Šta je novo?

Privatni prevoznici

Пропали пројекат у старту.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Неки чудан мали аутобус на линији 84, подсећа на тролејбус

5DA1CB70-A5C1-4421-A635-82861D4C416A.jpeg
4F51EC95-0333-470E-B7DD-2A75E714487F.jpeg
 
I još sve na ruskom... Nije mi jasno prodaju za inostrano tržište i naleptnice ne mogu da odšstampaju na jeziku zemlje u kojoj prodaju autobuse...
 
To je sve zbog neplaćanja karata.

Šalim se lol XD To je tako već minimum 8 godina i nema veze sa plaćanjem ili neplaćanjem, nego što se u Beogradu dozvoljava svakom pajseru da uzme svako smeće od autobusa i zaposli svakog nesrećnika koga nađe na ulici, i proglasi sebe autobuskim prevoznikom.
 
@Dzigi Bau A jel si video i ovaj specijalni dodatak u Liaz krsini? 😀

Нисам, сад је шанса нашим приватницима да купе сличне шклопоције из Бахмута, Угледара, Маринике и сличних бестрагија по повољној цени неким шверцерским линијама, јер тим градовима аутобуси више неће требати, зато што више не постоје,

мени је најзанимљивије што су шипке толико ниске да кад стојиш на средини мораш да се сагнеш да би дошао до прозора и малтене ти глава вири изнад шипке, осећаш се као да си у неком кавезу.
 
Нисам, сад је шанса нашим приватницима да купе сличне шклопоције из Бахмута, Угледара, Маринике и сличних бестрагија по повољној цени неким шверцерским линијама, јер тим градовима аутобуси више неће требати, зато што више не постоје,

мени је најзанимљивије што су шипке толико ниске да кад стојиш на средини мораш да се сагнеш да би дошао до прозора и малтене ти глава вири изнад шипке, осећаш се као да си у неком кавезу.
Verujem. U Liazima 5256 je bio neobičan osećaj pozadi gde je visokim osobama glava išla do krova, a nekima i udarala.
 
Лиази су аутобуси направљени за села по степама, а код нас су гурани на веома оптерећене линије, као 601 некада.
 
3 Отокара је пустио, 41931, 32 и 33. Имају клот седишта, жуте шипке, ZF Ecolife и прозори се отварају на кип.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh