Aleki37
Higher intermediate
22 autobus?!?
Iva-šped:Jel ima neko možda slike Ivašpeda ili Eltre?
Ласта, трамвајски и тролебујски систем су већ дужи број година у распаду. Не видим како се може спречити повећање возила у граду, то иде и са повећањем популације?Evo skromnih 60 tačaka, mogao bih još 60 ali nemam toliko vremena da pišem.
- Znatno gušći saobraćaj
- 200 hiljada automobila više u gradu u odnosu na period pre 10 godina
- Znatno lošija saobraćajna rešenja koja nemaju dodira sa strukom već jednim neiživljenim vaterpolistom koji je odlučio da se meša u sve sfere u kojima nije kompetentan, a čije posledice svih tih grešaka mi trpimo
- Osakaćen tramvajski sistem prevoza
- Nedostatak novih tramvaja, novom kupovinom se skoro pa ne menja ništa
- Odbijanje donacija tramvaja koji su prekopotrebni
- Izbačene opcije remonta starih tramvaja
- Znatno gore održavanje tramvaja u odnosu na pre 10 godina, svedok - trenutno u funkciji 9 od 30 CAFova
- Novi tramvaji koji se uzimaju nisu prilagodjeni za beogradske uslove, ponovo loše izabrana konfiguracija
- Novi tramvaji koji dolaze od sumnjive turske kompanije čije tramvaje skoro niko u Evopi nema, u Temišvaru cela serija bila pred vraćanje u fabriku
- Bez bilo razvitka kakvog razvitka mreže linija tramavaja 10 godina, a i dalje ne postoje planovi za proširenje
- Tramvajska linija 3 ukinuta, trenutno ne postoje bilo kakve indicije za njeno vraćanje budući da u budžetu ne postoje sredstva za dalju rekonstrukciju bulevara PP
- U poslednjih 10 godina tramvajski prevoz znatno usporen a usluga neuporedivo pogoršana
- U poslednjih 10 godina gotovo da ne postoji dan kad su radile sve tramvajske linije
- Trolejbuski sistem devastiran
- Nedavno ukinuta jedna od najvažnijih linija u gradu preko noći (28) pa je vraćena samo zbog pritiskom gradjana
- Linije 21 i 22 pretvorene u autobuske linije, sve zbog nedostatka ispravnih trolejbusa
- Linije 40 i 41 svojevremeno bile autobuske, danas i dalje mešano, sve zbog nedostatka ispravnih trolejbusa
- Trolejbuski vozni park uništen neodržavanjem, dalja upotreba trenutnih trolejbusa ugrožava bezbednost putnika
- Planovi za nove trolejbuse se pričaju u gradskoj vlasti već nekoliko godina, gradjani i dalje nemaju ništa sem šupljih priča, dok ze trenutni vozni park raspada
- I dalje postoje indicije ka ukidanju celokupmog trolejbuskog prevoza
- Namere gradskih vlasti da preuzmere prevoz sa Studentskog trga na Trg Slaviju ce jos vise pogorsari uslugu prevoza
- Nepoverenje u trolejbuski sistem zbog svakodnevnog pucanja mreža i nestajanja struje, stanje haotično
- Celokupan grad počinje da liči na tursku kasapu a ne na evropski grad zbog tolikog broja autobusa turske proizvodnje
- Poslednja domaća fabrika autobusa ugašena posle skoro 100 godina postojanja
- Celokupan GSP i svi privatni prevoznici okrenuli su se turskim autobusima obično najnižeg mogućeg kvaliteta
- Održavanje privatnih prevoznika se nije popravilo, neodržavanjem ovoh pridošlih još nekvalitetnijih autobusa, prevoz će za nekoliko godina biti maltene neupotrebljiv
- Novim tenderom mnogi privatni prevoznici koji su svojim “uslugama” i vozilima direktno ugrožavali svakodnevnu bezbednost putnika, su čak i nagradjeni sa većim brojem linija u odnosu na prethodni ugovor
- Suštinski problemi sa bahaćenjem privatnih prevoznika nisu rešeni, klasičan primer linija 511, presipanje iz šupljeg u prazng, prevoz će uskoro postati još gori ovim tempom
- Uvoz inostranih državljana na mesto vozača autobusa, koji ne znaju srpski jezik niti su upoznati sa uslovima vožnje u Beogradu
- Veliki broj inostranih državljana izlazi na linije bez prethodno obavljene obuke
- Zbog uvoza inostranih državljana ispaštaju domaći vozači budući da ovi drugi pristaju na gore uslove i manje plate
- Ne postoji pravilo koje je nekad bilo obavezno - nošenje vozačkih uniformi
- Veliki broj novih domaćih i inostranih vozača vozi NA CRNO i bez taho kartica
- Inostranim vozačima Beograd je samo prelaz ka Evropi, veliki broj njih već sada napušta prevoznike
- Zbog i dalje prisutnog nedostatka vozača čiji dovoljan optimalan broj su privatni prevoznici morali da obezbede novim ugovorom, ne poštuje se red vožnje na linijama
- Uvodjenje “dinamičkog” reda vožnje, koji nije prisutan nigde u Evropi, dodatno će pogotšati prevoz
- Grad rešava znatno nepoštovanje reda vožnje tako što ukida red vožnje, štiteći privatne prevoznike bliske vlasti
- Grad menja boju vozila ponovo, bez pita ja gradjana, ankete, javne rasprave, usvajanjem u gradskoj skupštini
- Gradjani Beograda ne znaju ni ko je odlučio da se menja boja prevoza, ko ih farba i koliko to sve košta
- Nova boja za autobuse gradskog prevoza izabrana neosnovano i netransparentno
- Nova boja za autobuse dokazuje nedostatak umešanosti struke
- Novi grbovi i natpisi na autobusima plave boje oličje kiča i neukusa, ponovo bez ikakvog uplitanja i pitanja gradjana i struke
- Ukidanje isticanja naziva prevoznika na autobusima samo dokaz da Grad Beograd štiti privatnike od masovnoh prijava gradjana
- Ukidanjem isticanja naziva privatnika Grad Beograd stapa GSP u privatnike, kako gradjani ne bi mogli da razlikuju sta je uloženo u GSP a šta u privatnike
- Aleksandar Šapić prvi gradonacelnik u istoriji Beograda koji je sazvao promociju autobusa koje je kupilo privatno lice
- Uslov za dobijanje bilo kakvog posla u novom ugovoru na tenderu za dodelu linija privatnicima ove godine bio isključivo lojalnost prema vladajućoj partiji, kao i kupovinu odredjenih turskih marki autobusa kako bi njihove firme-distributeri mogli da se ugrade
- Novi nosilac konzorcijuma je CLC Group, firma koja je direktno povezana sa kontraverznom ličnošću Zvonkom Veselinovićem
- Grad Beograd pokazao da kvalitet pružene usluge nije bitan za njih već odanost vlasti i pritisak na sve ucene, pa su tako najbolji prevoznici u Beogradu Lekon i Bamiron završili karijeru a oni najgori dobili veće poslove
- Oteran Kentkart, jedna od najboljih firmi za naplatu karata u Evropi, da bi se dovela partijsko-bratijska firma Buslogic
- Iz čista mira ukinuta odlična aplikacija za praćenje vozila pa skoro godinu dana gradjani nisu mogli da vide gde im je vozilo, pa su napravili novu aplikaciju, estetski 10 nivoa ispod
- I dalje veliki broj autobusa na linijama vozi neprijavljen
- Izmeštanje Glavne železničke stanice na Prokop, jedno od najstrašnijih saobraćajnih rešenja ikad
- Prokop izgleda kao da ce se u svakom trenutku srusiti, ispod na peronima čemer i jad od prljavstine i nekvaliteta
- Umesto kvalitetnih Kenkartovih vozačkih konzola došle jeftine Sunmi narandžaste kase i još jeftiniji neki tableti sa Temua
- Privatni prevoznici i dalje ne poseduju održavanje svojih autobusa
- Privatni prevoznici i dalje ne poseduju održavanje higijene autobusa, većina nije nikad unutra oprana od letos
- Otimačina linija od GSP-a i ustupanje privatnicima, ide se na još veće smanjenje posla kod javnog prevoznika
- Lasta na ivici propasti, incidenti i ispadanja na njihovim linijama svakodnevni
- Lasti blokiran kredit, ne ide se na obnovu voznog parka
Povećanje vozila u gradu sprečavaš poboljšanjem masovnog javnog prevoza i dobirm urbanističkim planiranjem, a ne sistematskim uništavanjem.Ласта, трамвајски и тролебујски систем су већ дужи број година у распаду. Не видим како се може спречити повећање возила у граду, то иде и са повећањем популације?
Jezik zemlje u kojoj radiš apsolutno moraš da znaš ako se baviš javnom i/ili komunalnom delatnošću. To mora da bude i u zakonu. Posao vozača autobusa se ne završava na Gugl mapi. Ovo je isto rezonovanje kao kad neko kaže kako je stjuardesa leteća konobarica, a zapravo se bavi bezbednošću putnika aviona, poznaje sve sisteme istog i ume da ih koristi, ume da koristi oruđe i oružje da odbrani sebe, putnike, imovinu, zna borilačke veštine, CPR, a usput da bude i psiholog i psihijatar. Samo dajem primer slično odgovornog zanimanja. Vozač u javnom prevozu mora da ima dosta ovih umeća takođe. Sa druge strane, mi imamo stranca koji se zaključa u vozačku kabinu nakon što udari osobu na pešačkom prelazu jer ne ume ništa, pa čak ni jezik.Што се тиче језика мислим да у овако савременом систему то није неопходно. Постоје апликације, гугл мапе, куповина карата се не врши код возача више. Такође неке основне ствари могу да науче и неки и знају.
Konkretni pomenuti sistem u Novom Sadu radi već oko 4 godine. Za 4 godine ljudi i dalje nemaju praćenje vozila u svakom trenutku, vozila se gube sa linija, pri svakoj izmeni trase vozila nestaju sa iste, Sunmi kase ne mogu da se uloguju po čitav rejs, validatori malo rade, malo ne rade, sistem pada na svakih par sati. Istom tome svedočimo u Beogradu. Nije se desio vikend ili praznik da nema 50-60% vozila u sistemu. Nije se desilo jutro u špicu da ne fale vozila. Buslogic ne ume da skalira velike sisteme kao što su Beograd i Novi Sad. Ta konkretna firma ne ume da namesti glasovnu najavu stajališta, godina druga. Ili uopšte ne radi, ili pušta isto stajalište na repeat, ili ide unazad, ili prekida... To je bukvalno mp3 plejer koji okida na GPS koordinate. Srednja elektrotehnička škola, predmet Osnove programiranja. Takođe, standard u celom svetu, bez izuzetka. Ako mi kao putnici sa naše strane vidimo takav raspad, mogu samo da zamislim na šta liči backend svega toga. Ti zaista očekuješ da dinamički red vožnje (ruku na srce, postoji u nekim velikim gradovima, garantuje određene intervale nailaska vozila i definiše prvih i poslednjih nekoliko rejsova u toku dana) radi na tome?НЕ видим да смо нешто изгубли са престанком сарадње са Кенткартом, овај систем је океј по мени. Истина да је требало времена да се успостави. Апликације ми је такође коректна.
Nije. Šapić (nazovimo stvari pravim imenom) je uložio novac u bespotrebne ugovore sa prevoznicima, kako bi što pre na ulicu izbacio što veći broj plavih orijentalnih krševa da bi se videlo da radi nešto, a zapravo ne radi ništa jer je nesposoban da uradi bilo šta.Ти купљени аутобуси што су били на промоцији у њих је и град уложио новац.
Gledamo ih sve dugi niz godina. Neki su imali i par decenija da se dokažu, pa i dalje rade identično. Koja firma je nova i nije dokazana?далеко од тога да ти превозници немају право и време да се докажу каква им је услуга
Urbanizam i saobraćaj su naučne discipline i stvar su koju ljudi proučavaju na fakultetima, institutima, bave se njom. Nema šta vreme da pokaže, to je egzaktna nauka. Guranje velikog broja vozila (autobusa i automobila) u nesređen sistem koji se svodi na dodavanje traka i kružnih tokova ne može da donese ništa dobro i to je naučno dokazana činjenica.Смартам да не треба баш на све гледати тако црно, али време је најбољи показатељ.
Odakle Trans Jugu MAN?Danas sam sa Drugarom Konstantinom prolazio pored garaže trans juga kad sam bio u 511 (21031) i vidim samo otokare, a MAN-a Lion's City-a Nema. Jel su kod Obrenovca ti manovi?
Danas sam sa Drugarom Konstantinom prolazio pored garaže trans juga kad sam bio u 511 (21031) i vidim samo otokare, a MAN-a Lion's City-a Nema. Jel su kod Obrenovca ti manovi?
Svaka na mestu, mada će Nidža opet da kaže kako je sve okej i kako su privatnici super i turski autobusi top i da ćemo vremenom videti da se sistem poboljšava (a to što je nikad gore stanje nikom ništa ).Povećanje vozila u gradu sprečavaš poboljšanjem masovnog javnog prevoza i dobirm urbanističkim planiranjem, a ne sistematskim uništavanjem.
Jezik zemlje u kojoj radiš apsolutno moraš da znaš ako se baviš javnom i/ili komunalnom delatnošću. To mora da bude i u zakonu. Posao vozača autobusa se ne završava na Gugl mapi. Ovo je isto rezonovanje kao kad neko kaže kako je stjuardesa leteća konobarica, a zapravo se bavi bezbednošću putnika aviona, poznaje sve sisteme istog i ume da ih koristi, ume da koristi oruđe i oružje da odbrani sebe, putnike, imovinu, zna borilačke veštine, CPR, a usput da bude i psiholog i psihijatar. Samo dajem primer slično odgovornog zanimanja. Vozač u javnom prevozu mora da ima dosta ovih umeća takođe. Sa druge strane, mi imamo stranca koji se zaključa u vozačku kabinu nakon što udari osobu na pešačkom prelazu jer ne ume ništa, pa čak ni jezik.
Konkretni pomenuti sistem u Novom Sadu radi već oko 4 godine. Za 4 godine ljudi i dalje nemaju praćenje vozila u svakom trenutku, vozila se gube sa linija, pri svakoj izmeni trase vozila nestaju sa iste, Sunmi kase ne mogu da se uloguju po čitav rejs, validatori malo rade, malo ne rade, sistem pada na svakih par sati. Istom tome svedočimo u Beogradu. Nije se desio vikend ili praznik da nema 50-60% vozila u sistemu. Nije se desilo jutro u špicu da ne fale vozila. Buslogic ne ume da skalira velike sisteme kao što su Beograd i Novi Sad. Ta konkretna firma ne ume da namesti glasovnu najavu stajališta, godina druga. Ili uopšte ne radi, ili pušta isto stajalište na repeat, ili ide unazad, ili prekida... To je bukvalno mp3 plejer koji okida na GPS koordinate. Srednja elektrotehnička škola, predmet Osnove programiranja. Takođe, standard u celom svetu, bez izuzetka. Ako mi kao putnici sa naše strane vidimo takav raspad, mogu samo da zamislim na šta liči backend svega toga. Ti zaista očekuješ da dinamički red vožnje (ruku na srce, postoji u nekim velikim gradovima, garantuje određene intervale nailaska vozila i definiše prvih i poslednjih nekoliko rejsova u toku dana) radi na tome?
Nije. Šapić (nazovimo stvari pravim imenom) je uložio novac u bespotrebne ugovore sa prevoznicima, kako bi što pre na ulicu izbacio što veći broj plavih orijentalnih krševa da bi se videlo da radi nešto, a zapravo ne radi ništa jer je nesposoban da uradi bilo šta.
Gledamo ih sve dugi niz godina. Neki su imali i par decenija da se dokažu, pa i dalje rade identično. Koja firma je nova i nije dokazana?
Urbanizam i saobraćaj su naučne discipline i stvar su koju ljudi proučavaju na fakultetima, institutima, bave se njom. Nema šta vreme da pokaže, to je egzaktna nauka. Guranje velikog broja vozila (autobusa i automobila) u nesređen sistem koji se svodi na dodavanje traka i kružnih tokova ne može da donese ništa dobro i to je naučno dokazana činjenica.
Малтене је све тачно што је рекао, ал не могу се неке ствари урадити данас за сутра, попут очајачања јавног превоза како људи не би користли кола, такође то није никаква валидност. Да имамо одличан и уређен јавни превоз, опет не значи да ће велика већина да га користи. Свакако ко има могућност користиће аутомобил моје неко мишљење. Зар није најављено да ће бити још жутих трака и повећан број возила поготово на оптрећеним линијама како би се поспешило коришћење јавног превоза?Svaka na mestu, mada će Nidža opet da kaže kako je sve okej i kako su privatnici super i turski autobusi top i da ćemo vremenom videti da se sistem poboljšava (a to što je nikad gore stanje nikom ništa ).
Ако нешто не стоји у закону онда се не могу кривити ни ти возачи ни њихови превозници. Мало је глупо поредити стујардесу и возача који вози до Сурчина. Слажем да треба и мислим да могу да науче неке основе и наравно све што је потребно око возила оно основно.Jezik zemlje u kojoj radiš apsolutno moraš da znaš ako se baviš javnom i/ili komunalnom delatnošću. To mora da bude i u zakonu. Posao vozača autobusa se ne završava na Gugl mapi. Ovo je isto rezonovanje kao kad neko kaže kako je stjuardesa leteća konobarica, a zapravo se bavi bezbednošću putnika aviona, poznaje sve sisteme istog i ume da ih koristi, ume da koristi oruđe i oružje da odbrani sebe, putnike, imovinu, zna borilačke veštine, CPR, a usput da bude i psiholog i psihijatar. Samo dajem primer slično odgovornog zanimanja. Vozač u javnom prevozu mora da ima dosta ovih umeća takođe. Sa druge strane, mi imamo stranca koji se zaključa u vozačku kabinu nakon što udari osobu na pešačkom prelazu jer ne ume ništa, pa čak ni jezik.
Не знам искрено како то функционише у НС и ко је за то крив, не примећујем толико грешака бар не сада после оволико времена од расподеле, наравно има возила која се не види далеко од тога ал није толики број као на почетку. Што се тиче најаве стајалишта то је до те фирме није до превозника. Шта је тачан узрок тих грешака и спорог уграђивања у возила немам идеју, сем нестручност. У Београд нисам приметио да апликација не ради како треба и да пада систем често.Konkretni pomenuti sistem u Novom Sadu radi već oko 4 godine. Za 4 godine ljudi i dalje nemaju praćenje vozila u svakom trenutku, vozila se gube sa linija, pri svakoj izmeni trase vozila nestaju sa iste, Sunmi kase ne mogu da se uloguju po čitav rejs, validatori malo rade, malo ne rade, sistem pada na svakih par sati. Istom tome svedočimo u Beogradu. Nije se desio vikend ili praznik da nema 50-60% vozila u sistemu. Nije se desilo jutro u špicu da ne fale vozila. Buslogic ne ume da skalira velike sisteme kao što su Beograd i Novi Sad. Ta konkretna firma ne ume da namesti glasovnu najavu stajališta, godina druga. Ili uopšte ne radi, ili pušta isto stajalište na repeat, ili ide unazad, ili prekida... To je bukvalno mp3 plejer koji okida na GPS koordinate. Srednja elektrotehnička škola, predmet Osnove programiranja. Takođe, standard u celom svetu, bez izuzetka. Ako mi kao putnici sa naše strane vidimo takav raspad, mogu samo da zamislim na šta liči backend svega toga. Ti zaista očekuješ da dinamički red vožnje (ruku na srce, postoji u nekim velikim gradovima, garantuje određene intervale nailaska vozila i definiše prvih i poslednjih nekoliko rejsova u toku dana) radi na tome?
Стрела је фирма коју сви пљују, а први пут је добила нешто више линија и три потеза. Пре тога су радили одлично на потезу 800 и то нико није узео у разматрање. Нити је дао времена да се прилагоде на нове линије и потезе.Gledamo ih sve dugi niz godina. Neki su imali i par decenija da se dokažu, pa i dalje rade identično. Koja firma je nova i nije dokazana?
Ne mogu, ali nema najava da će se išta uraditi i u narednih 10 godina. Da se stvarno ozbiljno radi na poboljšanju železnice, proširenju tramvajake i trolejbuske mreže, uz rad na metrou bi mi dalo bar neku nadu u bolji gradski prevoz. Umesto toga, oni ukidaju deo po deo tramvajske mreže, kupuju tursko smeće od tramvaja, kod trolejbuske mreže se isto ne radi ništa i samo se ukidaju linije, dok železnicu i metro bolje da ne komentarišem.Малтене је све тачно што је рекао, ал не могу се неке ствари урадити данас за сутра, попут очајачања јавног превоза како људи не би користли кола, такође то није никаква валидност. Да имамо одличан и уређен јавни превоз, опет не значи да ће велика већина да га користи. Свакако ко има могућност користиће аутомобил моје неко мишљење. Зар није најављено да ће бити још жутих трака и повећан број возила поготово на оптрећеним линијама како би се поспешило коришћење јавног превоза?
Слажем се, али то није само до приватника ипак је све одрађено за кратак временски период. Мене више брине што нема тачне ифнормације о ширењу постојеће гараже или евенуално отварање нове.Ako uzimas sve te linije moras biti spremam sa garazama. A ne da planiras da ljudi parkiraju bus kuci bez nocnog pregleda i bez pranja. Neki placaju po 50e parking autobusa da ne idu u Obrenovac. Kad sam to cuo ostao sam u soku.
Истина, али што се тиче трамваја по том питању се ништа не ради већ 20 година (поготово проширивање мреже и ето набавке тих смешних 30 трамваја који се не одржавају како треба на крају и велики део није у саобраћају). За троле да не говорим у каквом се стању налазе можда и најгори вид јавног превоза у Београду тренутно. Што се тиче укидања трола (аутобус умести троле) или скраћивања линија мени то делује више као да су приморани, јер просто немају довољан број исправних возила.Ne mogu, ali nema najava da će se išta uraditi i u narednih 10 godina. Da se stvarno ozbiljno radi na poboljšanju železnice, proširenju tramvajake i trolejbuske mreže, uz rad na metrou bi mi dalo bar neku nadu u bolji gradski prevoz. Umesto toga, oni ukidaju deo po deo tramvajske mreže, kupuju tursko smeće od tramvaja, kod trolejbuske mreže se isto ne radi ništa i samo se ukidaju linije, dok železnicu i metro bolje da ne komentarišem.
kako sam se stresao kad sam ovo prvi put pročitao(tu bi trebalo da stave kombi sa 300, 307, 52 i 88 ali oni idu u Obrenovac jos uvek.
Nešto sam čuo da se vozila za potez 700 parkiraju negde kod Batajnice.U Kovilovu imaju, ne znam jel puštena ali biće sa sve četkama i kanalima. Kod Soko štarka su uzeli neku od prethodnog prevoznika imaju kanale i cetke (tu bi trebalo da stave kombi sa 300, 307, 52 i 88 ali oni idu u Obrenovac jos uvek. E sad i u Dobanovcima bi trebalo da bude tako se priča, za potez 600 i 700.
Ovi su 12 godina na vlasti. Ponavljam, 12 godina.Малтене је све тачно што је рекао, ал не могу се неке ствари урадити данас за сутра, попут очајачања јавног превоза како људи не би користли кола, такође то није никаква валидност. Да имамо одличан и уређен јавни превоз, опет не значи да ће велика већина да га користи. Свакако ко има могућност користиће аутомобил моје неко мишљење. Зар није најављено да ће бити још жутих трака и повећан број возила поготово на оптрећеним линијама како би се поспешило коришћење јавног превоза?
Све је тачно поготово за метро и за константно пробијање рокова шта год се ради и одлагања заврештка радова. Једино што су урадили (од јавног значаја) је та обилазница, али колико сам упућен ни то није заврешно и што су средили неке Булеваре ако се то може сматрати у већи пројекат уопште. Али свакако мало су дали, а много су узели...Ovi su 12 godina na vlasti. Ponavljam, 12 godina.
Za tih 12 godina, nisu uradili NIJEDAN kapitalan infrastrukturni projekat u Beogradu, nešto su samo završili što je započeto pre njih a i to su odugovlačili.
2020. su “krenuli” u izgradnju metroa, a sada evo, ulaze u petu godinu kako nijedan jedini metar tunela za metro nisu iskopali, već 5 godina presadjuju djubrivo na Makišu.
A i svakako ga nikad neće ni izgraditi kad su sav novac preusmerili na pranje istog preko Expa, metro ko j.
12 godina nisu uložili u jedan jedini metar proširenja tramvajskog ili trolejbuskog sistema.
Za 12 godina uveli su svega nekoliko novih autobuskih linija, i to pola jer je došla Strela da profitira.
Ово ми је посебно смешан онај кружни ток код Кошутњака, где зглобна 23 једва пролази.Ukinuli nekolicinu žutih traka. Novim kružnim tokovima otežali kretanje vozila javnog prevoza. Zglobne linije konvertovali u solo.
Слажем се да су предуго на власти и да су премало урадили поготово за ставке који си навео. (Метро мисаона именица за нас)Toliko treba da znaš o razvitku javnog prevoza u Beogradu.
Jesu ga pustili, ali ne i izgradili.Jesu pustili tramvaj preko Mosta na Adi.