Šta je novo?

Privatni prevoznici

Nazadnjaci su završili deo UMP-a od Mosta do Tošinog bunara, takođe i deo SMT-a u Ovči, obilaznica..
Mada su sve to projekti kojima su žuti postavljali temelje i započinjali.

Ovako samo deo BPP-a od kapitalnijih projekata. Moguće da ima još nešto da sam zab.
 
UMP - Unutrasnji Magistralni Prsten

SMT - Spoljna Magistralna Tangenta

unutrasnji-magistralni-prsten.jpg
 
Је л реално да аутобус са упаљеним дисплејом, регуларно пријављен на апликацији прескочи станицу пуну људи само зато што је испао из времена? У питању је наравно стрела гб 70366. Тај полазак иначе из Винче иде у 14:28, али пошто је испао из времена био је тек око 14:36 на окретници. Колико видим по осталим станицама вероватно ни друге људе није купио, наравно њима ће се платити по километру, небитно што је он ишао празан.
 
Jesu pustili tramvaj preko Mosta na Adi. Ja pre ne mogu da pređem preko devastacije linije 3. Neshvatljivo da ne radi već pet godina, a bez naznaka kad će biti vraćena. Neverovatno mi je da u Beogradu ne mogu tolike stvari da se kompletiraju, a ovamo se grade ozbiljni putevi po Srbiji. Tramvaji stvarno nisu izlazili na sve linije od kad su ovi na vlasti. Nisu ni pre njih bili cvećke, al barem uradiše veći deo Bulevara kralja Aleksandra i ceo Bulevar vojvode Stepe gde postoji tramvajska infrastruktura. Imamo i dva nimalo naivna mosta, dok ovi jesu završili obilaznicu konačno, mada opet treba još skoro pa polovinu uraditi. Samo da postoje planovi, da se nešto radi na proširenju, prevashodno tramvaja, pa ok, al da ne mogu vozila da nabave, nego puste da se trolejbusi dovedu u neupotrebljivo stanje, jeste nešto fascinantno iskreno.
Апослутно се слажем, али по мени треба прво обновити возни парк па причати о проширењу мреже и враћају линије 3 у саобраћај. Такође сматрам да су трамваји бољи за Београд од трола. Мислим да није исплативо улагати у тако лош и запостављен систем тролејбуса и куповине нових возила. Него та средства треба преусмерити на обнову и допуну возног парка трамваја, као и проширење мреже.
 
Је л реално да аутобус са упаљеним дисплејом, регуларно пријављен на апликацији прескочи станицу пуну људи само зато што је испао из времена? У питању је наравно стрела гб 70366. Тај полазак иначе из Винче иде у 14:28, али пошто је испао из времена био је тек око 14:36 на окретници. Колико видим по осталим станицама вероватно ни друге људе није купио, наравно њима ће се платити по километру, небитно што је он ишао празан.
То је управо проблем смањене тураже као и могућности испадања из садашњег реда вожња због разних околности на путевима и наравно долази до тога да возила после иду празна и ако то не би требало. То сви превозници раде нажалост јер није јасно дефинисано шта тада радити, ако већ следеће возило стиже на свој полазак редовно. Док возило које је каснило и онда крене назад, опет ће каснити на редован полазак (Устаничка).

Пошто сигурно мислиш на 307, јуче невезано за твоју причу. Пустили су Кобру са те линије на линију 601 (дисплеј не ради и још плус стоје папири да је 307). Сва срећа па су баш различите трасе, ал свакако неозбиљно да бар папир нису могли променити.
 
То је управо проблем смањене тураже као и могућности испадања из садашњег реда вожња због разних околности на путевима и наравно долази до тога да возила после иду празна и ако то не би требало. То сви превозници раде нажалост јер није јасно дефинисано шта тада радити, ако већ следеће возило стиже на свој полазак редовно. Док возило које је каснило и онда крене назад, опет ће каснити на редован полазак (Устаничка).

Пошто сигурно мислиш на 307, јуче невезано за твоју причу. Пустили су Кобру са те линије на линију 601 (дисплеј не ради и још плус стоје папири да је 307). Сва срећа па су баш различите трасе, ал свакако неозбиљно да бар папир нису могли променити.
Није проблем у туражи, проблем је у возачу. Остали стижу минут-2 раније, а овај је каснио 8 минута. До скоро су црнци возили тај 70366, а од скоро наши. Много је спор тај возач и углавном чим преузме смену испадне из времена.
 
Апослутно се слажем, али по мени треба прво обновити возни парк па причати о проширењу мреже и враћају линије 3 у саобраћај. Такође сматрам да су трамваји бољи за Београд од трола. Мислим да није исплативо улагати у тако лош и запостављен систем тролејбуса и куповине нових возила. Него та средства треба преусмерити на обнову и допуну возног парка трамваја, као и проширење мреже.
Pa kad pričamo o tramvajskoj infrastrukturi obično treba vremena da se isprojektuje i uradi, a uporedu s tim radovima se mogu poručivati vozila. Jedno sa drugim nije u sukobu. Sve se to lako isplanira. Neka oni više krenu da rade trasu trojke barem. Nemaš šta da ulažeš specijalno u postojeći trolejbuski podsistem. Samo da kupiš vozila, kao i bilo koja druga. Zašto skidati mrežu kad je već imamo, a reč je o prilično efikasnom vidu javnog prevoza, svakako ispred bilo kojeg dizel autobusa, a i u odnosu na elektro buseve imaju svojih prednosti, pogotovo što se trolejbusi još mogu kupiti za pristojan novac, ako ne postoji potreba za baš velikim paketima baterija. Neka koštaju koliko i električni autobusi, opet su u prednosti kad već posedujemo infrastrukturu.
 
Pa kad pričamo o tramvajskoj infrastrukturi obično treba vremena da se isprojektuje i uradi, a uporedu s tim radovima se mogu poručivati vozila. Jedno sa drugim nije u sukobu. Sve se to lako isplanira. Neka oni više krenu da rade trasu trojke barem. Nemaš šta da ulažeš specijalno u postojeći trolejbuski podsistem. Samo da kupiš vozila, kao i bilo koja druga. Zašto skidati mrežu kad je već imamo, a reč je o prilično efikasnom vidu javnog prevoza, svakako ispred bilo kojeg dizel autobusa, a i u odnosu na elektro buseve imaju svojih prednosti, pogotovo što se trolejbusi još mogu kupiti za pristojan novac, ako ne postoji potreba za baš velikim paketima baterija. Neka koštaju koliko i električni autobusi, opet su u prednosti kad već posedujemo infrastrukturu.
То јесте ал каква је та инфрастуктура и мрежа (пре свега неодржавана довољно), мало по мало па троле стану због кварова на мрежи и направе одмах колапс у улицама.
 
Пошто сигурно мислиш на 307, јуче невезано за твоју причу. Пустили су Кобру са те линије на линију 601 (дисплеј не ради и још плус стоје папири да је 307). Сва срећа па су баш различите трасе, ал свакако неозбиљно да бар папир нису могли променити.
Njihova bahatost i nemar nemaju granica... to sa ne vođenjem računa o broju linije na vozilu je krajnja bahatost. Ajde još 307 i 601 nemaju ni jedno zajedničko stajalište. A kod nas, transprodukt na liniji 57 vozi sa natpisom 51. Prijavljujem svaki dan i ništa. Čak ni papir ispod da zalepe... Dele 5 stanica i ljudi stvarno greše. ( ovo na slici je vozilo na liniji 57 ).
IMG-c95fb397eb27ae087cd444dee6acff6a-V.jpg
 
Njihova bahatost i nemar nemaju granica... to sa ne vođenjem računa o broju linije na vozilu je krajnja bahatost. Ajde još 307 i 601 nemaju ni jedno zajedničko stajalište. A kod nas, transprodukt na liniji 57 vozi sa natpisom 51. Prijavljujem svaki dan i ništa. Čak ni papir ispod da zalepe... Dele 5 stanica i ljudi stvarno greše. ( ovo na slici je vozilo na liniji 57 ).
Pogledajte prilog 223241
Када ће гсп узети ту линију више и пустити Хигере на њу?
 
Njihova bahatost i nemar nemaju granica... to sa ne vođenjem računa o broju linije na vozilu je krajnja bahatost. Ajde još 307 i 601 nemaju ni jedno zajedničko stajalište. A kod nas, transprodukt na liniji 57 vozi sa natpisom 51. Prijavljujem svaki dan i ništa. Čak ni papir ispod da zalepe... Dele 5 stanica i ljudi stvarno greše. ( ovo na slici je vozilo na liniji 57 ).
Pogledajte prilog 223241
Ovome napred piše duplirano 57.
 
Када ће гсп узети ту линију више и пустити Хигере на њу?
Izgleda nikad... bila je priča da će biti oduzeta transproduktu zbog lošeg održavanja, nerealizacije polazaka, loših vozila itd. Međutim, pod misterioznim okolnostima predmet o oduzimanju koji se još vodi kod saobraćajne inspekcije je sklonjen u fioku... do kada će tamo stajati, ne znam. Vršimo pritisak svakodnevno ali niko ne reaguje. Poslao sam sve prijave kojih imam 26 i od kojih ni jedna nije rešena ombudsmanu, ministarstvu saobraćaja i republičkoj inspekciji. Informacija koju sam nezvanično dobio su: transprodukt je tu liniju platio i neće da je da jer bi bio u čistom gubitku, ne bi dobio zamenu. Pored toga, predmet je skonjen u fioku zato što bi oduzimanje ove linije privatniku bilo prvo oduzimanje linije koja je data privatniku na tenderu i to bi otvorilo prostor da i druge linije mogu da budu oduzete. Zvanični odgovor nadležne inspekcije i sekretarijata je izostao u roku dužem od 30 dana, što je protivzakonito, te u januaru planiram da pokrenem tužbu protiv grada i sekretarijata za nepostupanje po prijavama vezano za liniju 57. Ko god može, prijavljujte svaku nepravilnost na liniji zato što kada se pokrene sudski postupak, sekretarijat će morati sudu da dostavi sve prijave za liniju i neće imati obrazloženje zašto nisu rešene u zakonskom roku...velika je borba, ali moramo istrajati...
 
džaba ti tužba, nadavaćeš se para advokatima a korist ne opravdava taj trošak.
 
Šta će mi advokati, nisam to ni planirao. Tužim samostalno, situacija je jasna, prijave postoje, nisu rešene u zakonskom roku. Zna se ko je odgovoran. Tu je i efektiva da uskoči ako zatreba. Videćemo šta će ombudsman da kaže, možda uzmu i oni po službenoj dužnosti...
 
Izgleda nikad... bila je priča da će biti oduzeta transproduktu zbog lošeg održavanja, nerealizacije polazaka, loših vozila itd. Međutim, pod misterioznim okolnostima predmet o oduzimanju koji se još vodi kod saobraćajne inspekcije je sklonjen u fioku... do kada će tamo stajati, ne znam. Vršimo pritisak svakodnevno ali niko ne reaguje. Poslao sam sve prijave kojih imam 26 i od kojih ni jedna nije rešena ombudsmanu, ministarstvu saobraćaja i republičkoj inspekciji. Informacija koju sam nezvanično dobio su: transprodukt je tu liniju platio i neće da je da jer bi bio u čistom gubitku, ne bi dobio zamenu. Pored toga, predmet je skonjen u fioku zato što bi oduzimanje ove linije privatniku bilo prvo oduzimanje linije koja je data privatniku na tenderu i to bi otvorilo prostor da i druge linije mogu da budu oduzete. Zvanični odgovor nadležne inspekcije i sekretarijata je izostao u roku dužem od 30 dana, što je protivzakonito, te u januaru planiram da pokrenem tužbu protiv grada i sekretarijata za nepostupanje po prijavama vezano za liniju 57. Ko god može, prijavljujte svaku nepravilnost na liniji zato što kada se pokrene sudski postupak, sekretarijat će morati sudu da dostavi sve prijave za liniju i neće imati obrazloženje zašto nisu rešene u zakonskom roku...velika je borba, ali moramo istrajati...
Svaka čast, imaš moju podršku i da istraješ do kraja dok im se ne oduzme linija jer je ovo bruka i sramota šta rade i da mesecima ne urade apsolutno ništa.
 
Svaka čast, imaš moju podršku i da istraješ do kraja dok im se ne oduzme linija jer je ovo bruka i sramota šta rade i da mesecima ne urade apsolutno ništa.
Hvala puno na podršci! Ja se još i najmanje vozim, imam auto i motor ali zarad dece iz svih 6 škola koja se smrzavaju i svih starijih ljudi, ima da istrajem dok se ne dovedu pameti. Plaćamo ih svi i ima da rade a ne da uzimaju naše pare od grada na vozićima i neispravnim vozilima. Pa, neće moći. Bio sam kod predsednika Čukarice, hoće da pomognu, ne znaju kako. Gradski prevoz treba da služi narodu. Čekam još do januara, ako i reakcija ministarstva izostane, moraće tužba. Zvali su me i na N1 da dođem sa svim materijalima, moramo nekako da se organizujemo pošto snimaju radnim danima a ja radim pa nikako ne mogu da idem. Poslao sam svim medijima sve ali niko ne reaguje ni na šta. Evo i pismo ministarstvu. Ne vredi, utopija. Ne reaguju ni na šta.
 

Prilozi

  • 20241210_100241.jpg
    20241210_100241.jpg
    285,6 KB · Pregleda: 94
određeni privatnik konačno počinje da stavlja garažne na ofarbana vozila.
 
Vrh