Karlo del Ponte":x4pvun1a je napisao(la):
becks89":x4pvun1a je napisao(la):
Sve to o čemu vi govorite se već zna, procena linija, procena opterećenja u delovima dana, pa ne postoji prevoz od juče.
Privatizacija, kako vi to olako koristite. Da li je bilo ko od vas sagledao sve strane privatizacije GSP-a, makar i jednog njihovog pogona? Navedite mi jednog idealnog privatnika u Beogradu, o čemu vi pričate? Nijedan privatni prevoznik uključujući i GSP ne radi po zakonu, nijedan jedini, kod svakih imamo iste propuste, čak i veće nego kod GSP-a.
1. Не памтим у последњих неколико година да је неки приватник имао неисправно грејање. Код ГСП и у Подсахарској Африци под Ластиним монополом хладни аутобуси су свакодневица. :notok:
2. Не сећам се да је последњих неколико година неко возило приватног превозника било нејасно обележено. Код ГСП и у Подсахарској Африци под Ластиним монополом лоше обележавање возила је свакодневица! И нико није кажњаван због тога. :notok:
3. Веома, веома ретко се дешавало да из возила приватног превозника изађем прљав. Код ГСП је изузетак да је возило чисто! :bash:
4. Највећи број жалби на неостварене поласке односи се управо на ГСП.
5. Дешавало се да се по неки приватник самозапали, али у ГСП се самозапале по два аутобуса месечно!
6. ГСП је у време када је био најмоћнији активно саботирао развој приградских железница. Тако и дан данас стајалиште Тошин бунар је далеко боље повезано него Ж.Ст.НБГ, Карађорђев парк, Вуков споменик, Панчевачки мост далеко боље од Прокопа, Ресник и Кнежевац знатно боље од Раковице! Баронији ГСП је значајно опао утицај појавом приватника и Дирекције за јавни превоз, али зато Ласта сатире развој приградских железница много подмуклијим методама него што је ГСП икада користио.
7. ГСП је једина фирма која у огласу за посао тражи саобраћајне инжењере стриктно друмског одсека! Ја до сада нисам наишао на оглас за посао у којем се стриктно захтевао друмски одсек саобраћа кадровска политика је Содома и Гомора. Монополом поштен човек је присиљен да постане део Содоме и Гоморе ако хоће посао у струци. Последице су стратегија јавног саобраћаја заснована на аутобусу, које се полако одричу и у Подсахарској Африци. :bash:
8. Незадовољство корисника може завршити избацивањем неког приватника, док Ласта и ГСП остају да нас прате као зла судбина! :evil:
Неправилности приватника су најчешће кршење закона о раду, и наодговарајући депои, али то је ситница у односу на ГСП и Ласту!
1.Evo ja ću navesti samo 2 komada, Košava prevoz, Lui travel, ako je neophodno navešću i spisak vozila na kojima isto ne radi...
2.Sve to već viđeno na vozilima firmi Lui travel, Tamnava, Lekon, Banbus... Ne znam od koga očekujete da bude kažnjen, od majke dirkecije?
3. Da li treba pominjati Lui, Košavu, njihova vozila se peru jednom godišnje, u GSPu bar jednom u 6 meseci ide na generalku...
4. E ovo je vrhunac nepoznavanja, na ovo prosto ne mogu da ostanem imun. Ko god da vam je to rekao vas je debelo slagao, Lasta, Lui, Bamiron, C&LC,Lekon, Košava pa ti ljudi više rade u kontra turaži, gazda Košave je rekao ljudima da se isključuju tokom špica i da voze prazni, o čemi mu pričamo?
5.GSP se dugo nije palio, da ih ne ureknemo :mrgreen:
6. Imate neki dokaz za te tvrdnje?
Sve u svemu kao što se priča o lošem prevozu svodi na deo GSP-a i Laste, tako se i privatnici isto svode uvek na iste primerke, potrebna je generalna reorganizacija celog sistema....