Šta je novo?

Privatni prevoznici

Fotka nije moja.... Skinuo sa fejsa

FB_IMG_1728399782281.jpg
 
Od sutra 305 dobija novi red vožnje i biće 5 polazaka kao po ugovoru. 3522 se pokvario na 307, ali su ga popravili i sad kreće svega nekoliko minuta nakon 3202.
E majko... Koji debilizam.

Taman nešto bolje, i opet glupost.
Korak napred, nazad dva.

I sa ovim redom vožnje je baš gužva, mogu misliti sa onim manjim 🙄
 
Ovaj ofarbali jer je bio lupan, crni ga overili prvih dana
 
Kako su privatnici juče preuzeli još poneku liniju, C&LC group je izbacio novu generaciju BMC-a na ulice, tzv. Procity +. Jedan interesantan podatak je da je Beograd prvi grad na svetu koji je dobio ove autobuse, ali i da je prototip predstavljen samo u solo dizel varijanti. Budući da je C&LC poručio solo i zglobne primerke u CNG varijanti, ova vozila su zapravo mnogobrojni prototipovi nove generacije BMC-a. Postoje određene razlike između primeraka, te pojedini imaju crvene rukohvate, pojedini čelične; pojedini imaju Polaris, pojedini Novatronic displeje. Očigledno nisu svi naručeni odjednom. Solo BMC Procity +12 CNG rade na liniji 94, zglobni BMC Procity +18 CNG na liniji 511.

Najveća razlika u odnosu na prethodnu generaciju se ogleda u smanjenom motorskom prostoru. Deo komponenti je prebačen na krov, dok je kutija motora smanjena te se pozadi nalaze tri sedišta umesto dva. Takođe je sada reč o pravim sedištima, obzirom da su prethodni BMC autobusi imali samo komade plastike urezane u zid. Zbog smanjene kutije motora, zvučna izolacija na novom modelu je pogoršana, te su ovi autobusi znatno bučniji od starijih BMC na gas. Takođe, kabina vozača je potpuno izmenjena, dok je instrument tabla preuzeta sa novog električnog modela. Plafonski paneli su sada kockasti, gotovo identični panelima na novoj generaciji Akia vozila, najverovatnije je reč o istom dobavljaču. U unutrašnjosti vozila je izmenjeno i suviše toga da bih redom nabrajao, naveo sam važnije izmene. Spolja ih možete prepoznati po drugačijoj zadnjoj steni, drugom rasporedu otvora na karoseriji i obliku rezervoara za gas.

BMC Procity +12 CNG
IMG_20241008_104225.jpg
IMG_20241008_101020.jpg
IMG_20241008_101011.jpg

BMC Procity +18 CNG
1728413299371.jpg

IMG_20241008_192332.jpg

IMG_20241008_192354.jpg
 
Kakav je BMC na 305 u odnosu na Higera? S obzirom da ima manje sedišta, da li je pogodniju za takvu liniju?
Nisam u životu seo u 305, tako da sam totalni laik po tom pitanju, ali mi je iz nekog razloga delovalo kao linija na kojoj ljudi duže sede, a ne idu par stanica.
 
Ово је фабрички Поларис дисплеј.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Očigledno u Beogradu ne postoji neko ko ume da kodira ove turske Polaris displeje. Sistem za informianje putnika uopšte. Ovo je sramota. Niti jedno vozilo nema ispravno ispisan smer kretanja. Vozače mrzi da menjaju a naučna fantastika je dobiti iz BusLogic-a a zatim i ispisati/kodirati nekoliko informacija. Linija, smer kretanja (ne oba terminusa kao što je to trenutno slučaj), stajalište, tačno vreme i datum.

Da ne pričam o lcd ekranima sa ispisanim informacijama o nekoliko narednih stajališta, minuta za koliko stiže na iste, zona (A ili B), takođe broj linije, smer kretanja i datum/vreme.
 
Kakav je BMC na 305 u odnosu na Higera? S obzirom da ima manje sedišta, da li je pogodniju za takvu liniju?
Nisam u životu seo u 305, tako da sam totalni laik po tom pitanju, ali mi je iz nekog razloga delovalo kao linija na kojoj ljudi duže sede, a ne idu par stanica.
Bmc je od higera mnogo bolji, pogotovu sad dok je nov, mada ovi noviji bmc izgledaju da im je losiji kvalitet plastike unutra. S tim što je loš put od Ustaničke do Leštanja , tu će da se raskanta.
 
Bmc je od higera mnogo bolji, pogotovu sad dok je nov, mada ovi noviji bmc izgledaju da im je losiji kvalitet plastike unutra. S tim što je loš put od Ustaničke do Leštanja , tu će da se raskanta.
To verujem, i slažem se, nego me je zanimalo u odnosu na broj mesta za sedenje/prostora za stajanje da li je BMC pogodniji od Higera jer mi se čini da Higer ima dosta vise mesta za sedenje
 
Управо у 305, човек се баш и не сналази са апаратом, стога нема га на мапи
 
Vrh