vrata su se nakon par sekundi otvorila.​
 
Samo zglobovi imaju te senzore u vratima, solo (koji saobraća na 600) ih nema, te vozač sam otvara sva vrata
 
Najverovatnije neće, neki vozači su zatražili da im ugrade čepove umesto tih dugmića da ne bi smetali bezveze
 
Samo zglobovi imaju te senzore u vratima, solo (koji saobraća na 600) ih nema, te vozač sam otvara sva vrata
Netačno. Lično sam video natpise na solo vozilima (ne svim) da se pritisne dugme stop da bi se otvorila vrata, u šta sam imao prilike i lično da se uverim (koristim).
 
Ti tasteri služe da bi se najavio izlaz vozaču, ali ne i da bi i otvorili vrata kao kod zgloba. Čak štaviše i na mnogim Cobrama stoje ti natpisi na vratima a vrata otvaraju vozači.
 
Vozač je lično rekao da mora da se pritisne taster da bi se otvorila vrata, dok je stajao na stanici i čekao da putnici izađu, Nakon pritiskanja tastera kod vrata, ista su se otvorila. Ako je lagao nas putnike, lažem i ja vas.​
 
Kao neko ko se svaki dan vozi u tim autobusima smatram da imam pravo o ovome i govoriti. Pravi primer je 70155 sa 604, gde čak ni nema papira na vratima te retko ko pritiska tastere, a vozač samostalno otvara vrata na svakoj stanici. Situacija je ista i kod onih sa papirima na vratima, jer su vozači već navikli da pola putnika ne konstatuje te tastere, te čim vide nekoga na vratima staju na stanicu i otvaraju sva vrata.
 
Vrh