E a ako ti škripa panela određuje kvalitet samog autobusa, ne znam šta da ti onda kažem na to. Uđi u novog e-Citara, pa da vidiš kako i on fino škripucka unutra. Ne znam kako se očekuje da tolika masa vozi po svim mogućim tipovima asfalta, a da se unutar vozila baš ništa ne čuje. Prošlo vreme izrade panela kao na SL i SG serijama, ili kod IK201 gde imaš tanke jeftine panele pričvršćene šrafovima i popnitnama. Kod Urbina III spasava stvar samo što su razdvojeni. Urbino IV već pitanje dal je tako. Kod BMC-a je škripa najmanji problem, čak šta više većina je i zadovoljavajuće utegnutog enterijera, al zato vešanje, način, celokupno gledano, kako se taj bus kreće, je nešto što MAN-u ne može prići ni na kilometar, plus pouzdanost, plus svakako i lošija krajnja završna obrada. Za svetla opet nikakav pokazatelj. Može biti i sitnica, tipa osigurač, na primer. Na kraju krajeva, taj MAN je sajamski primerak. Verovatno je jedan i od prvih iz serije, pa može i da ima neku falinku više.