Šta je novo?

Privatni prevoznici

E sad još da čujemo prve utiske.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Nije, samo je maska sa M serije.
Šasija je potpuno ista kao na Arrivinim IK-112.
 
Kako su se pokazale ti arrivine 112?


I ako su posle epizode sa manovim šasijama vratili na sopstvene šasije, zašto su uopšte i radili tu seriju na man šasijama?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Pa pokazale su se solidno, uz dobro održavanje solidno je to i danas, najveća mana mu je bio menjač, jako je trom u startu bio, i motor koji nije prilagođen menjaču, ali to su konstruktorski propusti.
Pa nebih ponavaljao, ali koliko sam ja upoznat takav tip A24 šasije se više ne pravi, odnosno radi se nova verzija iste. Zalihe su ubačene u naše modele, verovatno za dobre pare. Meni ovo pristojno izgleda, ali prvo da vidimo šta je to u saobraćaju, na slici je i M serija izgledala lepo :D
 
A arriva isto ima cummins motore i ove menjače ili imaju mančuge i zf menjače?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
MilisaV":gt4n8j4b je napisao(la):
I ako su posle epizode sa manovim šasijama vratili na sopstvene šasije, zašto su uopšte i radili tu seriju na man šasijama?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
Они су и у тренутку прављења М серије у понуди имали 218 на својој шасији. И даље имају оба модела у понуди, не знам да ли ће у случају наруџбине М серије куповати те нове шасије или ће узети остатак залиха :?
 
Mislim da su uzeli oni više šasija od ove 32...
Imaju IK-218 i danas, samo što do vas može doći za tričavih 8-12 meseci.
 
becks89
Da li važi i dalje ona odreba da po završetku smene autobus
sa okretnice do garaže i obrnuto od garaže do početne okretnice
mora da pokupi-preveze putnike koj čekaju na usputnim stanicama ?

Vrlo često u Batajnici ispratim tužnim pogledom i po nekoliko praznih privatnih autobusa
koj iz Batajničke garaže idu ka početnoj ž. stanice i tako redovno dočekam prepun GSPov bus
 
A kada sam rekao da ista postoji? Pricao sam verovatno nesto za nas 4/78.
Sve zavisi od naloga, ali ako je zavrsio po turazi onda nema kupljenja putnika.
 
Bila je interna naredba u GSPu jedno vreme, ali se odustalo od toga, zbog primedbi vozača. Čini mi se da je neko pisao da su stavljali "Vozilo u kvaru" umesto za "Za garažu" na displejima da bi izbegli sakupljanje putnika. U svakom slučaju je bilo nepraktično jer nije postojala jasno definisana trasa povratka vozila za garazu, te su cesto i putnici negodovali kada ih vozač mora izbaciti na pola trase. Naredba mislim da još uvek važi za tramvaje!
 
U kom to pogonu? Nikada i nigde nije bilo da nakon isteka turaže voziš putnike do garaže, sem u Centrali (tramvaji). Ukoliko vozilo nakon turaže vraća putnike postoji dopis u radnoj knjižici, odnosno nalogu gde jasno piše trasa, oznaka linije i vreme. Nikakva odredba postojala nije, mi smo (4/78) imali odredbu da radimo nakon završetka smene u 20:12 na terminusu Banjica II, morali smo odvezemo putnike od terminusa Banjica II do Bloka 20 i dalje desno na kružnom toku, trasom 73 do garaže bez primanja putnika. Ali to je stajalo kao napomena ne kao naredba i ne svim polascima, samo 4/78. Jasno je naznačeno da se vozilo označi tablom 78L koja ne postoji :D , trasa i vreme, nikakva druga odredba nije postojala naročito ne u autobuskom sektoru. Dakle, nakon odrađene turaže lupam:
Zemun (Novi Grad) - Banjica II
19:07-20:12g
g - znači da odatle ide za garažu, nigde i niko se ne kupi, sem u slučaju koji sam gore naveo...
 
Tri nova Ikarbusa IK-112, preduzeća LUI travel od danas rade na linijama 611 i 552.
 
Miki BGD":xi3qqcu2 je napisao(la):
P0827 na liniji 611 premijerno na forumu: :cool:
sdc10234.jpg

sdc10231.jpg

sdc10236.jpg

sdc10232.jpg


Od M serije se razlikuje po zadnjoj masci koja više liči na onu sa prethodne serije i to što nema ona prednja crvena sedišta za jednu i po osobu. Sve ostalo je isto. Autobus je ništa specijalno, ne rade mu displeji (prednji ima neke linije), a nema papirnog pokazivača sa zadnje strane. Drugi sa 611 je negde crkao, nije ispunio polazak u 17:57. :roll:
Преузето са:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=19&t=84&view=unread#p92289
 
Trt Milojka, tek izasli vec se pokvari jedan. Ovako lepo izgledaju, ali mi je zao sto nisu stavili istu zadnju masku kao na 218M, nekako lepse izgleda.
 
Мени је лепша на претходној серији, на последњој слици се види на аутобусу испред. И свиђа ми се што су диоде у питању. И мрежа преко хладњака је лепша на претходној серији.
 
I meni je isto lepa, ali mi je logicnije post je prednja maska ista kao na 218M, onda bi trebalo i zadnja. Ali nije vazno, samo da dobro rade, mada kad je vec pocelo...
 
Pa sta i ako je crk'o, pa tek je izasao iz fabrike. To prvo treba da se razradi, koliko ovo sve lici na ciscenje terena za dolazak Mercedesa.
 
Pa ne moze to tako, da cim izadje iz fabrike da odma' crkne. I ti kad kupis novi auto sigurno ne ocekujes da vec u prvoj nedelji crkne i pokvari se. Uostalom, oni treba da ga testiraju na sve moguce nacine, ipak je to novi model.
 
Не знате ни због чега је цркао, можда је електроника у питању. Знамо да је то уобичајено код Икарбуса, поготово кад испоручује аутобусе за превознике који су равни ГСП-у. Како се ниједан Престов или М&М-ов аутобус није покварио.
 
Имам предлог, да се организује акција да на линијама:
15, 16, 17, 18, 23, 27, 31, 52, 53, 56, 65, 73, 75, 78, 83, 88, 95, 96, 101, 511, 601, 706
раде искључиво зглобни приватници.

Корак1: Поразговарати са приватницима, под којим условима би њима било исплативо да користе зглобне аутобусе!

Корак2: Петиција, са захтевом грађана за искључиво зглобним аутобусима на тим и тим линијама на следећем конкурсу за доделу линија

Корак3: Кампања кроз медије

Мислим да би "Имамо план" била идеална организација за ову кампању.
 
Vrh