Šta je novo?

Privatni prevoznici

Па и кад би пријављивали, знали би да од тога нема ништа кад знамо ко држи стрелу, а што се тиче возача мислим да их само није брига за одржавање возила.
Какве има везе ко је држи, правила треба да важе за све. Што се тиче одржавања возача то је до особе од особе. Стрела мора хитно да прошири или отвори нови погон.
Oduzeti im "posteno" steceni vozni park i osnovati novo preduzeće za gradski prevoz i sve ispočetka. Nema ustupka naprednoj mafiji.
Значи само да се промени власт и приватник, па да се настави по старом режиму "поштеног" прибављања возила. Свака власт ће радити исто јер такав је систем.
 
Evo upravo vozim se bmc na liniji 311 ne znam koliko ne vremenski proslo da ih nije bilo al imalo je oko 200 ljudi na stanici i dosle su dve 311 koje su izbacile putnike i krenule odma jedna za drugom da bi ga druga pretekla vec kod prve stanice ovo treba da se prijavi idu dve za redom posle se ceka pola sata sledeci autobus!
 
Какве има везе ко је држи, правила треба да важе за све. Што се тиче одржавања возача то је до особе од особе. Стрела мора хитно да прошири или отвори нови погон.

Значи само да се промени власт и приватник, па да се настави по старом режиму "поштеног" прибављања возила. Свака власт ће радити исто јер такав је систем.
Potrebna je smenjiva vlast koja nece da se ovako osili i prisvoji sve sto moze da se prisvoji. Ali cemu price s tobom kad si ubacen ovde da branis mafiju.
 
Potrebna je smenjiva vlast koja nece da se ovako osili i prisvoji sve sto moze da se prisvoji. Ali cemu price s tobom kad si ubacen ovde da branis mafiju.
Чекам да се појави таква власт у "демократском" систему. Сам се прикључио форуму и нико ме није убацио. Не видим где сам бранио ову власт...
 
Ovih dana se uvode još dva polaska na liniji 89.. Radi se na tome.
I najverovatnije će dva liaza pokrivati ta dva polaska.
A u prilogu
2x Isuzu na liniji 89
П26211 i П26214
IMG_20241213_144740.jpg
 
Сам се прикључио форуму и нико ме није убацио. Не видим где сам бранио ову власт...
ne braniš njih koliko braniš sve loše što se dešava u gradskom prevozu, a koje je slučajno nastalo skoro u potpunosti zbog ovih na vlasti...braniš turska vozila koja se ne pokazuju dobro, a koja realno nisu trebala biti kupljena, braniš privatnike (neću imenovati koje) koji očigledno ne rade kako treba svoj posao, braniš očigledan nemar i otaljavanje pojedinaca koje šteti većini...čak se ne sećam da si rekao išta loše ni za starosnu granicu, što mi je fascinantno... za sve se nađe neko opravdanje i izgovor, i tu nažalost nisi jedini, takvih se nakotilo na hiljade i zato smo u ovakvom kanalu kakvom jesmo.
 
ne braniš njih koliko braniš sve loše što se dešava u gradskom prevozu, a koje je slučajno nastalo skoro u potpunosti zbog ovih na vlasti...braniš turska vozila koja se ne pokazuju dobro, a koja realno nisu trebala biti kupljena, braniš privatnike (neću imenovati koje) koji očigledno ne rade kako treba svoj posao, braniš očigledan nemar i otaljavanje pojedinaca koje šteti većini...čak se ne sećam da si rekao išta loše ni za starosnu granicu, što mi je fascinantno... za sve se nađe neko opravdanje i izgovor, i tu nažalost nisi jedini, takvih se nakotilo na hiljade i zato smo u ovakvom kanalu kakvom jesmo.
Старосна граница нема смисла то сам рекао, такође приватнику се не исплати да купује неке квалитетнија возила докле год постоји старосна граница. Наведи ми шта је лошије у односу на пре у градском превозу? То што не возе више наша возила него турска или пак што има више приватника него возила гсп?
Ја као свакодневни корисник јавог превоза (гсп и приватних линија), не видим неке огромне мане које су толико катастрофалне и није их могуће испаравити.
 
Zaboravih da napišem.

Moj post ne komentarisati korisnik @nikola novi bg
Заборавих да напишем, не слушати оне који причају како је најгоре, а немају аргумент за то. Није идеално, али далеко је од распада.
Odgovoriću sa "mišljenje trola nije dobrodošlo"
Дај аргументе шта сам ја то написао да будем етикетиран од вас поједнинаца као трол, бот, итд..
 
Наведи ми шта је лошије у односу на пре у градском превозу? То што не возе више наша возила него турска или пак што има више приватника него возила гсп?
ovo prvo je mnogo lošije jer je postojao potencijal da razvijemo proizvodnju domaćih vozila u saradnji sa nekim renomiranim proizvođačima, ali je izabrano tursko ropstvo umesto toga, zarad "boljih trgovinskih odnosa" ili čega već

a u vezi s drugim ću samo reći da se privatnicima štošta toleriše i da regulative i sankcije skoro da i ne postoje. GSP je mogao ostati sa svim onim linijama samo da je neko procenio da je "održiv", "isplativ", I "vredan truda".
Ја као свакодневни корисник јавог превоза (гсп и приватних линија), не видим неке огромне мане које су толико катастрофалне и није их могуће испаравити.
ja vidim da ih nije moguće ispraviti jer oni koji treba da ih isprave neće da ih isprave.
 
ovo prvo je mnogo lošije jer je postojao potencijal da razvijemo proizvodnju domaćih vozila u saradnji sa nekim renomiranim proizvođačima, ali je izabrano tursko ropstvo umesto toga, zarad "boljih trgovinskih odnosa" ili čega već

a u vezi s drugim ću samo reći da se privatnicima štošta toleriše i da regulative i sankcije skoro da i ne postoje. GSP je mogao ostati sa svim onim linijama samo da je neko procenio da je "održiv", "isplativ", I "vredan truda".

ja vidim da ih nije moguće ispraviti jer oni koji treba da ih isprave neće da ih isprave.
Слажем се за производњу, али то је пропало и окренули смо се турским возилима. Није за похвалу што је то урађено, али искрено наша производња је била криминална са тим неким последњим серијама. Не каже се без везе колико пара толико музика. Да је требало уложити, требало је, на крају и приватизовати са неким јаким домаћим команијама као акционарима.

Мора да се успостави јасна регулатива и то није довољно него неко из града/секретаријата/инспекција мора и да је спроводи. Наравно према сваком превознику. Некад се запитам за шта имамо толико ограна и служби када не раде свој посао.
e iskreno me baš briga za to. koliko god me nerviralo, zanima me da čujem baš svačije mišljenje jer očigledno neke stavove i razmišljanja nemam koncipirane kako treba.
Бато зато и служе формуи да се дискутује, а не да вртимо једну те исту причу и да сви само потврђују, распала се фабрика аутобуса, распао се гсп, приватници уништавају јавни превоз... Ако је већ тако све једноставно онда немамо о чему причати и боље нека форум служи за информисање актулених ствари. Треба да побољшавамо систем баш ми који имамо свест о јаваном превозу и ако нас је премало. Такође ми нејасно људи који живе у прошлости и свесни су да није тренутно идеално све и на сваку промену реагују бурно.
 
Neko je poskidao tapacire iz konekta i pobacao pored stanice vozac slikao i pokupio. Batajnica prva stanice posle okretnice.
 
Наведи ми шта је лошије у односу на пре у градском превозу?
Evo skromnih 60 tačaka, mogao bih još 60 ali nemam toliko vremena da pišem.



  1. Znatno gušći saobraćaj
  2. 200 hiljada automobila više u gradu u odnosu na period pre 10 godina
  3. Znatno lošija saobraćajna rešenja koja nemaju dodira sa strukom već jednim neiživljenim vaterpolistom koji je odlučio da se meša u sve sfere u kojima nije kompetentan, a čije posledice svih tih grešaka mi trpimo
  4. Osakaćen tramvajski sistem prevoza
  5. Nedostatak novih tramvaja, novom kupovinom se skoro pa ne menja ništa
  6. Odbijanje donacija tramvaja koji su prekopotrebni
  7. Izbačene opcije remonta starih tramvaja
  8. Znatno gore održavanje tramvaja u odnosu na pre 10 godina, svedok - trenutno u funkciji 9 od 30 CAFova
  9. Novi tramvaji koji se uzimaju nisu prilagodjeni za beogradske uslove, ponovo loše izabrana konfiguracija
  10. Novi tramvaji koji dolaze od sumnjive turske kompanije čije tramvaje skoro niko u Evopi nema, u Temišvaru cela serija bila pred vraćanje u fabriku
  11. Bez bilo razvitka kakvog razvitka mreže linija tramavaja 10 godina, a i dalje ne postoje planovi za proširenje
  12. Tramvajska linija 3 ukinuta, trenutno ne postoje bilo kakve indicije za njeno vraćanje budući da u budžetu ne postoje sredstva za dalju rekonstrukciju bulevara PP
  13. U poslednjih 10 godina tramvajski prevoz znatno usporen a usluga neuporedivo pogoršana
  14. U poslednjih 10 godina gotovo da ne postoji dan kad su radile sve tramvajske linije
  15. Trolejbuski sistem devastiran
  16. Nedavno ukinuta jedna od najvažnijih linija u gradu preko noći (28) pa je vraćena samo zbog pritiskom gradjana
  17. Linije 21 i 22 pretvorene u autobuske linije, sve zbog nedostatka ispravnih trolejbusa
  18. Linije 40 i 41 svojevremeno bile autobuske, danas i dalje mešano, sve zbog nedostatka ispravnih trolejbusa
  19. Trolejbuski vozni park uništen neodržavanjem, dalja upotreba trenutnih trolejbusa ugrožava bezbednost putnika
  20. Planovi za nove trolejbuse se pričaju u gradskoj vlasti već nekoliko godina, gradjani i dalje nemaju ništa sem šupljih priča, dok ze trenutni vozni park raspada
  21. I dalje postoje indicije ka ukidanju celokupmog trolejbuskog prevoza
  22. Namere gradskih vlasti da preuzmere prevoz sa Studentskog trga na Trg Slaviju ce jos vise pogorsari uslugu prevoza
  23. Nepoverenje u trolejbuski sistem zbog svakodnevnog pucanja mreža i nestajanja struje, stanje haotično
  24. Celokupan grad počinje da liči na tursku kasapu a ne na evropski grad zbog tolikog broja autobusa turske proizvodnje
  25. Poslednja domaća fabrika autobusa ugašena posle skoro 100 godina postojanja
  26. Celokupan GSP i svi privatni prevoznici okrenuli su se turskim autobusima obično najnižeg mogućeg kvaliteta
  27. Održavanje privatnih prevoznika se nije popravilo, neodržavanjem ovoh pridošlih još nekvalitetnijih autobusa, prevoz će za nekoliko godina biti maltene neupotrebljiv
  28. Novim tenderom mnogi privatni prevoznici koji su svojim “uslugama” i vozilima direktno ugrožavali svakodnevnu bezbednost putnika, su čak i nagradjeni sa većim brojem linija u odnosu na prethodni ugovor
  29. Suštinski problemi sa bahaćenjem privatnih prevoznika nisu rešeni, klasičan primer linija 511, presipanje iz šupljeg u prazng, prevoz će uskoro postati još gori ovim tempom
  30. Uvoz inostranih državljana na mesto vozača autobusa, koji ne znaju srpski jezik niti su upoznati sa uslovima vožnje u Beogradu
  31. Veliki broj inostranih državljana izlazi na linije bez prethodno obavljene obuke
  32. Zbog uvoza inostranih državljana ispaštaju domaći vozači budući da ovi drugi pristaju na gore uslove i manje plate
  33. Ne postoji pravilo koje je nekad bilo obavezno - nošenje vozačkih uniformi
  34. Veliki broj novih domaćih i inostranih vozača vozi NA CRNO i bez taho kartica
  35. Inostranim vozačima Beograd je samo prelaz ka Evropi, veliki broj njih već sada napušta prevoznike
  36. Zbog i dalje prisutnog nedostatka vozača čiji dovoljan optimalan broj su privatni prevoznici morali da obezbede novim ugovorom, ne poštuje se red vožnje na linijama
  37. Uvodjenje “dinamičkog” reda vožnje, koji nije prisutan nigde u Evropi, dodatno će pogotšati prevoz
  38. Grad rešava znatno nepoštovanje reda vožnje tako što ukida red vožnje, štiteći privatne prevoznike bliske vlasti
  39. Grad menja boju vozila ponovo, bez pita ja gradjana, ankete, javne rasprave, usvajanjem u gradskoj skupštini
  40. Gradjani Beograda ne znaju ni ko je odlučio da se menja boja prevoza, ko ih farba i koliko to sve košta
  41. Nova boja za autobuse gradskog prevoza izabrana neosnovano i netransparentno
  42. Nova boja za autobuse dokazuje nedostatak umešanosti struke
  43. Novi grbovi i natpisi na autobusima plave boje oličje kiča i neukusa, ponovo bez ikakvog uplitanja i pitanja gradjana i struke
  44. Ukidanje isticanja naziva prevoznika na autobusima samo dokaz da Grad Beograd štiti privatnike od masovnoh prijava gradjana
  45. Ukidanjem isticanja naziva privatnika Grad Beograd stapa GSP u privatnike, kako gradjani ne bi mogli da razlikuju sta je uloženo u GSP a šta u privatnike
  46. Aleksandar Šapić prvi gradonacelnik u istoriji Beograda koji je sazvao promociju autobusa koje je kupilo privatno lice
  47. Uslov za dobijanje bilo kakvog posla u novom ugovoru na tenderu za dodelu linija privatnicima ove godine bio isključivo lojalnost prema vladajućoj partiji, kao i kupovinu odredjenih turskih marki autobusa kako bi njihove firme-distributeri mogli da se ugrade
  48. Novi nosilac konzorcijuma je CLC Group, firma koja je direktno povezana sa kontraverznom ličnošću Zvonkom Veselinovićem
  49. Grad Beograd pokazao da kvalitet pružene usluge nije bitan za njih već odanost vlasti i pritisak na sve ucene, pa su tako najbolji prevoznici u Beogradu Lekon i Bamiron završili karijeru a oni najgori dobili veće poslove
  50. Oteran Kentkart, jedna od najboljih firmi za naplatu karata u Evropi, da bi se dovela partijsko-bratijska firma Buslogic
  51. Iz čista mira ukinuta odlična aplikacija za praćenje vozila pa skoro godinu dana gradjani nisu mogli da vide gde im je vozilo, pa su napravili novu aplikaciju, estetski 10 nivoa ispod
  52. I dalje veliki broj autobusa na linijama vozi neprijavljen
  53. Izmeštanje Glavne železničke stanice na Prokop, jedno od najstrašnijih saobraćajnih rešenja ikad
  54. Prokop izgleda kao da ce se u svakom trenutku srusiti, ispod na peronima čemer i jad od prljavstine i nekvaliteta
  55. Umesto kvalitetnih Kenkartovih vozačkih konzola došle jeftine Sunmi narandžaste kase i još jeftiniji neki tableti sa Temua
  56. Privatni prevoznici i dalje ne poseduju održavanje svojih autobusa
  57. Privatni prevoznici i dalje ne poseduju održavanje higijene autobusa, većina nije nikad unutra oprana od letos
  58. Otimačina linija od GSP-a i ustupanje privatnicima, ide se na još veće smanjenje posla kod javnog prevoznika
  59. Lasta na ivici propasti, incidenti i ispadanja na njihovim linijama svakodnevni
  60. Lasti blokiran kredit, ne ide se na obnovu voznog parka
 
Vrh