Šta je novo?

Privatni prevoznici

1000004032.jpg

Evo krš maz na 79. Odlični su sa poštovanjem ugovora.
 

Prilozi

  • 1000004031.jpg
    1000004031.jpg
    123,3 KB · Pregleda: 48
Uništeni autobusi Knez Petrola koji su parkirani na jednom placu. Navodno ovakvi busevi trebaju da rade nocni prevoz i deluju ipak malo mlađe zbog komandne table, a prvobitno mi je delovalo da su bar 15ak godina stari. Gotovo identičan autobus vozim u auto školi, samo sa starijom komandnom tablom i mogu da kažem da je odličan.
 
To su stokholmski prigradski kratki (A36 13,7m) gasni troosovinci.

Nude za 15 putnika veći maksimalni kapacitet uz 8 sedišta više, pri radijusu komparabilnom 12-metarskom, sa većim zanošenjem (ne bi mogao svugde, ali na daleko više linija od standardnog, metar dužeg A44). Nastao je umetanjem modula s pratećom osovinom. Imaju više sedišta nego zglobni Solaris što je odlično za dugačke linije.

To je trebalo da traže za Kosmaj na A36 od Ikarbusa - IK213MG, samo s manjim brojem sedišta, recimo 36. Koze unakazile lokalnu industriju, pretvorile grad u stovarište i diznilend.
 
Lapsus, IK113MG.

Mogli su i preostali Japanci, čak i N, ali džaba kad niko nikad nije imao plan namene. Mi takoreći ni nemamo namenska vozila, sme može igrom slučaja.
 
LDM-ov Nemanjički plavi BMC dobio konačno oznaku P 23512.

No, samo je na onom zadnjem delu, istog fonta kao na Strelinoj Cobri, izgleda da je to neko direktno iz Sekretarijata lepio ili im pak poslao na e - mail. :LOL:
 
Danas mi kod Vaznesenjske naš (Strelac na 52) nije otvorio vrata, a Niš Ekspresov Gastarbajter na 56 jeste (bukvalno jedan iza drugog, prvom zadnja vrata koja ne može da otvori bila na stajalištu).

Nisam uspeo da pretrčim ni na sledećem u K.M ni na Mostaru jer ovaj nije otvarao zadnja, a 56 kupio svaki semafor za 52 (uspevao da ga sustigne zahvaljujući zagušenim stajalištima, ali uvek pri polasku ovog sa stajališta). Na Sajmu se dugo zadržali, ali nisam od ljudi mogao da priđem 52 pa sam odustao.

Pitam se šta mi u ovom gradu uopšte plaćamo? Uvozničku proviziju za kancerogena jedinjenja, pražnjenje pojedinih napetih vozača, treniranje živaca, punjenje džepova političara i njihovih afilijata?

Izgleda sve redom and then some, osim dostojanstvene prevozne usluge.
 
Izvesno je da će već možda sledeće godine biti još tendera za linije. Sve linije koje su van zone 1 su u igri za privatnike jer se zna da je cilj da Gsp-u ostane negde oko 380 polazaka na linijama, a sad ima dosta više od toga. Čak je lično Šapić to govorio na konferencijama više puta i nemojte se uopšte iznenaditi na neki novi tender gde se zna ko je favorit, a nije isključeno i da Knez Petrol upadne u igru, jer kad može Niš Express, što ne bi mogli i oni.
 
Ako je u pitanju Mercedes onda moraš spolja pritisnuti dugme kao kod CAF tramvaja.
Prošlo vreme za ispravku prethodne por. Danas mi prošao Švajcarac s ćiriličnim natpisom za ulaz u nivou očiju. Očigledno da više ne može biti, iako je tekst malih dimenzija. Kratko, jasno i najvažnije - intuitivno. CAF nema nikakav tekst, ali brate mili bacili su ti dugme nasred vrata i to sa istim piktogramom kao u svakom novom ili remontovanom liftu s automatskim vratima.

Nije skidao pogled sa semafora, a kad je dao gas odleteo je u tri lepe u istom potezu prešišavši semafore u Gepratovoj i Nemanjinoj.

Toliko je žurio da ni jedan putnik nije bio vredan truda (nisam deda s pijačnim kolicima, taj 56 je za par sekundi otvorio i zatvorio vrata, ništa nije izgubio). Čudno za Strelce koji mirnije voze zglobove od solo.

Kad vidiš u kakvim uslovima rade (pritisak od poslodavca, haos u saobraćaju, loše održavanje, nekultura) ne možeš sve svaliti na vozače.

Po meni je nesumnjivo Gangula odgovoran za sprovođenje nepodesne specifikacije do krajnjeg korisnika, što je dozvolio prvenstveno sopstvenom nedisciplinom. Ne može se reći da 52 sama (bez ijedne druge linije na koridoru) u tom delu grada prevozi dnevno cca. 5000 putnika pustim ulicama od Gepratove do Padine Valjevskom, niti Beograd još ima 150k stanovnika.
 
Juce ujutru, u 9:50, dok 56 nije bilo bar 15-ak min, u roku od 8 min, proslo je cak 5 vozila na liniji 59. Nakon tih 8 min, 59 je nestala sa displeja i pitam se koliko se posle cekalo za narednu 59 ...
 
Linea vozi ovako, pošo sa stanice i zaboravio na vrata genije.

20241211_172531.jpg


P.S. Dolazi neka žena da ga pita dal da uđe pošto se odmaknuo od stanice, lik joj pokazuje da ne može, a vrata otvorena i žena normalno uđe. Cirkus. 🤣
 
Poslednja izmena:
Vrh