nenadmaksimovic
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.02.2022.
- Poruke
- 162
- Pohvaljen
- 354
П40146
П40151
O čemu pišeš ti da mi je znati. Nisu te privatne firme nastale sve od dolaska SNS-a aman. Kupuju autobuse normalno, jer se plaćaju po kilometru, a uzimaju se vrlo moguće na kredit ili lizing, i ne ne spadaju u ne znam kako skupe autobuse. Zato se uvoze već neko vreme 100% iz Turske. Grad Beograd ih sigurno kupio nije. Koliko god ne voleo ove, i njihovo sve veće bahaćenje na nekim poljima, toliko ti ideš daleko u nekim svojim teorijama zavere.
Tako nekako.
Posao je dobar, a para laka...
Obezbeđena uposlenost vozila, sigurna naplata... Pa svako bi mogao ući u takav biznis. Kredit za vozila i sam se otplaćuje.
Samo treba biti dobar sa onim što je dobar sa nekim...
Ипак је крајем 90их била СПО братија која је започела са приватницима.Krajem devedesetih tajposao je krenuo u krugovima krajsike ekipe iz Altine i Batajnice koja je bila baza tadasnjeg SRS-a.
Moguce. Mozda sam pogresio. Secam se samo mnogo firmi sa nazivimatipa "Lika trans" ili "Korana prevoz"....Ипак је крајем 90их била СПО братија која је започела са приватницима.
da da, kod nas se "radi kao i svuda u svetu". i penzije ce rastiA inače nigde po Evropi nema privatnih firmi kao prevoznika na redovnim, prethodno dodeljenim linijama. Odavno je to urađeno. Teško da će se to ikada više vratiti samo pod okrilje GSP-a. Potebni su novi pogoni, dosta više osoblja i vozila. Dal će trolejbusi jednog dana nestati? Pa verovatno da hoće, i to ne samo ovde. U svakom slučaju, i te kako ima prostora za njihov rad još nekoliko decenija. Tramvaji sigurno nestati neće. To je što pričam da se preteruje u teorijama zavere. I tu gomilu privatnika samo iz Zemuna i Batajnice ja ne vidim, al ajde. Veliki konzorcijumi dobijaju linije na koncesiju u stotinama velikih gradova, tako da se bar po tome ništa specijalno sad ne razlikujemo od onog razvijenijeg dela sveta.
Da li mislis da se nekom privatniku isplati da ulaze u tramvajsku infrsatrukturu.Pa to i napisah. Sam razvoj infrastrukture može da se da pod koncesiju. Dal je to pametno baš, nisam toliko stručan, ali očigledno je da grad pokazuje strahovitu nesposobnost u kombinaciji sa velikom nezainteresovanošću. Takvi projekti su obično glomazni i jako skupi. Nisu sigurno interesantni, kao izgradnja autoputeva, na primer. Grad bi verovatno morao da odvoji pozamašna sredstva, a vidimo koliko su voljni za to. Imaju volju za dalje gašenje makar i mogućnosti da neki delovi grada, tamo ko zna koje godine, dobiju tramvaj.
Kako bi ta koncesija funkcionisala kada je tramvaj deo sistema gradskog prevoza, odnosno ne bi mogao da bude zaseban sistem kao što je to slučaj sa železnicom.
Nije bilo baš tako, preterao si. Ovde zvučiš kao neko kome se potvrdila jedna teorija zavere (u ovom slučaju, da Grad, DJP i SNS rade na tome da ukinu trolejbuse sada u 2023.), i sada automatski ide dalje i zaključuje da su onda automatski i sve druge teorije istinite. A mislim da si krenuo tim putem, pošto i inače u zadnje vreme vidim iz tvojih postova širom foruma da si počeo da se ložiš i na kaubojske rezone pojedinaca koji su gladni za oružjem i samo priželjkuju da dobiju povod i opravdanje da nekoga ubiju ili pošalju u Urgentni centar, a sebe na robiju. Povuci ručnu malo. Inače ćeš postati ko Alex Jones.Budite sigurni da je prioritet vladajucih struktura od 1996. bilo ukidanje tramvaja i trolejbusa i otimanje javnih prostora + davanje koncesija privatnim autoprevoznicima bliskih partijama.
Nista drugo ne postoji u Beogradu sem kontinuiteta pljacke.
Svarite to i ne mastajte vise.
To onda nije koncesija. A sam si spomenuo da bi moglo privatnicima da se da da izgrade (prošire) mrežu uz koncesiju.Pa ne mora da bude zaseban sistem. Plaćalo bi se privatniku slično kao kod autobusa, s tim što bi ta nadoknada morala biti mnogo veća u odnosu na autobuse. Mogao bi da ima i neki procenat od ukupne prodaje karata. Mislim, nisam baš toliko u toj materiji, al načina sigurno ima.
Budite sigurni da je prioritet vladajucih struktura od 1996. bilo ukidanje tramvaja i trolejbusa i otimanje javnih prostora + davanje koncesija privatnim autoprevoznicima bliskih partijama.
Са КАФом се зезнуо онај који је поручивао што није тражио модификацију модела за Београд. Трамвај је добар, мада је мени и даље криво што није узета Шкода.Па оно Ђилас је урадио нешто ипак набавком белоруских трола. Са КАФом се зезнуо али је трамвај преживео захваљујући донацијама.
1997. су узете последње Катице.
Ова садашња екипа се води економским планом Синише Малог. Брзи кеш.