Šta je novo?

Privatni prevoznici

Линија 84

EC597CC9-43ED-4D98-A2B8-07F5B6A371F6.jpeg
273E71F7-ED2C-41FF-80B5-D87ACD9B12DD.jpeg
D4BD560E-9F2B-4F62-98D1-C2FA8BE2B18A.jpeg
 
Videh malopre da se je i Transprodukt uzeo Otokare. Kad se već uzimaju "Turci" bar neka bude od njih.
 
Линеа на 54 уместо Банета. Што мање угљенисаних Ракија на улицама то боље.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Могуће да је прекоманда са 37, није то реткост.

Свакако, оне Акие са 54 су се баш распале, а дефинитивно најгора је П40331 са 59, мада је не виђам у последње време. Ја не знам како може тако нешто да изађе у саобраћај.
 
Није прекоманда. Банету су поцркале Ракије тако да не може покрити све.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Da li neko možda zna kada su kupljeni poslednji ruski i beloruski autobusi od strane privatnika i da li se to poklapa sa uvođenjem sankcija?
Koji proizvođač danas najviše dominira u njihovom voznom parku? Rekao bih da je i dalje MAZ jer maltene svaki prevoznik ima različitog turskog proizvođača od kojeg nabavlja autobuse.
 
Poslednja flotna kupovina MAZ-ova je bila 2020. godine, a poslednji MAZ je dobio LDM Group negde u martu/aprilu 2021. Što se tiče zastupljenosti, tu si u pravu, najbrojniji je MAZ od ruskih/beloruskih proizvođača.

Što se tiče turskih proizvođača situacija je sledeća (uzimam u obzir samo gradski, ne i prigradski prevoz):
Akia Ultra LF 12:
Banbus, Beobus City 2016, C&LC Group, LDM Group, LUI Travel, M&M Trans, Presto, Transprodukt
BMC Procity 12:
Tamnava trans
Guleryuz COBRA:
Bamiron, B&B Linea, Dumeco, Košava prevoz, LDM Group, Lekon, LUI Travel, Saga Trans, Trans-Jug, Unacop
Isuzu Citiport:
Bamiron, Knežević Trans
Mercedes Conecto:
Bamiron
Otokar Kent LF/C:
Ćurdić, Dumeco, LUI Travel, MT tours, Transprodukt, Trans-Jug
Temsa Avenue LF12:
Arriva, Bamiron
 
Odakle privatnim SNS preduzetnicima novac za skupe nove autobuse?
Da li su to u stvari autobsi u vlasnistvu Grada koji su predati SNS privatnicima na koriscenje?
 
O čemu pišeš ti da mi je znati. Nisu te privatne firme nastale sve od dolaska SNS-a aman. Kupuju autobuse normalno, jer se plaćaju po kilometru, a uzimaju se vrlo moguće na kredit ili lizing, i ne ne spadaju u ne znam kako skupe autobuse. Zato se uvoze već neko vreme 100% iz Turske. Grad Beograd ih sigurno kupio nije. Koliko god ne voleo ove, i njihovo sve veće bahaćenje na nekim poljima, toliko ti ideš daleko u nekim svojim teorijama zavere.
 
Кад смо већ код приватника, Цврчак је набавио једног Отокара Kent C CNG. Ватромет у најави.
 
Vrh