Ima jedan Citaro koji konstantno radi ovo. Pre par dana smo stajali na Sajmu nekoliko minuta jer nijedna vrata nisu mogla da se otvore, pa je vozač čačkao nešto i otvorio sva 4. Onda smo morali da čekamo da se restartuje nešto, pa smo produžili. Pretpostavljam da ima komanda koja otvori sva vrata u nekom vanrednom slučaju.Evo vam vaš citaro
Sklapa se u Turskoj. Nije ni blizu Nemačkog.Ima jedan Citaro koji konstantno radi ovo. Pre par dana smo stajali na Sajmu nekoliko minuta jer nijedna vrata nisu mogla da se otvore, pa je vozač čačkao nešto i otvorio sva 4. Onda smo morali da čekamo da se restartuje nešto, pa smo produžili. Pretpostavljam da ima komanda koja otvori sva vrata u nekom vanrednom slučaju.
Pa šta, ima problem sa senzorima koji će se rešiti. Crvčkov Man takođe ima problema sa senzorima od prvog dana, ali je činjenica da su ta vozila uz Solaris najkvalitetnija vozila u Evropi. Isti problem sa vratima su imali Citari u Zagrebu, pa su ih sad rešili i vrata rade najnormalnijeEvo vam vaš citaro
Doterani su uz francuske fabrike (ne na točkovima). I Conecto je u početku imao problema sa vratima pa su rešili. Promašaj je što nisu omogućili otvaranje četvrtih vrata spolja i da na vozačev signal se zatvaraju, već se četvrta vrata krenu zatvarati čim ne prepoznaju nikog u zoni vrata.Sklapa se u Turskoj. Nije ni blizu Nemačkog.
Нису разрађена, полако...Evo vam vaš citaro
нису частили по сокEvo vam vaš citaro
Doterani su uz francuske fabrike (ne na točkovima). I Conecto je u početku imao problema sa vratima pa su rešili. Promašaj je što nisu omogućili otvaranje četvrtih vrata spolja i da na vozačev signal se zatvaraju, već se četvrta vrata krenu zatvarati čim ne prepoznaju nikog u zoni vrata.
gde sad radi Intouro 70102?Нови Стрелини Интури пуштени у рад. Један је 70514 и ради на линији 860С, док је други 70516 који је на 860Л уместо 70102.
Kako su stigli?Doterani su uz francuske fabrike (ne na točkovima). I Conecto je u početku imao problema sa vratima pa su rešili. Promašaj je što nisu omogućili otvaranje četvrtih vrata spolja i da na vozačev signal se zatvaraju, već se četvrta vrata krenu zatvarati čim ne prepoznaju nikog u zoni vrata.
zar se Intouro ne pravi u Nemačkoj?Intouro
Jesu na kamiona jer je jedan sa kojim sam se vozio na 88 imao samo 330km na satu. Prosto ne žele da lome buseve, a i realno to je gradski autobus i nije predviđen za putovanje od jedno 20 sati.Verovatno na kamionima, ako nisu na svojim točkovima, mada su dugački za klasičnu šasiju polu prikolice. Ne znam i čemu to kad su u voznom stanju normalno. Jedino ako im je tako isplativije, s obzirom na papire i tablice neophodne za uvoz vozila. Inače, ni jedna verzija Citara ne bi trebalo da se pravi u Turskoj. U tamošnjoj fabrici se rade Conecto, Intouro, nekada Tuorismo, danas možda ne, a radio se i Travego za domaće tržište. Tourismo je jedini sada čisto turistički HD Mercedesa za evropsko tržište.
Trebalo bi u Turskoj, izvorno sigurno, a verujem i sad. Nekada je Integro rađen u Evropi, sad verovatno prave dizel Citara i mnogo više eCitaro, pretpostavljam. Tourismo kao naslednik Travega se verovatno radi u nekoj od evropskih fabrika.zar se Intouro ne pravi u Nemačkoj?
Pa najčešće i dovoze na točkovima buseve, koliko sam mogao da ispratim, pa mi zato čudno.Jesu na kamiona jer je jedan sa kojim sam se vozio na 88 imao samo 330km na satu. Prosto ne žele da lome buseve, a i realno to je gradski autobus i nije predviđen za putovanje od jedno 20 sati.
Jeste po pravilniku, al deo koji se tiče zaustavljanja na svakom stajalištu bez obzira dal ima ili nema putnika je krajnje debilan. Ni GSP to ne poštuje sasvim. Na primer, rani jutarnji polasci i linije na prigradu, apsolutno težak gubitak vremena, plus habanje vozila. Taj pravilnik, odnosno pomenti deo treba hitno menjati.Nema tu šta da bude lično već mora po pravilniku, ako pravilnik ne odgovara potrebama onda treba da prevoznik napravi inicijativu Sekretarijatu za izmenu (šta je to jednoj Streli).
Baš zato nam je došla zemlja, jer sve gledamo na prečicu i kvarno protivno pravilima.
No, taj Stop sistem je i najmanji problem, sramota je uzeti za liniju 88 autobus sa stepenikom na zadnjim vratima, na kraju krajeva to je kršenje tendera i trebalo bi biti konsekvenci. Ne zanima me da li je Citaro ili BMC, pravila su jasna.
To bi ja uradio u svakom konektu/citaru, jer vozač svakako mora da sluša stop signal (koji zvuči normalno), jer se on čuje bez obzira da li putnici pritisnu stop ili je zalepljena traka.Stop dugmići su zalepljeni, tako da se vrata automatski otvaraju.