Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 595
- Pohvaljen
- 707
Čeka se da se vrate Giga trans&trade, Veritimo Sopot, Eltra i Iva šped i obrnut je pun krug dekadencije javnog prevoza.
Čeka se da se vrate Giga trans&trade, Veritimo Sopot, Eltra i Iva šped i obrnut je pun krug dekadencije javnog prevoza.
kome? Mislim kojim privatnicima?Kazu pocetkom god idu 23,95,18,85,78,77
sve je to rekla kazala. Trenutno nijedan privatnik nema vozila za te linije. A ja koliko znam prvo mora da bude tender.Prica se u garazi, ne zna se jos
Nis expres 77, 23
Biće tendera i to sam već najavio pre par dana, samo nije sigurno da li će baš biti ove linije. Uopšte me ne iznenađuje da se pročulo i ko će koju liniju preuzeti i pre nego što je tender raspisan. Takođe verujem da je nabavka vozila već uveliko u toku.sve je to rekla kazala. Trenutno nijedan privatnik nema vozila za te linije. A ja koliko znam prvo mora da bude tender.
Jel vam ovi kažu, tzv. Samostalni sindikat GSPa?Kazu pocetkom god idu 23,95,18,85,78,77
Te Temze već 5 dana rade gradski prevoz u Nišu.Zasto je Nis uzeo od mobilitasa Temse ako ima vozila. Pa spremaju se... Tako i Knez petrol
Зашто мислиш да неће расписати нову набавку кад је то најављено да ће гсп купити још 250 нових возила наредне године, већ имају 100+100 бмц дуплих и 50 отокара који треба да стигну. Ово су приче које по мени немају покриће. Шта ће гсп 500 нових возила ако преда поменуте линије?Ne verujem baš pocetkom godine, ali očekujem da se sve odigra negde sredinom godine i da sve bude gotovo do 1.9. kad Gsp bude morao da povuče sve starije od 10 godina. Takođe je vrlo moguće da novog tendera za autobuse uopšte neće ni biti i da onda Gsp neće imati zglobove i tu ce uleteti privatnici da preuzmu te zglobne linije.
Što je potpuno nemoguće zato što 23, 77 i 95 prolaze kroz zonu 1.Kazu pocetkom god idu 23,95,18,85,78,77
Sam si sebi dao odgovor na kraju. Nijedna nabavka nije sigurna dok se zvanično ne raspiše tender i onda prihvati nečija ponuda.Зашто мислиш да неће расписати нову набавку кад је то најављено да ће гсп купити још 250 нових возила наредне године, већ имају 100+100 бмц дуплих и 50 отокара који треба да стигну. Ово су приче које по мени немају покриће. Шта ће гсп 500 нових возила ако преда поменуте линије?
Tacno tako 77 je jedna od najboljih linija u Beogradu tu nikako privatnici ili promena pogona.Sve mi dirajte samo ne 77-icu. Linija savršeno funkcioniše kad je pod NBG, sve su Solarisi, red voznje postuje maksimalno, znaci bukvalno mogu da planiram kad cu da pođem iz stana i da ne čekam bus ni minut.
Pa to znači da će bar 4 linije postati full solo... re**rdi neartikulisani, moraju sve da ***bu.Zasto je Nis uzeo od mobilitasa Temse ako ima vozila. Pa spremaju se... Tako i Knez petrol
Jedno od Strelinih vozila, ovo je prosto neverovantoobjekat P21048 na liniji 70 jedno 7 dana nije opran. primećujem dosta i za ostala vozila u poslednje vreme. zna li neko šta je u pitanju?
U potpunosti se slažem. Ali sa druge strane, ljudima je samo bitno da dođu od tačke A do tačke B i da autobus ima grejanje. Ni ja ne volim što je Kosmaj na 74 (mada dobro rade kako sam se nadao) ili što je 75 solo već 5 godina, ali kako je tako je. Samo se nadam da ako ikad odu ovi sa vlasti, da će se GSP-u vratiti ono što mu pripada, a da Strelina vozila (osim Intura) pređu u GSP. Streli neka ostane 860 slovarnik. Toliko od mene.Pa ovo im prolazi jer je Gangula u pravu da građane ne zanima jel ih vozi GSP ili pilićari. Mi smo ovde u debeloj manjini. Ali pitaću ih kad stane solo kanturina iz Niša kod Palilulske...