Kako su privatnici juče preuzeli još poneku liniju, C&LC group je izbacio novu generaciju BMC-a na ulice, tzv. Procity +. Jedan interesantan podatak je da je Beograd prvi grad na svetu koji je dobio ove autobuse, ali i da je prototip predstavljen samo u solo dizel varijanti. Budući da je C&LC poručio solo i zglobne primerke u CNG varijanti, ova vozila su zapravo mnogobrojni prototipovi nove generacije BMC-a. Postoje određene razlike između primeraka, te pojedini imaju crvene rukohvate, pojedini čelične; pojedini imaju Polaris, pojedini Novatronic displeje. Očigledno nisu svi naručeni odjednom. Solo BMC Procity +12 CNG rade na liniji 94, zglobni BMC Procity +18 CNG na liniji 511.
Najveća razlika u odnosu na prethodnu generaciju se ogleda u smanjenom motorskom prostoru. Deo komponenti je prebačen na krov, dok je kutija motora smanjena te se pozadi nalaze tri sedišta umesto dva. Takođe je sada reč o pravim sedištima, obzirom da su prethodni BMC autobusi imali samo komade plastike urezane u zid. Zbog smanjene kutije motora, zvučna izolacija na novom modelu je pogoršana, te su ovi autobusi znatno bučniji od starijih BMC na gas. Takođe, kabina vozača je potpuno izmenjena, dok je
instrument tabla preuzeta sa novog električnog modela. Plafonski paneli su sada kockasti, gotovo identični panelima na novoj generaciji Akia vozila, najverovatnije je reč o istom dobavljaču. U unutrašnjosti vozila je izmenjeno i suviše toga da bih redom nabrajao, naveo sam važnije izmene. Spolja ih možete prepoznati po drugačijoj zadnjoj steni, drugom rasporedu otvora na karoseriji i obliku rezervoara za gas.
BMC Procity +12 CNG
BMC Procity +18 CNG