Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da li oni uopste imaju dovoljan broj zglobnih autobusa za sve te linije?
 
Немају, могао би овај списак бити мало скраћен, како би се приватницима пружила шанса сукцесивне набавке. Иовако ионако конкурс је проформе, и одређени приватници имају неке линије већ више од деценију. Зато и предлажем као први корак разговор са приватницима, шта њима одговара, па тек онда кампања. Мислим да ни њима није интерес да се соло 23 распада од препуњености, ако би добили фер услове за саобраћај зглобних возила.
 
Posto smo prozvani pa da odgovorim
da je na linijama 15, 16, 17, 18, 23, 27, 31, 52, 53, 56, 65, 73, 75, 78, 83, 88, 95, 96, 101, 511, 601, 706 potrban zglobni autobus na svim polascima to i vrapci na granama znaju a znaju i u direkciji
1.privaatnicima je isplativo jer se njima vise placa zglob nego sola zato i imaju samo 2 privatnazgloba
razlog tome je jer direkcija nema dovoljno para [sve sto nece ili stvarno nemogu da urade odgovoer je nema paraa
 
Pa da se plati 225 din po km,pristali bi...
Mislim da bi privatnici i kupili zglobne autobuse,jer vise zaradjuju,samo sto Grad to trenutno ne trazi od njih...
Koliko se secam,Cvrcak je hteo da kupi zglobove,ali odustali jer ovi nisu hteli da placaju zglobove...
 
Поставимо овако математички модел. Имаш линију, која има обрт 65 минута, а за њу је пројектовани капацитет 1200 путника на сат, односно 1300 путника по обрту у сваком смеру. Решаваш на три начина:

1) Да све буду соло возила капацитета 100 путника, а да Дирекција одлучи колико полазака приватника, а колико ГСП. То је ѕ * 100 = 1300. ѕ = 13. Дакле, 13 плата возачима, и 13 погонских склопова за одржавање. Интервал 5 минута.

2) Да пола возила буду зглобни ГСП (160 путника), а пола соло приватници (100 путника). То је х * 100+ х * 160) = 1300. х = 5. Дакле, 5 соло приватника и 5 зглобних ГСП, што је 10 плата возачима, 10 мотора, погонских склопова за одржавање. Интервал 6,5 минута.

3) Да сва возила буду зглобна, па како Дирекција одлучи да расподели приватнику и ГСП. То је у * 160 = 1300. у = 8. Дакле, 8 плата возачима, 8 погонских склопова за одржавање. Интервал 8 минута.

Ово је пример осредње линије, где би можда одговарао мешовити модел под 2), али код врло фреквентних линија, које су поменуте раније, не би. Ту би имали и додатне трошкове уништавања путева преоптерећивањм соло аутобуса, као и замора материјала и убрзаног пропадања аутобуса због преоптерећења. У литератури је могуће наћи да је путнички километар зглобним аутобусом јефтинији 30% него соло, али конкретан финансијски модел ми није пао шака. :dil:
 
Jos kad bi direkcija to racunala na taj naci ali mi i oni zivimo u dva beograda jer da smo u istom do sad bi im sinulo da neka od tih linija postane trola
 
Zasto iskljucivo zglobni i to privatnici?
Prvo to odmah znaci da te linije radi samo Lasta, jer oni sem M&M imaju takva vozila. Sve to je neozbiljno jer ne postoji firma koja moze da ispuni te zahteve. Zahtevaju se ogromna ulaganja a i neke od tih linija su iskljucivo zglobne tako da ne vidim mnogo koristi i dobiti narocito jer direkcija te polaske placa za solo vozila. Sve u svemu ni milion potpisa nebi pomoglo ovoj akciji.
 
To je neko razmisljanje za buducnost za sledeci tender 2017 da se postavi kao novi uslov od strane direkcije ,recimo i unificirano bojanje ,niskopodnost itd
 
Што се тиче боје возила, мислим да је приватницима најбоље дати белу боју. Доста њих је сада и има и лепо стоји. А уместо терања приватника да купују зглобна возила треба их проширити на соло линије које ГСП једва одржава кад већ неће нове соло да купују.
 
Fora je sto vecina vas misli da ako je to 78, 15, 16 i slicne da to odmah znaci da je potreban zglobni autobus. Ta linija 15 do juce je radila sa 1 zglobnim vozilom, a linija 78 i danas od 16 polazaka ima samo 2 zglobna autobusa. A 16 je takodje u nekim delovima dana pogodan za solo vozila.Takodje, 706 solaci su sasvim pogodni sem 4 polaska u danu oni mogu pokupiti sveu najboljem redu. A da unificiranje, bespotrebno bacanje para. Bolje je skinuti pravilo za GSP da moraju da budu niskopodni, privatnici ce uzeti Liaz i opet ce bolje biti nego IK-112 i slicnih poluproizvoda iz Ikarbusa.
 
Da samo dopunim samog sebe linije 16,17,18,31,52,53,56,73,75,83,88,95,96,706 po zimskomredu voznje ima iskljucivo zglobna vozila na polascima GSPa, dakle privatnici prave problem. Drugu vaznu stvsr zaboravljate da pola tih privatnika nema pristojan parking, a kamoli garazu za zglobna vozila. I direktore izadji malo na ulicu pa pisi da li je potrebno na svim polascima zglob, zbog slicnih stavova pojedinaca GSP je spao na ovo danas a profitirali su samo pojedinci opet na stetu putnika.
P.S. pozivanje na direkciju je smesno, pa ti ljudi ne znaju gde ide pola tih linija.
 
Direkcija je nnadlezna pa i da se hoce preskociti nemoze ,da neznaju i da su nesposobni jesu .Vozila moraju u buduce da se uzimaju niskopodna zbog brzeg ulaska izlaska putnika ,To sto je ikarbus nije dobar pa zbog toga neuzeti niskopodna vozila je glupo.A privatnici ce vjrovatno za sledeci tender morati uzeti niskopodna vozila .Na 95 su sve zglob ozila lastina i gsp .To sto privatnici nemaju pristojnu garazu nabavice unapredice postojecu.Naravno da je potrebno ozbiljno pracenje toka putnika duzi period prije nego sto se uvedu zglobna vozila.Takodje kad se puste zglobovi onda nije isti interval kao sa solo vozilom.
 
becks89":2f1wccog je napisao(la):
Fora je sto vecina vas misli da ako je to 78, 15, 16 i slicne da to odmah znaci da je potreban zglobni autobus. Ta linija 15 do juce je radila sa 1 zglobnim vozilom, a linija 78 i danas od 16 polazaka ima samo 2 zglobna autobusa. A 16 je takodje u nekim delovima dana pogodan za solo vozila.Takodje, 706 solaci su sasvim pogodni sem 4 polaska u danu oni mogu pokupiti sveu najboljem redu. A da unificiranje, bespotrebno bacanje para. Bolje je skinuti pravilo za GSP da moraju da budu niskopodni, privatnici ce uzeti Liaz i opet ce bolje biti nego IK-112 i slicnih poluproizvoda iz Ikarbusa.

На 15 је радио један зглобни преко лета када су остали поласци ГСП били редуковани. Линија 15 је одувек имала искључиво зглобна возила. Солаће су почели да убацују тек тамо 2003/4 када су стигли нови ик103, и то не зато што је линија погодна за соло аутобусе, него је била криза са зглобним. У Ластиним солаћима често не може да се дише.

То за поједине делове дана је тачно, али је немогуће остварити, јер рецимо 8/75 зврји празан два претпоследња круга, али зато у последњем не може да се дише. Тако је са већином линија и не можеш у шпицу да дајеш зглобни, па да га замениш солаћем предвече, да би поново укључио зглобни за последњи обрт.

Ако је линија зглобна, онда је зглобна. Све остало су импровизације превозника које нико не контролише.

Дабл-декере не желим да коментаришем.
 
Preko leta je bio samo #443, on je ujedno bio jedini smenac po redu voznje.
15ca je specificna, od 10 do 14h se vrte prazne, a ostali delovi su relativno popunjeni, tacnije nema nekog pravila kada je guzva. Najkriticniji je 1/15 on ima jako los auto tako da se vrlo cesto frekventni polasci propustaju pa nastaje haos, a rade prvi i poslednji polazak u danu.
 
P04223 i P04217
p3010002xc.jpg
 
Naslov fografije nije dobar ,,P04223 i P04217 ,,
treba ga preimenovati u

,,Ćihu-ćihu-ćihu-hu.
Videli ga drugovi pa za njim i oni.
Potrčali, zahuktali k'o pravi vagoni ! Ćihu-ćih....
 
Meni izgleda malo traumaticno jer odmah pomislim na 50icu, jedna iza druge, a pakao unutra, guzva, zagusljivo.
 
Au, ne da je ruzan autobus. :?
Malo sam istrazio, u pitanju je Avenue LF (low floor) model. Podseca me na neku mesavinu Maz-a i LiAZ-a sa ravnom prednjom maskom od Mercedesa. Rekoh li da je ruzan autobus?
Ali dobro, necu da sudim na osnovu izgleda, mozda je autobus sasvim dobar model.
 
Do sledećeg tendera Direkciju za javni prevoz ili dovesti u red ili rasformirati.
Potom , debelo temeljno analizirati sve linije i opterećenje tokom celog dana i onda napraviti tačnu klasifikaciju kada koji bus treba da ide /zglob ili solo/.
Znači obavezati prevoznika da svaki konkretan polazak obavi tačno određenim tipom vozila. Za nepoštovanje, debeli penali.

Potom raspisati tender. Privatnici koji ga ne ispunjavaju? Zdravo, doviđenja, prijatno. Idite pa poslujte u Tirani.
 
@stf
Da, ali da isti uslovi vaze i za privatnike i GSP i LASTU.
Starost, nisko ili visokopodnost, klimatizacija, rezerve, depoi i slicno...


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh