Šta je novo?

Privatni prevoznici

Trebalo bi u Turskoj, izvorno sigurno, a verujem i sad. Nekada je Integro rađen u Evropi, sad verovatno prave dizel Citara i mnogo više eCitaro, pretpostavljam. Tourismo kao naslednik Travega se verovatno radi u nekoj od evropskih fabrika.

Tourismo se isto radi u Turskoj.
Nova Setra Multiclass, pandam Intouru, se pravi u Nemačkoj tako da ko želi nešto više od Turaka praktično ih bacaju na Setru.
Verujem da će i dizel Citara u budućnosti prebaciti u Turskoj, a da će eCitara nastaviti da proizvode u Evropi tada će verovatno ugasiti Conecta.
Na Zapadu i u Centralnoj Evropi dizel tržište polako zatvara radnju...

Čuo sam da u Istanbulu postoji "ban" da se kupuju strani brendovi, uključujući Mercedes.
 
Moj prijatelj je kupio novog Mercedesa GLB, koji se sklapa u Meksiku, ali nema razlike u kvalitetu, kao između Konekta i Citara.
 
To je drugo. U pitanju je globalni model za sva tržišta na kojima je Mercedes prisutan. Conecto, pa i Intouro su projektovani za tržišta u razvoju. To što kaže i @Jelancha, za sve koji hoće više tu je premijum brend iz Ulma.
 
Zaboravih da napišem za današnji slučaj na 56-ici. Jedan od zna se već kojih autobusa ima baš veliko ulegnuće sa grbom na jednoj strani, a između koševa pogonske osovine. Ne znam šta je stradalo ispod, al deluje baš gadno pod cipelama. Možda samo patos, možda deo konstrukcije, al autobusi stari tipa šest meseci. Sva ta velika skakanja i jaki udari uzimaju danak. Šta li će biti sa njima za svega nekoliko godina. Nisam slikao. Bio samo jednu stanicu u busu u povratku sa posla.
 
Стрелин зглобни конекто са 88, који се вероватно искључивао са Железника ка гаражи у Кумодражу. Сликано је на Миљаковцу 1, код окретнице аутобуса. Сликано на брзину, јер није свакодневница видети зглоб на Миљаковцу и Канаревом брду. Могуће је да ће сада бити, јер је сада отворена гаража у Кумодражу, ако се не варам, а најбрже је ићи управо тако, из правца Церак Винограда и Железника. Ако већ није суђено на постојећим линијама послати зглоб, ваљда ће једног дана бити на некој новој линији.
20250219_192803.jpg
20250219_192757.jpg
 
Стрелин зглобни конекто са 88, који се вероватно искључивао са Железника ка гаражи у Кумодражу. Сликано је на Миљаковцу 1, код окретнице аутобуса. Сликано на брзину, јер није свакодневница видети зглоб на Миљаковцу и Канаревом брду. Могуће је да ће сада бити, јер је сада отворена гаража у Кумодражу, ако се не варам, а најбрже је ићи управо тако, из правца Церак Винограда и Железника. Ако већ није суђено на постојећим линијама послати зглоб, ваљда ће једног дана бити на некој новој линији.
Pogledajte prilog 229806Pogledajte prilog 229807
Imali su u septembru i oktobru zglobove na 48, ali je bandit Lui preuzeo liniju.
Septembar i oktobar bili najbolji za 48 od njenog postojanja.
 
Jesu na kamiona jer je jedan sa kojim sam se vozio na 88 imao samo 330km na satu. Prosto ne žele da lome buseve, a i realno to je gradski autobus i nije predviđen za putovanje od jedno 20 sati.
Поједини су дошли на точковима. Видео сам их у Хрватској кад су ишли ка Србији.
 
Ja ne znam da li sam jedini koji je imao neka veća očekivanja od Citara... Da me neko ne shvati pogrešno, trenutno su najbolja vozila koja imamo u gradu, ali sam ipak nešto malo više očekivao. Deluju mi faktički kao malo naprednija verzija Conecta.
 
Ja ne znam da li sam jedini koji je imao neka veća očekivanja od Citara... Da me neko ne shvati pogrešno, trenutno su najbolja vozila koja imamo u gradu, ali sam ipak nešto malo više očekivao. Deluju mi faktički kao malo naprednija verzija Conecta.
Šta konkretno više? Vozila su kvalitetna i jedna od najboljih u gradu. Ma da mene više zanimaju lager trovratni zglobni Citari koji su viđeni na slikama pored ovih plavih, imaju prigradska sedišta i sigurno bolju opremu. Na slikama su viđena 2 komada sa strana, a nadam se da ih ima više.
 
Imali su u septembru i oktobru zglobove na 48, ali je bandit Lui preuzeo liniju.
Septembar i oktobar bili najbolji za 48 od njenog postojanja.
Скроз се слажем. Чак сам пар пута објављивао на форуму, везано за зглоба на 48, укључујући и слике.
На 48-ци би одговарао режим који је сада на 37, да скоро половина возила буду зглобна. А и за 37 сам изненађен што уопште шаљу зглобове, иако су и пре радили. Очекивао сам да буде преко 20 Хигера. Бар Раковица има зглобну линију, а и делу Миљаковца 1 је близу 37.
 
Šta konkretno više? Vozila su kvalitetna i jedna od najboljih u gradu. Ma da mene više zanimaju lager trovratni zglobni Citari koji su viđeni na slikama pored ovih plavih, imaju prigradska sedišta i sigurno bolju opremu. Na slikama su viđena 2 komada sa strana, a nadam se da ih ima više.
Pa u smislu da jesu dobri, nema tu šta, al ništa toliko specijalno da se ne lažemo. Oprema čini veliku razliku. Može to i dosta bolje. Laiku sa strane tu i nema mnogo razlike u odnosu na Conecto. Mi ih vidimo, jer za autobuse nismo laici. U neke Lion's city-ije kad sam ulazio da vidiš kakvi enterijeri umeju da budu, pa onda plus i kao transparentna harmonika. Detalji čine baš razliku. Evo imamo i full opremljene električne Otokare, kao i one u baznoj opremi. Nisu isti autobusi prosto. No, to svakako ne menja činjenicu da Citaro vrlo dobar.
 
Pa u smislu da jesu dobri, nema tu šta, al ništa toliko specijalno da se ne lažemo. Oprema čini veliku razliku. Može to i dosta bolje. Laiku sa strane tu i nema mnogo razlike u odnosu na Conecto. Mi ih vidimo, jer za autobuse nismo laici. U neke Lion's city-ije kad sam ulazio da vidiš kakvi enterijeri umeju da budu, pa onda plus i kao transparentna harmonika. Detalji čine baš razliku. Evo imamo i full opremljene električne Otokare, kao i one u baznoj opremi. Nisu isti autobusi prosto. No, to svakako ne menja činjenicu da Citaro vrlo dobar.
Ali da li misliš da bi Gsp ili Strela uzeli Manove u takvoj opremi, ja sam siguran da ne bi i da bi izgledao ovako kao i u Zagrebu, samo u Gsp-u bez tapacira. Ljudi se izlože na neke autobuse kojih nema u Beogradu, pa kad ih vide, shvate da je to isto autobus kao i svaki drugi, samo prosto kvalitetniji, a siguran sam da će se tek u narednim godinama videti razlika između Citara i ostalih buseva koje su kupili privatnici.
21A0AC0E-E93B-4B17-986E-F6324B20C3C6.jpeg
 
511 se kao primirila generalno jer su kupili nove autobuse, ali su te krsine nove pa deluje da je linija ok. Samo malo da krenu da se raspadaju te krsine pa će ponovo biti kao ranije. Slepački prevoznik
 
Biće malo bolje jer sad ipak imaju MPN koji može da im popravi autobus, dok za Mazove nisu imali gde ni da ih pošalju, pa su ih krpili kako su znali. Raspašće se ti Bmc, al neće baš biti kao Mazovi.
 
@Jelancha
Bože me sačuvaj, eto šta sve može da se desi u vozilima javnog prevoza.
Ali da li misliš da bi Gsp ili Strela uzeli Manove u takvoj opremi, ja sam siguran da ne bi i da bi izgledao ovako kao i u Zagrebu, samo u Gsp-u bez tapacira. Ljudi se izlože na neke autobuse kojih nema u Beogradu, pa kad ih vide, shvate da je to isto autobus kao i svaki drugi, samo prosto kvalitetniji, a siguran sam da će se tek u narednim godinama videti razlika između Citara i ostalih buseva koje su kupili privatnici.
Naravno da ne bi. Pa na kraju i naši Solarisi nisu uopšte u nekoj opremi. Prilično su bazični. Mi više pričamo sa aspekta komparacije Conecto Citaro, jer MAN to nema. Oni rade Lion's city i to je to. Kad su u bazičnoj opremi, realno enterijeri Conecto-a i Citara dosta su slični oku običnog posmatrača. Na to mislim. A naravno da mi ne bi smetalo da svi uzimaju Solaris, MAN ili Mercedes, pa makar i klotare. Bolje i to nego Otokar u full opremi.
 
Biće malo bolje jer sad ipak imaju MPN koji može da im popravi autobus, dok za Mazove nisu imali gde ni da ih pošalju, pa su ih krpili kako su znali. Raspašće se ti Bmc, al neće baš biti kao Mazovi.
Nisam siguran bogami. Šteta što juče nisam slikao ono na šta sam stao. Ne znam ni koliko bi se videlo na slici. No, MAZ je pokazao da može da radi i 10 godina, BMC još ne. Ja kad vidim da se patos deformiše na skoro novom autobusu, što važi i za Akiu, meni je to veliki crveni signal.
 
Biće malo bolje jer sad ipak imaju MPN koji može da im popravi autobus, dok za Mazove nisu imali gde ni da ih pošalju, pa su ih krpili kako su znali. Raspašće se ti Bmc, al neće baš biti kao Mazovi.
Popravice mehanicki, estetiku nece pipnuti. Ni strela nece biti bolja od njih. Bice raspad prevoza kroz ceo Bg kroz koju godinu
 
Vrh