Šta je novo?

Privatni prevoznici

Mislim novi BMC dizelasi za CLC

IMG_8715.jpeg

IMG_8716.jpeg
 
I to 52 nije potpuno zglobna, već će biti više solo, ali makar će ići češće ako ništa.
Ko 37 dok ti konvoj ne pokvari dan. :ROFLMAO:

Šalu na stranu zabrinjava odnos solo/zglob radnim danom s obzirom da planski predviđaju po dva solo para.

Znaš na šta mislim, jedno preticanje=tri solo, jedna solo prekomanda i bez preticanja=potencijalno četiri solo između dva zgloba mada bi se češće dešavalo da dva preticanja rezultiraju dupliranju broja solo parova. To naravno ne znači da neće biti kidanja živaca kada se dogodi sve odjednom, statistički najverovatnije u špicu radnim danom. Na kraju krajeva rotacijom odnosa vozila prema tipu zahvaljujući prepolovljenim brojem solo (sa 6/8 na 6/4) upravo je vikendom obezbeđen povoljniji režim u boljim uslovima.

Značajna je to neuravnoteženost koja ruši garantovana očekivanja korisnika. Ova inače jedna od boljih linija praktično je planski predodređena da prva ispolji posledice i najmanjih propusta u obavljanju saobraćajne delatnosti, pa je imajući u vidu ceo inventar od preko hiljadu vozila poražavajuća degradacija pružene usluge zbog nekolicine (šest) zglobnih autobusa nedoustiva.

Ceračani, Vidikovčani, Žarkovčani da pritisnu Grad na vraćanje 12 zglobnih vozila uslovljavanjem prevoznika da umesto 8 solo do 1.9 obezbedi još 6 zglobnih kako zna i ume, makar privremeno polovnim. Ovim potezom bi svojstva linije bila očuvana, a kaskanje 53 po broju polazaka ograničeno. Nastavak pojačavaja 37 i 52 dugoročno može dovesti i do ukidanja 53 posebno u slučaju reorganizacije mreže linija (kada dve-tri primarne akumulacijom unapređenja pojedu jednu pomoćnu).

Prava katastrofa u najavi, posebno u slučaju da 37 preuzme Kosmaj. Tada bi broj zglobnih bio smanjen, a udeo loše održavanih loših solo povećan (umesto zglobnog Conecta ili Kenta rasturen Higer). O izostajanju Kosmaja i da ne pričam.

Šteta da su im uopšte dali 37 kad su mogli samo da im ostave 88, ali pretpostavljam da s 300 zglobnih ne mogu da pokriju mnogo više od osa istok-zapad severno i oko autoputa. GSP na teritoriji Čukarice, Rakovice i Voždovca devastiran.

56Л је давно требало укинути и пребацити та 2 возила на 56. Никакву сврху нема осим што иде минут испред или иза 56.
Gde još solo konzervi na 56?

I sama 56 čija je od ukidanja ekspresa izgubila svrhu.

Idealno bi bilo da zglobna 56 saobraća do Žarkova, zglobna 56E kao lokal dalje od Žarkova, zglobna 55 do Padine UMP-om, Požeškom i Valjevskom dvosmerno, a uz rotaciju s 58 zglobna 55E do Novog Železnika (obe 55-ice de fakto, ekspres, prva kraća i to prečica posebno pogodna nakon otvaranja metroa budući da bi istovtemeno obezbedila brzu frekventnu poprečnu vezu i dvosmernu fider vezu do metro stanice, institucija i trgovina). Alternativno lokal zglob a ekspres frekventniji dabldeker.

Ako išta drugo mogla je bar solo 56 ići do Padine (renumerisana znatno pojačana 56L), a zglobovi biti rezervisani za bržu dužu 56E.

Obe je mogao uzeti privatnik sa Conectom (56), odnosno Conectom G (56E), ako već Grad ni ne pomišlja da iste nabavlja.

Jel ima zglobnih? Koji su zglobni modeli i kome tačno idu? Kakva je situacija na drugim placevima?

Poznato je da Strela raspolaže Mercedesima, ali ostale je teže primetiti.
 
Ima BMC zglobnih dizelaša puno, par CNG, i dosta solo. Čini mi se da će BMC postati najdominantnija marka, ne samo u GSP, već i kod privatnika ako ovako nastave. Sasvim sigirno će onih 70ak zglobova biti BMC, pa makar kupili nešto privremeno od polovnjaka, verujem da će to biti zamenjeno sa BMC jer je, jelte, najjeftiniji.
 
Ko 37 dok ti konvoj ne pokvari dan. :ROFLMAO:

Šalu na stranu zabrinjava odnos solo/zglob radnim danom s obzirom da planski predviđaju po dva solo para.

Znaš na šta mislim, jedno preticanje=tri solo, jedna solo prekomanda i bez preticanja=potencijalno četiri solo između dva zgloba mada bi se češće dešavalo da dva preticanja rezultiraju dupliranju broja solo parova. To naravno ne znači da neće biti kidanja živaca kada se dogodi sve odjednom, statistički najverovatnije u špicu radnim danom. Na kraju krajeva rotacijom odnosa vozila prema tipu zahvaljujući prepolovljenim brojem solo (sa 6/8 na 6/4) upravo je vikendom obezbeđen povoljniji režim u boljim uslovima.

Značajna je to neuravnoteženost koja ruši garantovana očekivanja korisnika. Ova inače jedna od boljih linija praktično je planski predodređena da prva ispolji posledice i najmanjih propusta u obavljanju saobraćajne delatnosti, pa je imajući u vidu ceo inventar od preko hiljadu vozila poražavajuća degradacija pružene usluge zbog nekolicine (šest) zglobnih autobusa nedoustiva.

Ceračani, Vidikovčani, Žarkovčani da pritisnu Grad na vraćanje 12 zglobnih vozila uslovljavanjem prevoznika da umesto 8 solo do 1.9 obezbedi još 6 zglobnih kako zna i ume, makar privremeno polovnim. Ovim potezom bi svojstva linije bila očuvana, a kaskanje 53 po broju polazaka ograničeno. Nastavak pojačavaja 37 i 52 dugoročno može dovesti i do ukidanja 53 posebno u slučaju reorganizacije mreže linija (kada dve-tri primarne akumulacijom unapređenja pojedu jednu pomoćnu).

Prava katastrofa u najavi, posebno u slučaju da 37 preuzme Kosmaj. Tada bi broj zglobnih bio smanjen, a udeo loše održavanih loših solo povećan (umesto zglobnog Conecta ili Kenta rasturen Higer). O izostajanju Kosmaja i da ne pričam.

Šteta da su im uopšte dali 37 kad su mogli samo da im ostave 88, ali pretpostavljam da s 300 zglobnih ne mogu da pokriju mnogo više od osa istok-zapad severno i oko autoputa. GSP na teritoriji Čukarice, Rakovice i Voždovca devastiran.


Gde još solo konzervi na 56?

I sama 56 čija je od ukidanja ekspresa izgubila svrhu.

Idealno bi bilo da zglobna 56 saobraća do Žarkova, zglobna 56E kao lokal dalje od Žarkova, zglobna 55 do Padine UMP-om, Požeškom i Valjevskom dvosmerno, a uz rotaciju s 58 zglobna 55E do Novog Železnika (obe 55-ice de fakto, ekspres, prva kraća i to prečica posebno pogodna nakon otvaranja metroa budući da bi istovtemeno obezbedila brzu frekventnu poprečnu vezu i dvosmernu fider vezu do metro stanice, institucija i trgovina). Alternativno lokal zglob a ekspres frekventniji dabldeker.

Ako išta drugo mogla je bar solo 56 ići do Padine (renumerisana znatno pojačana 56L), a zglobovi biti rezervisani za bržu dužu 56E.

Obe je mogao uzeti privatnik sa Conectom (56), odnosno Conectom G (56E), ako već Grad ni ne pomišlja da iste nabavlja.


Jel ima zglobnih? Koji su zglobni modeli i kome tačno idu? Kakva je situacija na drugim placevima?

Poznato je da Strela raspolaže Mercedesima, ali ostale je teže primetiti.
У периоду када је 56Л држао Нови Београд могла је да се укине и да се 2 соло пошаљу негде другде и уведу две зглобне шихте на 56.
 
Na 33, 47, 48 su bili dobri, jedina zamerka je bila na ne poštovanju reda vožnje.

Imaju od mene doživotni respekt što su nas u poslednjih 2-3 godine na 33 spasili od MAZ-ova, retko kada su upadali i to striktno kao šihta.
Mene brine na šta će da liči 34 kada drugi privatnik bude preuzeo liniju od Mobilitasa.
 
Ima BMC zglobnih dizelaša puno, par CNG, i dosta solo. Čini mi se da će BMC postati najdominantnija marka, ne samo u GSP, već i kod privatnika ako ovako nastave. Sasvim sigirno će onih 70ak zglobova biti BMC, pa makar kupili nešto privremeno od polovnjaka, verujem da će to biti zamenjeno sa BMC jer je, jelte, najjeftiniji.
Au na*ebasmo.

Znači praktično sve čukaričke linije BMC bez obzira na prevoznika. Horor. Uz to ne zna se dal bi bio gori solo Higer ili zglobni BMC na 37.

Ja sam se nadao da će bar neke biti pokrivene Mercedesima ili nečim drugim (Otokar, Isuzu). Sad ispada da su namerno Mercedese fokusirali na "Expo ćoše".

Ne znam što ne dadoše Streli bar 511 kad već 601 ima Mercedese. Da je pameti Grad bi insistirao da svaki potez dobije po jednu zglobnu "Mečka liniju" (101, 302, 405, 511, 601, 706), makar to uslovilo omraženu Strelu.

У периоду када је 56Л држао Нови Београд могла је да се укине и да се 2 соло пошаљу негде другде и уведу две зглобне шихте на 56.

Da, samo nisi naveo zamenu solo zglobnim (zapravo naglasio si baš ta dva solo i to na 56 a ne na neku drugu) ;):
56Л је давно требало укинути и пребацити та 2 возила на 56. Никакву сврху нема осим што иде минут испред или иза 56.

Lepo to zvuči, mada kako god okreneš znajući na koji način "unapređuju" (seci uši, krpi d*pe) takav potez bi gotovo sigurno za posledicu imao permanentno skidanje dva vozila s 52 i pored već gomile solo (na kraju bi se došlo do goreg stanja od predviđenog s privatnicima, da kažemo 6/6 zglob/solo umesto 6/8)

Tako da bolje da ne naprave još gore nego što jeste bez pravovremenog planiranja resursa (nabavke dovoljno kvalitetnih, pouzdanih zglobnih) jer bi vremenom ponovo izgubili dva zgloba, a unakazili i iovako očerupanu 52.

Na kraju krajeva da im je zaista stalo do rešenja problema nedovoljnih kapaciteta na 56 i u slučaju "omašenih" pogona bi našli rešenje u rotaciji linija po pogonima.
 
Svakako je bolji zglobni BMC nego Higer koji ima kapacitet midibusa. Iako uglavnom ne volim turske autobuse, da ne upotrebim neku težu reč, vožnja BMC zglobovima mi nije neprijatna. Klima i grejanje rade, sedišta su udobna, lepo vuče. Loša strana je raspored oko srednjih vrata i ogibljenje, ali tvrd je i Solaris. Mene više brine održavanje tih autobusa. GSP za sada radi solidan posao, videćemo da li će i privatnik.
 
Svakako je bolji zglobni BMC nego Higer koji ima kapacitet midibusa. Iako uglavnom ne volim turske autobuse, da ne upotrebim neku težu reč, vožnja BMC zglobovima mi nije neprijatna. Klima i grejanje rade, sedišta su udobna, lepo vuče. Loša strana je raspored oko srednjih vrata i ogibljenje, ali tvrd je i Solaris. Mene više brine održavanje tih autobusa. GSP za sada radi solidan posao, videćemo da li će i privatnik.
Dumeco i Beobus će ih sigurno dobro održavati, a za Clc ne verujem.
 
Svakako je bolji zglobni BMC nego Higer koji ima kapacitet midibusa. Iako uglavnom ne volim turske autobuse, da ne upotrebim neku težu reč, vožnja BMC zglobovima mi nije neprijatna. Klima i grejanje rade, sedišta su udobna, lepo vuče. Loša strana je raspored oko srednjih vrata i ogibljenje, ali tvrd je i Solaris. Mene više brine održavanje tih autobusa. GSP za sada radi solidan posao, videćemo da li će i privatnik.
Videćemo kako će ih GSP održavati kada izađu iz garancije, tad će tek početi sa se raspadaju, ovo sad nije ni blizu tome. Ponudili su garanciju na celo vozilo od 3 godine, što znači da ćemo negde krajem sledeće godine počinjati da osećamo ne tako blagi prelaz u održavanju. Za podnu oblogu je 5 godina, a za spoljnu oplatu 8.
 
Mene brine na šta će da liči 34 kada drugi privatnik bude preuzeo liniju od Mobilitasa.

Надам се да ће у тој подели испасти фирма Унакоп, јер је њихов комби у стању распадања, али у буквалном смислу. Од прљавштине, исечених страница испод прозора, поломљених седишта до рада грејања у пуној снази на +40 степени које нико не искључује већ више од три недеље… Убедљиво најгоре одржавање имају на линији за разлику од Бамирон Iveco минибуса који је тотална супротност горепоменутом.
 
Važno obaveštenje: Strela će već od 14.7. preuzeti i potez 100. Potvrdio je vozač linije 96 koju će takođe preuzeti strela za 20 dana!!!

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Може возач да лаже ако хоће, те сачекајмо 14.7.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Ja mislim da neće, vozačima iz gsp bi već uveliko stizale poruke iz Strele o tome, kao što je bilo i za 700, a još se niko od njih ne oglašava o tome, ali videćemo.
 
Videćemo ako uskoro bude obuke na linijama 100, ali nije iskljuceno uz tumbanje zglobova sa poteza 600 i 860, gde će ljudi ispaštati jer zglobova za poteze 100 i 700 još uvek nemaju i mislim da nijedan nije stigao.
 
Vrh