Šta je novo?

Privatni prevoznici

704 od jutros strela. 707 i dalje gsp. Jutros se jedna 706 pojavila na tabli za najavu dolaska. Nadam se da će to da reše za sve, sada je baš pakao kad čekaš 703 koja ide na pola sata, a ne znaš da li stiže.
 
Na potezu 600 na kom su skoro godinu dana idalje nisu rešili na svim busevima, tako da ne bih da ti dajem puno nade. Takođe postoje i slučajevi kada strani vozači ne umeju da se prijave pa se ne prikazuju.
 
Кад би их неко приморао да морају изаћи са уграђеном опремом за праћење возила.А да,нема ко да их приморава,јер су они газде и раде како им се хоће.
 
И ја сам баш куцао у апликацији станице по Земуну да бих видео хоће ли се појавити линије које је узела Стрела, пошто знам да их заболе да се пријављују у систем. И наравно, нема њихових возила, појавила се једном једна 706. Цео систем је бесмислен ако се нека возила појављују а нека не. Још један од разлога због којих ми је много криво што ГСП губи линије, пошто се код њих врло ретко то догађа.
 
Sad htedoh da vidim da li ima u aplikaciji opcija da se prijavi vozilo koje se ne vidi, ali sada traže verifikaciju broja ako hoćete da prijavljujete probleme.
 
Кад би их неко приморао да морају изаћи са уграђеном опремом за праћење возила.А да,нема ко да их приморава,јер су они газде и раде како им се хоће.
Ne, nego je kriva direkcija koja koja apsolutno ne uslovljava nijednog prevoznika ni za šta. Zato na ulicama nemamo jasno definisanu kolor šemu, nemamo jasno postavljene “aparate” za prodaju karata i milion drugih primera.
Takodje što se tiče displeja, Strela je poručila 180 komada onda kada su i busevi naručeni, medjutim, Novatronic kasni sa isporukom.
 
Ne, nego je kriva direkcija koja koja apsolutno ne uslovljava nijednog prevoznika ni za šta. Zato na ulicama nemamo jasno definisanu kolor šemu, nemamo jasno postavljene “aparate” za prodaju karata i milion drugih primera.
Takodje što se tiče displeja, Strela je poručila 180 komada onda kada su i busevi naručeni, medjutim, Novatronic kasni sa isporukom.
Nemamo ni jasnu definisanost tehničkog stanja vozila a ne kolor šeme. Kada bi jedno jutro uradili tehnički pregled onakav kakav rade nama na putnickim autima, ostali bi bez gradskog prevoza.
 
П40365 на линији 50
05.07.2024
1000006769.jpg
 
Da stigle su im neke redizajnirane cobre, ima i 70361 na 611 i 70363 na obukama, ne bi me čudilo da doguraju do 70500 do kraja godine.
 
Postoji i jedna nova Strelina Kobra koja pored nove prednje maske ima i novi prednji pult. Mislim da je u pitanju 70363.
 
Vecina Strelinih jos nema displej, a u saobracaju su. Kao sto gospodin Toma rece, Novatronic kasni sa isporukom.
 
Jedan od ovih strelinih hibrida na 704, kada stoji na stanici ili semaforu, trese se kao da nema nosače motora.
 
Upravo u Cobri BB Linee na 37-ici. Prvi put da vidim da je spolja ispala guma ispod lepljenog prozora, koji se logično i sam pritom odvojio od karoserije, možda oko jednog centimetra po sredini. Novije Cobre iz ovih poslednjih serija sa crvenim stolicama. Nema tu više od tek osnovnog baznog kvaliteta, sveukupno gledano. Veće anomalije samo na autobusima Isuzu-a i Otokara nisam video. Definitivno jedina dva turska brenda da stvarno nešto vrede, plus možda i Karsan kog nema kod nas. Dobro, i Temsa za turističke autobuse.
Pre neki dan se vozio Kobrom i Isuzuom, juče samo Isuzuom i mogu potvrditi sve zamerke drugih. Kobra je vrlo brzo nazadovala po pitanju kvaliteta ali zadržala je sve strukturalne mane.

Enterijer je manje-više ostao neoptimalno rešen u drugoj polovini vozila, niska vrata i polirane šipke nisu izostale, ukjučujući i poprečne u sredini vozila. Zadnja vrata mogu da priklješte nekog na 5cm od stepenika ka zadnjim sedištima. Prolaz do motora nema mnogo više od pola metra, sve krči, lupa, konstrukcija se trese.

Ono epitom turskog feel-a.

Stariji Isuzu se ne tresu toliko, krckaju u manje-više istoj meri ali ne svugde i mnogo tiše zbog čega me prijatno iznenade kad god se pojave. Šteta što ih tako malo ima, a zglobnih ni najmanje.

Nažalost upravo je Isuzu primer ignorisanja zapadnih očekivanja od strane turskih proizvođača. To se da uočoiti po svetlucavom cvetnom dezenu plafona u kombinaciji sa podužnim panelima neusklađenim sa ostalim odlivcima (stubovi, kutije na točkovima, tzv. "engine tower" su od bolje plastike karakteristične za vozila zapadnih proizvođača) što odaje utisak nametnutog orijentalnig uticaja.

Iako nudi uopšteno znatno povoljniji raspored, kvalitet i dizajn ni na Zapadu se po specifikaciji ne razlikuje primetno od naših, osim po normalnoj poziciji spoljnih displeja.

Dodavši brojnu konkurenciju iz matične zemlje jasno je da je takvom neredu značajno doprineo Grad izostankom specifikacija koje se ne bi ticale samo broja i pozicije vrata i sedišta, donjeg stroja, pogonskog sklopa i dodatne opreme. Baš kod visokofragmentovanog voznog parka neophodno je obezbediti viši stepen "cross-platform" unifikacije.
 
Poslednja izmena:
Već kada smo kod Cobre, na nekoj Lekonovoj pozadi na ona 3 tapacirana sedišta ispred motora juče je furnjao topao vazduh, sedišta je bilo 🔥🔥🔥...
Delovalo je kao da će prokuvati, a i oni Šri Lanci ih teraju kao da sutra ne postoji.
 
vi ih rangirate po kvalitetu proizvoda, a ja ću samo reći: nek se oni bave pravljenjem kulturom i umetnošću i svojom kvalitetnom hranom, a nek autobuse ostave zapadu, ili nek svoje proizovde isprobavaju prvo na istoku, a ne da od nas prave pašaluk.
ne kažem da ne mogu, ali se svakako ne trude dovoljno.

P.S. iako se vidi određena "mržnja" i segregacija u mom komentaru, uveravam da to nije poenta komentara.
 
Već kada smo kod Cobre, na nekoj Lekonovoj pozadi na ona 3 tapacirana sedišta ispred motora juče je furnjao topao vazduh, sedišta je bilo 🔥🔥🔥...
Delovalo je kao da će prokuvati, a i oni Šri Lanci ih teraju kao da sutra ne postoji.
Kad su na mesto bivseg Atp Panceva dosle nove Cobre kod privatnika, pozadi je redovno bila sauna, zanimljiva su mi bila zadnja 3 sedista koja su zasrafljena za pod, i kroz navoj dole vazduh duva i podize tapacir na sedistima, ko balon :ROFLMAO:. Doduse Pancevacke su garili redovno, cak sam i prilazio vozacima i pitao zasto stalno do kraja gasa, odgovor je bio da to nije njihovo pa da moraju da cuvaju.:)
 
Vrh